Reklāma

Nissan izmanto dzinēju skaņas, lai veidotu miega dziesmas elektriskajiem auto

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Kā atklājies Nissan veidotajā pētījumā, tad 60% vecāku paļaujas uz to, ka braucot automašīnā, bērns aizmigs no dabiskajām skaņām un vibrācijas, ko rada auto ar iekšdedzes dzinēju, tāpēc Nissan elektriskajiem Leaf modeļiem radīta miega dziesmiņu sērija, kura veidota uz šīm dabiskajām skaņām un frekvencēm.

Autoražotājs sadarbojies ar skaņu inženieri, dīdžeju un miega treneri Tomu Midltonu (Tom Middleton), kurš izveidojis piecus 3 minūšu garus skaņdarbus. Tajos iekļautas ārējās un iekšējās vides skaņas no Qashqai un elektriskā Leaf modeļa, tām skanot tādās frekvencēs, kuras dzird vienīgi mazs bērns, sniedzot šo nomierinošo un iemidzinošo efektu. Dažos garadarbos dzirdams arī pagrieziena signāls un atslēgu izmantošana.

Šāds projekts realizēts tāpēc, ka pētījumā atklājies, ka patiešām liela daļa vecāku šis braukšanas moments ir pat nepieciešams bērnu iemidzināšanā un atpūtā, veicinot sapņu braucienu (“dream drive”), kā to nodēvējis pats Nissan. Šī kampaņa kalpojusi kā labs reklāmas materiāls tieši elektriskajam Leaf, kurš ir gan videi draudzīgāks, gan spēs dabiskā veidā iemidzināt mazus bērnus, tādējādi radot auto pievilcīgāku vecākiem.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Personīgs novērojums, pie V6 skaņas bērni guļ labāk kā pie 4 podu rindenieka. :)

Nissan varēja piedāvāt mazuļiem plašāku modeļu gammu. 7 minūšu dziesmiņa GT-R Nordšleifes pavadījumā :D

Bet vispār ideja laba. Cik nav redzētas mammas, kas stundām sēž ārā iedarbinātos auto vai vienkārši riņķo pa rajonu, kamēr bērniņš čuč.

Ļoti noderīga funkcija rapidgeitojošiem Leafiem, kurus ilgi jālādē.

Braucot iemidzina nekustīgums kopā ar šūpošanu, siltumu un nedaudz palielinātu ogļskābās gāzes līmeni gaisā. Pļerkšķa veids nav tik būtisks. Electrek komentāros par šo tēmu Nissan jau pavilka uz zoba: jaunajiem modeļiem līdzi tiks dots ogļskābās gāzes dozators un tvana gāzes balons ekstrēmai iemidzināšanai.

Reklāma
Reklāma
Reklāma