Pagājušās nedēļas beigās Audi oficiāli paziņoja par jauniem plāniem saistībā ar savu elektroauto līniju, piedāvājot vēl jaudīgākus S sērijas modeļus, kuri būs aprīkoti ar 3 motoriem, piesakot sevi kā pirmos auto tirgū ar šādu piedāvājumu. Taču, kā jau mēs zinām, Tesla 2019. gadā sāka testēt uzlaboto Model S versiju ar trim motoriem.
Audi nelepojas tikai ar šiem trim motoriem, bet gan ar uzlaboto braukšanas pieredzi, jo ir izveidota speciāla sistēma, kura pati adaptēsies braukšanas stāvoklim un manierei, ikdienas braukšanā darbojoties vien uz aizmugurējo dzinēju, bet sliktākas saķeres un papildus jaudas gadījumā automātiski pieslēgsies priekšējais motors. Autovadītājs gandrīz nejutīs nekādas izmaiņas, tikai iegūs to kompānijas Quattro braukšanas pieredzi, kura ir zināma jau vairāk nekā 40 gadus.
Jaunie e-tron S Sportback modeļi sasniegs 973 Nm griezes momentu, kamēr jaudīgākā divu motoru Tesla Model S versija jau šobrīd sasniedz 931 Nm, tāpēc ar interesi gaidām, kādus parametrus piedāvās šī kompānija. Ar šo specifikāciju e-tron vajadzētu ieskrieties līdz 100 km/h 4,5 sekundēs, kamēr Tesla 96 km/h (60 jūdzes) sasniedz 2,4 sekundēs. Tiesa šobrīd tirgū esošais e-tron Sportback sver aptuveni 2,5 tonnas, kamēr Model S apmēram 2,1 tonnu.
Netiek minēts oficiālais speciālo trīs motora versiju pieejamības laiks, ko Vācu autobūves grands nevar vilkt garumā, jo uz papēžiem jau min Tesla. Latvijas Audi lapā ir pieejama e-tron Sportback versija, taču šis nav īpaši jaudīgais un speciālais 3 motoru modelis.
Tā visa liekas neliela mērīšanās ar plikiem skaitļiem, jo cenu slieksnis noteikti būs pāri 70 000 EUR, kas ierindas pilsonim tik vienkārši nav paceļams, taču premium auto segmentā, lai saņemtu labāko visi līdzekļi ir labi. Taču paliek lielais “bet” par oficiālo izlaišanas laiku un Audi pozīciju, kā pirmajiem ar trim elektromotoriem reālā tirgū, jo gribētos domāt, ka Tesla paspēs to izdarīt ātrāk. Dzīvosim, redzēsim.
Quattro 2020: četri riteņi, 3 motori. Sanesi kompensējiet ar stūri)
Audi Tricikls :)
– jo uz papēžiem jau min Tesla…
Nevis min uz papēžiem, bet pārējie auto ražotāji elektroauto jomā joprojām atpaliek no Tesla par vairākiem gadiem. Par bateriju trūkumu nerunājot (Tesla baterijas saviem auto ražo paši).
Vajadzēja pa motoram uz katru ratu, lai ir kārtīga kvatra! :)
Un marketingam vēl pieskaitīt klāt logu pacēlāju un logu slotiņu motorus, lai var teikt, mums ir 10 motori! :)