Reklāma

Nissan izmanto dzinēju skaņas, lai veidotu miega dziesmas elektriskajiem auto

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Kā atklājies Nissan veidotajā pētījumā, tad 60% vecāku paļaujas uz to, ka braucot automašīnā, bērns aizmigs no dabiskajām skaņām un vibrācijas, ko rada auto ar iekšdedzes dzinēju, tāpēc Nissan elektriskajiem Leaf modeļiem radīta miega dziesmiņu sērija, kura veidota uz šīm dabiskajām skaņām un frekvencēm.

Autoražotājs sadarbojies ar skaņu inženieri, dīdžeju un miega treneri Tomu Midltonu (Tom Middleton), kurš izveidojis piecus 3 minūšu garus skaņdarbus. Tajos iekļautas ārējās un iekšējās vides skaņas no Qashqai un elektriskā Leaf modeļa, tām skanot tādās frekvencēs, kuras dzird vienīgi mazs bērns, sniedzot šo nomierinošo un iemidzinošo efektu. Dažos garadarbos dzirdams arī pagrieziena signāls un atslēgu izmantošana.

Šāds projekts realizēts tāpēc, ka pētījumā atklājies, ka patiešām liela daļa vecāku šis braukšanas moments ir pat nepieciešams bērnu iemidzināšanā un atpūtā, veicinot sapņu braucienu (“dream drive”), kā to nodēvējis pats Nissan. Šī kampaņa kalpojusi kā labs reklāmas materiāls tieši elektriskajam Leaf, kurš ir gan videi draudzīgāks, gan spēs dabiskā veidā iemidzināt mazus bērnus, tādējādi radot auto pievilcīgāku vecākiem.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
13.02.2020 09:27

Personīgs novērojums, pie V6 skaņas bērni guļ labāk kā pie 4 podu rindenieka. :)

Ingus
13.02.2020 10:20
Reply to  Skābene

Nissan varēja piedāvāt mazuļiem plašāku modeļu gammu. 7 minūšu dziesmiņa GT-R Nordšleifes pavadījumā :D

Bet vispār ideja laba. Cik nav redzētas mammas, kas stundām sēž ārā iedarbinātos auto vai vienkārši riņķo pa rajonu, kamēr bērniņš čuč.

LAN
13.02.2020 11:27

Ļoti noderīga funkcija rapidgeitojošiem Leafiem, kurus ilgi jālādē.

Krotow
13.02.2020 23:21

Braucot iemidzina nekustīgums kopā ar šūpošanu, siltumu un nedaudz palielinātu ogļskābās gāzes līmeni gaisā. Pļerkšķa veids nav tik būtisks. Electrek komentāros par šo tēmu Nissan jau pavilka uz zoba: jaunajiem modeļiem līdzi tiks dots ogļskābās gāzes dozators un tvana gāzes balons ekstrēmai iemidzināšanai.

Reklāma