Web Analytics
More
    Reklāma

    LMT apgrozījums 2019. gadā pieauga līdz 230 miljoniem eiro

    Jaunākie raksti

    2019. gadā LMT turpināja izaugsmi visos nozīmīgākajos darbības virzienos, sasniedzot 230 miljonu eiro konsolidēto apgrozījumu, kas ir par 6,2% vairāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmums ir tirgus līderis pēc apgrozījuma gan fiksēto, gan mobilo telekomunikāciju tirgū.

    Turpinoties sabiedrības pieprasījumam pēc mobilitātes risinājumiem ikvienā dzīves jomā, joprojām strauji aug mobilā interneta patēriņa rādītāji –  LMT tīklā pārraidīto mobilo datu apjoms gada laikā pieaudzis par 29%. Mainās arī klientu paradumi – jau 79% no interneta telefonā lietotājiem izvēlējušies neierobežotu datu pakalpojumu “Neatkarība”.

    2019. gadā LMT atklāja 5G tīklu, kas ir būtiskākā tehnoloģiju komponente uzņēmumu, sabiedrību un valstu konkurētspējai ceturtās industriālās revolūcijas laikmetā. 2019.gadā tīkla un tehnoloģiju attīstībā, jaunu pakalpojumu ieviešanā uzņēmums investēja 25 miljonus eiro un aptuveni tādu pašu summu plāno investēt arī šogad. Attīstības fokuss tiks virzīts uz četrām galvenajām jomām  – mobilitāte, bezpilotu lidaparātu (dronu) tehnoloģijas, lietu internets, kā arī sabiedrības drošība.

    “LMT 2020. gada prioritāte būs investīcijas 5G izpētē un attīstībā, lai strauji virzītu inovatīvu biznesa modeļu un IKT risinājumu izveidi dažādām tautsaimniecības nozarēm. Jāapzinās, ka 5G primāri ir industriāls tīkls, kura iespējas noteiks ne tikai  tīkla infrastruktūras attīstība, bet arī uzņēmumu un valsts organizāciju gatavība digitālajai transformācijai. Tāpēc LMT nostiprinās savu kompetenci gan kā 5G infrastruktūras attīstītājs, gan arī kā tehnoloģiju konsultants un risinājumu izstrādātājs un integrators,” nākotnes perspektīvu iezīmē Juris Binde, LMT prezidents.

    2019. gadā uzņēmuma izaugsmē būtiska loma bija izpētei un attīstībai, LMT kā ekspertam piedaloties dažādos Eiropas projektos, kā piemēram SPARTA, kura mērķis ir Eiropas kiberdrošības stiprināšana, COMP4DRONES, kas fokusējās uz dronu ekosistēmas attīstību, un iMUGS, kas saistīts ar militāro un drošības jomu.

    Biznesa klientu vidū 2019. gadā strauji attīstījās pieprasījums tādiem LMT jaunajiem pakalpojumiem kā “Zvanu pārvaldnieks”, elektroniskā darba laika uzskaites sistēmas EDLUS un mobilo iekārtu pārvaldības risinājums – ieņēmumi no šiem pakalpojumiem pieauga par 54%.

    Strauji aug arī LMT Viedtelevīzija, kur līdz ar pasaules klases izklaides saturu tiek piedāvāti arī oriģinālraidījumi, turklāt 2019.gadā pie skatītājiem nonāca arī pirmais LMT seriāls “Tur”. LMT  Viedtelevīzija tika novērtēta arī ārpus Latvijas ar nomināciju prestižajai Global Mobile Awards – 2019.gadā divās kategorijās, bet 2020. gadā – vienā kategorijā.

    2019. gadā par 9,8% augusi  LMT rentabilitāte jeb EBITDA, sasniedzot 74,3 miljonus eiro, peļņa sasniedz 28,9 miljonus eiro (neauditēti dati), bet klientu pieslēgumu skaits pārsniedzis 1,31 miljonu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma