Web Analytics
More
    Reklāma

    Ēdienu piegādes servisi dara visu, lai noturētu klientu uzticību

    Jaunākie raksti

    Ēdienu piegādes serviss Wolt paziņojis, ka uzņēmuma komandas visās 20+ valstīs un galvenajā ofisā ļoti cieši uzrauga Covid-19 situāciju. Tiek sekots līdzi visiem Pasaules Veselības organizācijas ieteikumiem un aktīvi komunicēts arī ar vietējām varas iestādēm, lai izdomātu labākos veidus, kā iespējams minimizēt vīrusa izplatības riskus.

    Wolt uzsver, ka pievienota piegādes opcija bez kontakta ar kurjeru, lai būtu pēc iespējas vienkāršāk atstāt piegādi pie dzīvokļa vai ieejas durvīm. Šo opciju varat atrast pēdējā apmaksas checkout lodziņā uzreiz zem piegādes adreses. Šī opcija šobrīd ir aktīva visās Wolt darbības valstīs.

    Reklāma

    Darbinieki un kurjeri arī saņēmuši sekojošus norādījumus:

    • Cītīgi mazgāt rokas, ja tas nav iespējams, tad izmantot roku dezinfekcijas līdzekli.
      Maksimāli samazināt kontaktu ar cilvēkiem gan restorānos, gan nogādājot ēdienu klientam. Jau šobrīd tiek īstenoti pasākumi, lai katru pasūtījumu būtu iespējams saņemt bez cilvēku kontakta.
    • Ja nepieciešams šķaudīt vai klepot, tad izmantot vienreiz lietojamu mutautiņu/salveti vai, ja tas nav pieejams, tad šķaudīt/klepot elkonī, ne plaukstā.
    • Regulāri tīrīt ēdiena piegādes somu.
    • Palikt mājās vai doties pie ārsta, ja rodas gripai raksturīgi simptomi, elpceļu saslimšana vai drudzis (virs 37.8° C).

    Izsūtīti arī aicinājumi sadarbības partneriem (restorāniem):

    • Iesakām izmantot sejas maskas un cimdus ēdiena iepakošanai, kad un ja tas ir iespējams.
    • Uzstādīt pasūtījumu saņemšanas vietas, kur kurjers viegli un ātri var paņemt ēdienu bez saskarsmes ar cilvēkiem.
    • Roku dezinfekcijas līdzekļu un ziepju nodrošināšana gan klientiem, gan kurjeriem.
    AvotsWolt
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma