Jaunuzņēmumu un tehnoloģiju konference Baltijā TechChill izziņojusi konferences programmu. Šogad skatuves programmas uzsvars likts uz gaidāmajām pārmaiņām mūsu dzīvēs nākamo piecu gadu laikā, kuras radīs attīstība zaļo tehnoloģiju, 5G un blokķēdes sektoros. Uzstāsies runātāji no Google, Bolt, Nokia, Wolt, Rotten Tomatoes, Ericsson un 70 citiem labi pazīstamiem zīmoliem.

TechChill 2020 norisināsies jau pēc divām nedēļām – no 20. Līdz 21.februārim Rīgā, Hanzas Peronā, un pulcēs vairāk nekā 2000 dalībniekus, tostarp 300 jaunuzņēmumus, 200 investorus un 100 plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus no visas pasaules. Divu dienu konference, kas šogad notiek jau devīto reizi, piedāvās prezentācijas un diskusijas par jaunākajām tendencēm tehnoloģiju jomā uz divām skatuvēm – Go Big skatuves un Founder skatuves.

Runātāji uz Go Big skatuves apspriedīs tādas zaļo tehnoloģiju un ilgtspējas tēmas kā “Mērķtiecīga pieeja klimata pārmaiņām” (Lubomila Jordanova, Plan A) un “Nākamās paaudzes kapitāls – peļņas un mērķa apvienošana” (Agata Freimane, Norrsken VC). Tāpat LMT piedāvātais 5G bloks Go Big skatuves programmā ietvers diskusijas par uzņēmējdarbības iespējām jaunuzņēmumiem un Nokia līdzšinējo pieredzi 5G risinājumu pielietošanā. Vienas no galvenajām blokķēdes tēmām būs “Blokķēdes uzņēmējdarbības modeļu izpēte un apgūšanas izaicinājumi” (Džulsa Millere, IMB Blockchain Accelerator) un “Eiropas līderība blokķēdes jomā: inovācijas, infrastruktūra, regulas” (Pēteris Zilgalvis, Eiropas Komisija).

“Mēs ar nepacietību gaidām, kad runātāji no visas pasaules kāps uz  “TechChill 2020” skatuves, lai iedvesmotu un izglītotu mūsu auditoriju par globāli nozīmīgām tēmām. Dzirdēsim runātājus no ASV, Kanādas, Tanzānijas un visas Eiropas. Tas diskusijām piešķirs plašāku perspektīvu, kas ir tas, ko vēlamies sniegt tiem dalībniekiem, kuri uz konferenci nav ieradušies, lai tiktos ar jaunuzņēmumiem vai investoriem,” norāda “TechChill 2020” vadītāja  Madara Ermansone.

Uz Founder skatuves, kā ierasts, galvenās tēmas būs pārdošana un mārketings kā arī dibinātāju stāsti, jo pēc šīm tēmām Baltijas auditorijā novērojams arvien augošs pieprasījums. Starp dibinātājiem, kas dalīsies savā pieredzē, izaicinājumos un gūtajās atziņās būs tādu Eiropas veiksmes stāstu kā Bolt, Wolt un Mintos dibinātāji. Tāpat viena no galvenajām tēmām uz Founder skatuves būs garīgā veselība. Stjuarts Rodžerss (Stewart Rogers) no Grit Daily savas runas “Kāpēc garīgā veselība ir tehnoloģiju nozares lielākā problēma un kā to risināt” laikā dalīsies ar sava pētījuma rezultātiem, kamēr Contriber Ventures pārstāvis pievērsīsies garīgās izdegšanas tēmai. Google, Growth Tribe un Printful ir daži no zīmoliem, kas dalīsies ar praktiskiem piemēriem, padomiem un stratēģijām dažādās mārketinga jomās, tostarp zīmola un satura mārketingā, digitālajā mārketingā, reputācijas pārvaldībā un pārdošanas un izaugsmes stratēģijās.

“TechChill” arī 2020. gadā turpina tradīciju – “Fifty Founders Battle” sacensības, kur 50 daudzsološākie un inovatīvākie jaunuzņēmumi no Baltijas valstīm, Ziemeļvalstīm, Centrālās un Austrumeiropas valstīm prezentēs savas idejas investoriem, potenciālajiem klientiem, medijiem un citiem konferences dalībniekiem. Piecdesmit pusfinālisti, kas kāps un TechChill skatuves ir izziņoti un iedalīti piecās kategorijās – finanšu tehnoloģijas (FinTech), zaļās tehnoloģijas (GreenTech), medicīnas tehnoloģijas (MedTech), B2B un B2C. Arī šogad būtiska konferences daļa ir tās satelītpasākumi, kopumā 20, kas paredzēti gan jebkuram interesentam, kā piemēram Meistarklases vai “Career Move” karjeras dienas, gan tieši konferences apmeklētājiem, piemēram, Google rīkotā darbnīca.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments