Reklāma

Garmin un Ford radījis jaunu navigācijas sistēmu elektroauto

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

Šī gada janvārī “Garmin” noslēdza vērienīgu sadarbības līgumu ar “Ford Motor Company”. Tā ietvaros “Garmin” plaši pazīstamā navigācijas tehnoloģija tiks integrēta Ford nākamās paaudzes “SYNC Mustang Mach-E” sakaru un izklaides sistēmā, padarot to pieejamu ikvienam jaunās Ford automašīnas vadītājam.

Tā rezultātā, līdz ar to SYNC lietotājiem būs pieejamas tādas navigācijas funkcijas kā mākoņpakalpojumā balstītā kartēšana, elektrisko transportlīdzekļu (ET) maršrutēšana un diapazona pārvaldības informācija. Tā ļaus izbaudīt arī citus jaunākos navigācijas pakalpojumus, sniedzot baudāmu un ērtu braukšanas pieredzi.

“Esam priecīgi sākt sadarbību ar “Ford Motor Company”, un ceram arī nākotnē paplašināt savu piedāvājumu dažādās transportlīdzekļu platformās. “Garmin” inovatīvo navigācijas funkciju ieviešana “Mach-E SYNC” jaunākās raudzes Ford automašīnās palīdzēs nodrošināt, ka šo elektrisko automobiļu vadītāji nekad nezaudēs sakarus ar pasauli, arī atrodoties ārpus zonas,” stāsta “Garmin” automobiļu oriģinālo iekārtu ražošanas vadītājs Matt Munn.

“Ir svarīgi, ka savā auto varam justies droši un ērti, neuztraucoties par to, ka mūs varētu pievilt auto navigācijas sistēma. Ik viens esam bijuši situācijā, kurā mums jāuzticas navigācijai, jo apzināmies, ka pretējā gadījumā varam nomaldīties no paredzētā virziena. Īpaši nepatīkami tas varētu izrādīties satiksmes sastrēgumu laikā, kad steidzamies nokļūt galamērķī, vai vēl nepatīkamāk – ja esam citā valstī, un mums nav ne jausmas kā kur nokļūt. Esmu pārliecināts, ka klienti ne tikai ASV, bet arī Eiropā novērtēs šo uzticamo sakaru sistēmu,” tā “Ford Latvia” autocentra direktors Andris Ustups.

Pateicoties ērti lietojamām, savstarpēji savienotām kartēm, kas paredzēts tieši elektriskajiem transportlīdzekļiem, “Garmin” un “Ford” “apvienošanās” palīdz nākamās paaudzes SYNC atšķirties no līdz šim tirgū esošajām, tradicionālajām iebūvētajām navigācijas sistēmām. Divu nozares ekspertu kopīgi izstrādātā sistēma ļaus autovadītājiem būt pārliecinātiem uz ceļa, saglabājot borta kartes un maršrutu izveidošanas funkcijas, kas nodrošinās, ka navigācija ir pieejama arī bezzonas apgabalos.

“Garmin OEM” piedāvā lietotājam draudzīgus produktus, kas ir pieprasīti ne tikai pateicoties to saistošajam dizainam, izcilajai kvalitātei un labajai cenai, bet arī to inovatīvajām funkcijām, kas atvieglo cilvēku ikdienu.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Janis Murnieks

Un atkal uz paneļa milzīga planšete … :(
nedaudz aizsedz ceļu ( maza auguma cilvēkiem ) + lielum liela aizdoma , ka veicinās uzmanības novēršanu no ceļa ar savu spīdumu . Ja LCD ekrāns – tad pastāvīgs apgaismojums , ja amoled`s , tad pareizi jānoregulē spilgtums lai negriež acī . Būtu zemāk noveitots – tad itkā nekādu proble’mu .
Tas tā – personīgās pārdomas .

Imants Kaziļuns

reāli besī tas duālisms, kas valda – no vienas puses aizliedz lietot telefonu braucot pie stūres , bet datoru lietot drīkst un pat uzspiež to darīt.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: