Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijas tirgū ienāk Igaunijas digitālais apdrošināšanas aģents Cachet

    Jaunākie raksti

    Latvijā sāk darboties jauns Igaunijas apdrošināšanas tehnoloģiju (insuretech) jaunuzņēmums Cachet – digitālā apdrošināšanas platforma, kurā transporta apdrošināšanas polisi varēs iegādāties ne tikai ikviens savām ikdienas vajadzībām, bet arī autovadītāji, kas sniedz kopbraukšanas pakalpojumus.

    Papildu standarta apdrošināšanas polisēm, ko varēs iegādāties ikviens, Cachet izstrādājis risinājumu, kas ļaus kopbraukšanas platformu Bolt un Yandex.Taxi auto vadītājiem saņemt transportlīdzekļa apdrošināšanas piedāvājumu, kas balstīts uz konkrētā lietotāja paradumiem kopbraukšanas pakalpojuma sniegšanā. Cachet nodrošina, ka kopbraukšanas platformu autovadītāji, kas sniedz šo pakalpojumu, kā nepilnas slodzes darbu, varēs ietaupīt apdrošināšanas polisei veltītos līdzekļus, nemaksājot par laiku, kad auto tiek izmantots personiskām vajadzībām.

    Reklāma

    Līdz šim Latvijā neviens apdrošināšanas aģents nav piedāvājis risinājumu, kas sniegtu personalizētu pieeju kopbraukšanas transportlīdzekļu vadītājiem paredzēto OCTA apdrošināšanas polišu izsniegšanā. Taču no šodienas Bolt un Yandex.Taxi auto vadītājiem ir pieejama Cachet mobilā lietotne, kas ar datu analīzes palīdzību spēj nodrošināt koplietošanas transportlīdzekļu vadītāju paradumiem finansiāli taisnīgi veidotu un ērti pieejamu apdrošināšanas polisi. Apdrošināšanas pakalpojumu piedāvājums izstrādāts un tiek nodrošināts sadarbībā ar apdrošināšanas kompāniju BTA.

    “Lietotne un risinājums izveidots, sekojot līdzi aktuālajām tendencēm pasaulē, kas liecina, ka kopbraukšana līdz šim ir bijusi visstraujāk augošā tiešsaistes mobilo pakalpojumu nozare. Tajā pašā laikā apdrošināšanas sektors, kas ir cieši saistīts ar transporta pakalpojumu nodrošināšanu, nav attīstījies līdzvērtīgā ātrumā. Sarežģītību līdz šim veicināja tas, ka kopbraukšanas nodrošinātāji bieži izmanto savu transportlīdzekli gan personiskiem, gan biznesa nolūkiem, dažādos laika posmos un vienlaicīgi vairākās platformās. Cachet sadarbībā ar BTA šo problēmu ir atrisinājuši,” skaidro Cachet izpilddirektore un līdzdibinātāja Hedi Mardiso (Hedi Mardisoo).

    “Mūsu sadarbība ar Cachet aizsākās pirms sešiem mēnešiem, izstrādājot inovatīvas un personalizētas apdrošināšanas polises kopbraukšanas pakalpojumu sniedzējiem. Ņemot vērā, ka taksometru apdrošināšanas polises ir vidēji trīs reizes dārgākas, nekā ikdienas braucējiem, nonācām pie secinājuma, ka kopbraukšanas pakalpojumu sniedzēju polisēm jāpielāgo specifiski nosacījumi – ņemt vērā kopbraukšanas pakalpojuma nodrošināšanai veltīto laiku un reģionu, kurā pakalpojums tiek sniegts. Šobrīd Latvijā BTA ir vienīgie, kas kopā ar Cachet spēj kopbraukšanas pakalpojumu sniedzējiem šādu risinājumu nodrošināt. Tuvākajā nākotnē plānojam ieviest vēl individualizētāku polises tarifa aprēķināšanu, ņemot vērā konkrētā autovadītāja braukšanas stilu,” norāda BTA Auto apdrošināšanas produktu vadītājs Gunārs Faļkovskis.

    Ievērojama daļa kopbraukšanas pakalpojumu Bolt un Yandex.Taxi transportlīdzekļu vadītāju šo darbu veic, lai gūtu papildu ienākumus, nevis kā savu pamata jeb pilnas slodzes darbu. Taču pat tad, ja vadītāji nodrošina kopbraukšanas pakalpojumu nepilnu laiku, piemēram, veltot tam mazāk nekā 25 stundas nedēļā, tiem tāpāt ir nepieciešams mainīt auto apdrošināšanas polisi uz profesionālam taksistam piemērotu, kas ievērojami ceļ polises izmaksas.

    Cachet nodrošina, ka tad, kad transportlīdzeklis tiek lietots privātām vajadzībām, apdrošināšanas maksa netiek palielināta un transportlīdzekļa vadītāji maksās ierasto summu, kas paredzēta viņu standarta apdrošināšanas polisē. Augstāka samaksa par transportlīdzekļa lietošanu būs jāmaksā tikai tajā laikā, kad auto tiek izmantots koplietošanas pakalpojumu sniegšanai.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma