Reklāma

Subaru no 2030. gada sāks pāriet tikai uz elektrodzinējiem

Jaunākie raksti

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Parādījušās jaunāko Nvidia GeForce RTX 4090 videokaršu cenas Eiropā

Septembra otrajā pusē Nvidia izziņoja jaunu jaudīgāko videokaršu sēriju RTX 4090, un tagad iespējams novērtēt to cenu Eiropas tirgum,...

OnePlus uzsāk piedāvāt lētu Nord Watch ar 30 dienu darbības laiku

OnePlus sācis pārdot Nord Watch, kas ir jauns viedpulkstenis ar 30 dienu darbības laiku un zemu cenu, bet vēl...

Tesla labo rekordus, 3. ceturksnī piegādājot 343 tūkstošus auto

Elektroauto ražotājs Tesla ziņo par kārtējiem piegādes rekordiem - šā gada 3. ceturkšņa laikā Tesla klientiem piegādāja 343 tūkstošus...

Ja arī tev pašam nekad nav piederējis Subaru, tomēr zināsi, cik patīkami bubina ražotāja boksertipa dzinēji. Tā visa būs pagātne, kad ap 2030. gadu Subaru sāks agresīvi aizstāt visos auto modeļos iekšdedzes dzinējus ar elektromotoriem.

Subaru apstiprinājis, ka esošie modeļi (arī Outback, Forester, BRZ, WRX STI) vai nu tiks pie elektrodzinēja, vai arī tie tiks izņemti no ražošanas. Ap 2035. gadu vairs nebūs pieejams neviens Subaru modelis ar iekšdedzes dzinēju.

Milzīgu spiedienu uz autoražotājiem rada Ķīna un Eiropas Savienība. Vairākas valstis jau šobrīd paziņojušas, ka to teritorijās nebūs iespējams piereģistrēt jaunu iekšdedzes dzinēja automašīnu jau sākot no 2030. gada.

Toyota pieder 8.7% no Subaru, kā zināms, Toyota ir lieli hibrīddzinēju fani, un līdz 2030. gadam aptuveni 40% pārdoto Subaru gaidāmi ar hibrīddzinēju.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Tramvajs ble
21.01.2020 15:07

Kamēr ir Subaru unikālā dzinēja skaņa kaut uz rūķīšu gāzītēm var darboties.

Bats
21.01.2020 18:57

Šis ir viens no maniem mīļākajiem Klarksona citātiem par Subaru izpūtēju skaņu: https://m.youtube.com/watch?v=HSZuXcV4hDQ

21.01.2020 23:01

Patiesībā, par šo jau esmu aizdomājies arī iepriekš, redzot kā pamazām visi autoražotāji elektrificējas… Aizdomājos, ka Subaru zaudēs savu unikalitāti. Ja iekšdedzes dzinējos un piedziņā Subaru bija ar ko izcelties – zemais boxer motora smaguma centrs, labā grieze, drošība frontālas sadursmes gadījumā, arī labā simetriskā pilnpiedziņas sistēma ar differenciāli pārnesumkārbā… Elektromotori ir tomēr ļoti vienlīdzīgi, un arī pilnpiedziņa ar elektromotoru uz katras ass ar kompja palīdzību rada ideālu pilnpiedziņu. Grūti iedomāties ar ko Subaru varēs izcelties šajā sakarā uz citu ražotāju fona. Visi liks elektromotorus uz asīm un sacentīsies – kuram izdevies labāks algorims. Grūti spriest – kas būs tie… Read more »

Skābene
22.01.2020 08:37
Reply to  Uldis M.

Subaru jau labu laiku sēž uz veciem lauriem! Būs jākustina smadzene, ja gribēs noturēties virs ūdens. Bet elektrifikācija ir izaicinājums visiem, kas spieda uz pilnpiedziņu, arī AUDI tai skaitā.

Krotow
22.01.2020 10:42
Reply to  Uldis M.

Viņiem būs jādomā kā elektrisko pilnpiedziņu uztaisīt tā, lai jaunajiem Subaru auto uz slidena ceļa vadība uzvestos līdzīgi kā viņu esošajos degvielas auto. T.i. lai Subaru cienītāji nejustos apdalīti. Paliek jautājums, kā iepriecināt alternatīvi apdāvinātos, kuriem auto vērtību nosaka lielāks izpūtēja bundulis un skaļāks purkšķis ieminot.

Skābene
22.01.2020 14:24
Reply to  Krotow

Nevar noliegt, ka kaut kāds šarms ir tajā benzīna smaržā, izpūtējos, kas spļauj uguni, burbuļojošajās skaņā, ko rada izplūdes kolektors un turbo psss….ttttt skaņā.

Bet ja elektrovāģis izkož to benzīna kapsētu, performances cienītāji var arī pievērt acis uz to, kas agrāk bija svarīgs.

Mani personīgi atbaida subaru salona plastmasīgā apdare un nenoturība pret rūsu. Tad jau labāk ar kādu gredzenu pavēlnieku pieveikt ziemu. :)

Krotow
23.01.2020 13:25
Reply to  Skābene

Subaru izcēlās ar pilnpiedziņu stantarta komplektā un spēju izrakties no dubļiem un sniega vietās, kur gredzenu pavēlnieki parasti iesprūda. Aktuāli laukos dzīvojošajiem un visādiem apgaitniekiem, kam pa granteni un meža stigām jābrauc. Tāpēc šī marka ir cieņā arī grants ceļu rallija braucējiem. Apdare tur saprotamu iemeslu dēļ paliek otrā plānā. Tagad redzēsim vai elektriskais zubārs būs tikpat labs neceļos.

24.01.2020 23:15
Reply to  Skābene

Plastmasīgā apdare vairāk raksturīga impreza un forester kategorijā, kas arī pozicionējas kā vienkāršāki, lētāki auto. Legacy/Outback ar apdari viss ir atbilstoši gadam un cenu kategorijai. Nu nedrīkst likt vienā maisā audi kurš jauns maksājis 40k un subāru kurš jauns maksājis 20k… Prātīgāk būtu salīdzināt – ko vari lietotu nopirkt par konkrētu naudu… 2005.g audi A4 vai 2010.g Legacy… Un vispār – ko var ņemties par to salona plastmasu? Esmu braucis ar daudziem jauniem budžeta auto, un neko sliktu nevaru teikt – salons izskatās labi. Pat labāk kā veciem premium. Un kāpēc tik liela nozīme tiek pievērsta plastmasas mīkstumam? Vai tev… Read more »

Reklāma