Reklāma

Subaru no 2030. gada sāks pāriet tikai uz elektrodzinējiem

Jaunākie raksti

Mercedes sadarbosies ar Stellantis bateriju ražošanā elektroauto

Vācu autoražotājs Mercedes paziņojis, ka tas kļūs par Stellantis koncerna un "Total Energies" partneri uzņēmumā "Automotive Cells Company", kas...

Bitkoinu ieguve ik gadu rada ap 37 000 tonnu e-atkritumu

Nav nekāds noslēpums, ka kriptovalūtu ieguve nodara būtisku kaitējumu videi. Patērētais elektroenerģijas apjoms aiziet kosmiskos ciparos, radot ievērojamu siltumnīcefekta...

YouTube Premium lietotāji var lejuplādēt video

YouTube testa režīmā palaidis iespēju lejupielādēt video no interneta pārlūkprogrammas, kas līdz šim bija pieejams tikai mobilajā lietotnē, taču...

Amazon atļauj pieteikties darbā tiem cilvēkiem, kuri to zaudēja marihuānas lietošanas dēļ

Uzņēmums Amazon ir oficiāli paziņojis, ka atļaus atkal pieteikties darbā tiem darbiniekiem, kuri to iepriekš zaudējuši narkotiku testu pārbaudes...

Fitbit Versa 3 viedpulksteņa apskats

Šī gada sākumā Google pabeidza Fitbit iegādi, kas bija sava veida signāls tam, ka Google sāks daudz nopietnāk piedomāt...

Ja arī tev pašam nekad nav piederējis Subaru, tomēr zināsi, cik patīkami bubina ražotāja boksertipa dzinēji. Tā visa būs pagātne, kad ap 2030. gadu Subaru sāks agresīvi aizstāt visos auto modeļos iekšdedzes dzinējus ar elektromotoriem.

Subaru apstiprinājis, ka esošie modeļi (arī Outback, Forester, BRZ, WRX STI) vai nu tiks pie elektrodzinēja, vai arī tie tiks izņemti no ražošanas. Ap 2035. gadu vairs nebūs pieejams neviens Subaru modelis ar iekšdedzes dzinēju.

Milzīgu spiedienu uz autoražotājiem rada Ķīna un Eiropas Savienība. Vairākas valstis jau šobrīd paziņojušas, ka to teritorijās nebūs iespējams piereģistrēt jaunu iekšdedzes dzinēja automašīnu jau sākot no 2030. gada.

Toyota pieder 8.7% no Subaru, kā zināms, Toyota ir lieli hibrīddzinēju fani, un līdz 2030. gadam aptuveni 40% pārdoto Subaru gaidāmi ar hibrīddzinēju.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Kamēr ir Subaru unikālā dzinēja skaņa kaut uz rūķīšu gāzītēm var darboties.

Šis ir viens no maniem mīļākajiem Klarksona citātiem par Subaru izpūtēju skaņu: https://m.youtube.com/watch?v=HSZuXcV4hDQ

Patiesībā, par šo jau esmu aizdomājies arī iepriekš, redzot kā pamazām visi autoražotāji elektrificējas… Aizdomājos, ka Subaru zaudēs savu unikalitāti. Ja iekšdedzes dzinējos un piedziņā Subaru bija ar ko izcelties – zemais boxer motora smaguma centrs, labā grieze, drošība frontālas sadursmes gadījumā, arī labā simetriskā pilnpiedziņas sistēma ar differenciāli pārnesumkārbā… Elektromotori ir tomēr ļoti vienlīdzīgi, un arī pilnpiedziņa ar elektromotoru uz katras ass ar kompja palīdzību rada ideālu pilnpiedziņu. Grūti iedomāties ar ko Subaru varēs izcelties šajā sakarā uz citu ražotāju fona. Visi liks elektromotorus uz asīm un sacentīsies – kuram izdevies labāks algorims. Grūti spriest – kas būs tie… Read more »

Subaru jau labu laiku sēž uz veciem lauriem! Būs jākustina smadzene, ja gribēs noturēties virs ūdens. Bet elektrifikācija ir izaicinājums visiem, kas spieda uz pilnpiedziņu, arī AUDI tai skaitā.

Viņiem būs jādomā kā elektrisko pilnpiedziņu uztaisīt tā, lai jaunajiem Subaru auto uz slidena ceļa vadība uzvestos līdzīgi kā viņu esošajos degvielas auto. T.i. lai Subaru cienītāji nejustos apdalīti. Paliek jautājums, kā iepriecināt alternatīvi apdāvinātos, kuriem auto vērtību nosaka lielāks izpūtēja bundulis un skaļāks purkšķis ieminot.

Nevar noliegt, ka kaut kāds šarms ir tajā benzīna smaržā, izpūtējos, kas spļauj uguni, burbuļojošajās skaņā, ko rada izplūdes kolektors un turbo psss….ttttt skaņā.

Bet ja elektrovāģis izkož to benzīna kapsētu, performances cienītāji var arī pievērt acis uz to, kas agrāk bija svarīgs.

Mani personīgi atbaida subaru salona plastmasīgā apdare un nenoturība pret rūsu. Tad jau labāk ar kādu gredzenu pavēlnieku pieveikt ziemu. :)

Subaru izcēlās ar pilnpiedziņu stantarta komplektā un spēju izrakties no dubļiem un sniega vietās, kur gredzenu pavēlnieki parasti iesprūda. Aktuāli laukos dzīvojošajiem un visādiem apgaitniekiem, kam pa granteni un meža stigām jābrauc. Tāpēc šī marka ir cieņā arī grants ceļu rallija braucējiem. Apdare tur saprotamu iemeslu dēļ paliek otrā plānā. Tagad redzēsim vai elektriskais zubārs būs tikpat labs neceļos.

Plastmasīgā apdare vairāk raksturīga impreza un forester kategorijā, kas arī pozicionējas kā vienkāršāki, lētāki auto. Legacy/Outback ar apdari viss ir atbilstoši gadam un cenu kategorijai. Nu nedrīkst likt vienā maisā audi kurš jauns maksājis 40k un subāru kurš jauns maksājis 20k… Prātīgāk būtu salīdzināt – ko vari lietotu nopirkt par konkrētu naudu… 2005.g audi A4 vai 2010.g Legacy… Un vispār – ko var ņemties par to salona plastmasu? Esmu braucis ar daudziem jauniem budžeta auto, un neko sliktu nevaru teikt – salons izskatās labi. Pat labāk kā veciem premium. Un kāpēc tik liela nozīme tiek pievērsta plastmasas mīkstumam? Vai tev… Read more »

Reklāma
Reklāma
Reklāma