Web Analytics
More
    Reklāma

    Subaru no 2030. gada sāks pāriet tikai uz elektrodzinējiem

    Jaunākie raksti

    Ja arī tev pašam nekad nav piederējis Subaru, tomēr zināsi, cik patīkami bubina ražotāja boksertipa dzinēji. Tā visa būs pagātne, kad ap 2030. gadu Subaru sāks agresīvi aizstāt visos auto modeļos iekšdedzes dzinējus ar elektromotoriem.

    Subaru apstiprinājis, ka esošie modeļi (arī Outback, Forester, BRZ, WRX STI) vai nu tiks pie elektrodzinēja, vai arī tie tiks izņemti no ražošanas. Ap 2035. gadu vairs nebūs pieejams neviens Subaru modelis ar iekšdedzes dzinēju.

    Reklāma

    Milzīgu spiedienu uz autoražotājiem rada Ķīna un Eiropas Savienība. Vairākas valstis jau šobrīd paziņojušas, ka to teritorijās nebūs iespējams piereģistrēt jaunu iekšdedzes dzinēja automašīnu jau sākot no 2030. gada.

    Toyota pieder 8.7% no Subaru, kā zināms, Toyota ir lieli hibrīddzinēju fani, un līdz 2030. gadam aptuveni 40% pārdoto Subaru gaidāmi ar hibrīddzinēju.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Tramvajs ble
    21.01.2020 15:07

    Kamēr ir Subaru unikālā dzinēja skaņa kaut uz rūķīšu gāzītēm var darboties.

    Bats
    21.01.2020 18:57

    Šis ir viens no maniem mīļākajiem Klarksona citātiem par Subaru izpūtēju skaņu: https://m.youtube.com/watch?v=HSZuXcV4hDQ

    21.01.2020 23:01

    Patiesībā, par šo jau esmu aizdomājies arī iepriekš, redzot kā pamazām visi autoražotāji elektrificējas… Aizdomājos, ka Subaru zaudēs savu unikalitāti. Ja iekšdedzes dzinējos un piedziņā Subaru bija ar ko izcelties – zemais boxer motora smaguma centrs, labā grieze, drošība frontālas sadursmes gadījumā, arī labā simetriskā pilnpiedziņas sistēma ar differenciāli pārnesumkārbā…
    Elektromotori ir tomēr ļoti vienlīdzīgi, un arī pilnpiedziņa ar elektromotoru uz katras ass ar kompja palīdzību rada ideālu pilnpiedziņu.
    Grūti iedomāties ar ko Subaru varēs izcelties šajā sakarā uz citu ražotāju fona. Visi liks elektromotorus uz asīm un sacentīsies – kuram izdevies labāks algorims.
    Grūti spriest – kas būs tie key pointi nākotnes elektro auto ražotājiem, ar kuriem tie piesaistīs pircējus… dizains, cena un sniedzamība varētu būt galvenie rādītāji, atstājot novārtā vecos laikos iemantotos uzticamības reitingus.

    Skābene
    22.01.2020 08:37
    Reply to  Uldis M.

    Subaru jau labu laiku sēž uz veciem lauriem! Būs jākustina smadzene, ja gribēs noturēties virs ūdens. Bet elektrifikācija ir izaicinājums visiem, kas spieda uz pilnpiedziņu, arī AUDI tai skaitā.

    22.01.2020 10:42
    Reply to  Uldis M.

    Viņiem būs jādomā kā elektrisko pilnpiedziņu uztaisīt tā, lai jaunajiem Subaru auto uz slidena ceļa vadība uzvestos līdzīgi kā viņu esošajos degvielas auto. T.i. lai Subaru cienītāji nejustos apdalīti. Paliek jautājums, kā iepriecināt alternatīvi apdāvinātos, kuriem auto vērtību nosaka lielāks izpūtēja bundulis un skaļāks purkšķis ieminot.

    Skābene
    22.01.2020 14:24
    Reply to  Krotow

    Nevar noliegt, ka kaut kāds šarms ir tajā benzīna smaržā, izpūtējos, kas spļauj uguni, burbuļojošajās skaņā, ko rada izplūdes kolektors un turbo psss….ttttt skaņā.

    Bet ja elektrovāģis izkož to benzīna kapsētu, performances cienītāji var arī pievērt acis uz to, kas agrāk bija svarīgs.

    Mani personīgi atbaida subaru salona plastmasīgā apdare un nenoturība pret rūsu. Tad jau labāk ar kādu gredzenu pavēlnieku pieveikt ziemu. :)

    23.01.2020 13:25
    Reply to  Skābene

    Subaru izcēlās ar pilnpiedziņu stantarta komplektā un spēju izrakties no dubļiem un sniega vietās, kur gredzenu pavēlnieki parasti iesprūda. Aktuāli laukos dzīvojošajiem un visādiem apgaitniekiem, kam pa granteni un meža stigām jābrauc. Tāpēc šī marka ir cieņā arī grants ceļu rallija braucējiem. Apdare tur saprotamu iemeslu dēļ paliek otrā plānā. Tagad redzēsim vai elektriskais zubārs būs tikpat labs neceļos.

    24.01.2020 23:15
    Reply to  Skābene

    Plastmasīgā apdare vairāk raksturīga impreza un forester kategorijā, kas arī pozicionējas kā vienkāršāki, lētāki auto. Legacy/Outback ar apdari viss ir atbilstoši gadam un cenu kategorijai. Nu nedrīkst likt vienā maisā audi kurš jauns maksājis 40k un subāru kurš jauns maksājis 20k… Prātīgāk būtu salīdzināt – ko vari lietotu nopirkt par konkrētu naudu… 2005.g audi A4 vai 2010.g Legacy… Un vispār – ko var ņemties par to salona plastmasu? Esmu braucis ar daudziem jauniem budžeta auto, un neko sliktu nevaru teikt – salons izskatās labi. Pat labāk kā veciem premium. Un kāpēc tik liela nozīme tiek pievērsta plastmasas mīkstumam? Vai tev ar automašīnas paneli jāpārojas vai uz to ir jāskatās? Kurš ikdienā čamda paneļus? Aklie?
    Man reiz bija Subaru Legacy 2007.g. – plastmasas panelī ļoti mīkstas un nekas tur negrabēja. Ar ko tas bija sliktāks par līdzīgā cenā nopērkamu vecāka gada audi, joprojām nesaprotu.

    Reklāma