Web Analytics
More
    Reklāma

    Teslas vērtība otrreizējā tirgū krīt lēnāk par parastajiem auto

    Jaunākie raksti

    Kad no salona izbrauc jauns auto tā vērtība sāk strauji kristies, kas nav nekāds noslēpums, jo automašīnām ir salīdzinoši augsts nolietojums. Šajā rādītājā tieši elektroauto savu vērtību zaudē lēnāk, ko īpaši izcēlis pandēmijas laiks, kad ASV auto nomas uzņēmumiem ir jāpārdod daļa savu auto.

    Krītoties tūrisma aktivitātei visā pasaulē, ietekmējot arī valsts iekšējo tūrismu, ASV darbojošie auto nomas servisi Hertz un Avis pārdod daļu no sava autoparka, lai samazinātu izmaksas, kā arī iegūtu papildus finanšu līdzekļus. Šāds solis no lielajiem nomas servisiem veicinās vēl lielāku auto vērtības kritumu, jo tas būs pietiekami piesātināts, bet pieprasījums šajā laikā nebūs tik augsts. Un tas aktualizē to, ka tieši elektroauto ir tie, kuru vērtību šobrīd iespējams noturēt salīdzinoši augstu.

    Kā pierāda dati un pētījumi, tad elektroauto vērtibas kritums ir zemāks tāpēc, ka degvielas un apkopes izmaksas ir zemākas nekā ierastajām automašīnām ar iekšdedzes dzinēju. Tāpat tā ir augstā vērtība cilvēku acīs, jo Tesla noteiktai daļai cilvēku asociējas ar ko maģisku un tādu, par ko ir vērts sapņot un gaidīt. Līdzīgi kā tas ir ar iPhone telefoniem, un ir skaidri redzams, ka otrreizējā tirgus vērtība tiem ir augstāka, un šeit tikai sausi fakti bez emocijām. Tieši Teslas fenomens ir tajā, ka tā ne gluži asociējas ar klasiskās izpratnes auto kompāniju, bet gan tehnoloģiju kompāniju, kas dažādos periodos, īpaši krīzē, var pat pacelt savu vērtību.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma