Reaģējot uz izsludināto ārkārtas situāciju un domājot par klientu, darbinieku un tuvinieku drošību draudos inficēties ar COVID-19 vīrusu, 220.lv ir veicis izmaiņas pasūtījumu veikšanā un piegādē. Uzņēmums uz laiku pārtrauc maksājumus skaidrā naudā, un, lai veicinātu bezkontakta pieeju, pasūtījumiem virs 20 eiro tiks nodrošinātas bezmaksas piegādes uz pašapkalpošanās punktiem.

“Lai arī ir Lietuvā ir izsludināta karantīna, savukārt Latvijā noteikti stingri karantīnas pasākumi visiem, kuri atgriežas no COVID-19 skartajām teritorijām vai nonākuši saskarsmē ar vīrusa nēsātāju, preču aprite un mūsu darbs neapstājas. Pārkārtojam savu darbu atbilstoši noteiktajiem saskarsmes ierobežojumiem, jo redzam, ka pasūtījumu skaits aug un pircējiem esam nepieciešami. Tieši tāpēc mūsu vissvarīgākais uzdevums ir nodrošināt drošu nepieciešamo preču piegādi, un esam veikuši visus iespējamos preventīvos pasākumus, lai nodrošinātu mūsu klientu, darbinieku un partneru drošību. Biroja darbinieki kādu laiku strādās attālināti no mājām, darbs noliktavas darbā tiek organizēts atsevišķās, bezkontakta maiņās. Savukārt klienti tiek mudināti izvēlēties priekšapmaksas apmaksas veidus un bezkontakta preču saņemšanu Omniva pakomātos vai DPD Pickup punktos,“ norāda “Pigu Grupas” izpilddirektors Daiņus Ļuļis.

Fiziskie 220.lv veikali tiek pārveidoti par preču saņemšanas punktiem, kur būs iespējams izņemt tiešsaistē pasūtītās preces, savukārt, kamēr ilgs izsludinātā ārkārtas situācija, tirdzniecība uz vietas veikalos nebūs pieejama.

“Mēs saprotam bažas par savu veselību, un, ievērojot vadlīnijas, lai izvairītos no tieša kontakta ar citiem cilvēkiem, mēs ierobežosim preču saņēmēju skaitu vienā telpā, kā arī atteiksimies no maksājumiem skaidrā naudā. Turklāt mēs meklējam nestandarta risinājumus, lai nodrošinātu klientu vajadzības, tāpēc jau drīzumā plānojam ieviest atsevišķus mobilos saņemšanas punktus,“ informē D. Ļuļis.

Uzņēmums pastāvīgi uzrauga un izvērtē mainīgo situāciju ne tikai Latvijā, kur darbojas internetveikals 220.lv, bet arī Lietuvā un Igaunijā. Pircējiem visās valstīs tiek garantēta preču aprite un pasūtījumu izpilde.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Pāreja uz tikai tiešsaistes maksājumiem 220.lv piegādāto preču kvalitāti neuzlabos. Domāju, ka ar to viņiem būtu jāsāk vispirms.

Agris

Davai tikai nepārpludinām tagad kursoru ar šitām stulbajām relīzēm, pietiek jau VID, VUGD, CSDD un visiem pārējiem, kas 2x dienā liek par sevi ar šito spamu manīt e-pastā un sms (kā ar datu aizsardzību, kas iedeva VUGD manu numuru vispār?) par katru valsts vīru pirdienu Covid sakarā.
Vēl arī katra banka, operators un interneta veikals un vēl nez kas atsūta e-pastu. Tak nevienu tas neinteresē itin nemaz šobrīd nu jau vairs, jo visi visu jau sen zina

Kristaps Skutelis

Ko tieši tu zini?

Rix

220.lv tirgo zemu kvalitātes preci, un ka pircējs es nevaru atstāt atsauksmi ar negatīvo nozīmi, lai
Brīdinātu citus.