web analytics

Asos izmanto papildināto realitāti, lai piemērītu apģērbu uz dažādiem augumiem

Jaunākie raksti

Kursors.lv izmēģina Shipzee servisu – Apple MagSafe lādētājs pēc pusotra mēneša gaidīšanas

Novembra beigās, kad Amerikā atzīmē Pateicības dienu un norisinās “Melnās piektdienas” jeb Black Friday atlaižu un iepirkšanās trakums, Latvijā sevi ar...

Volkswagen pārsniedz Eiropas CO2 emisiju mērķus un Baltijā kļūst par elektroauto tirgus līderi

Saskaņā ar sākotnējiem datiem Volkswagen pasažieru automašīnu segmentā radījis par aptuveni sešiem miljoniem gramu mazāk CO2 nekā to pieprasa...

Google pārveidos daļu savu biroju par Covid-19 vakcinācijas punktiem

Uzņēmums Google plāno visai apjomīgus darbus, lai palīdzētu Amerikai vakcinēt cilvēkus, pārveidojot savus birojus, kā arī ziedos 150 miljonus...

ASUS izziņojis savu pirmo 120 mm korpusa ventilatoru ROG Strix XF120

ASUS pamatīgi iesaistījies cīņā par to, lai galddatoru būtu iespējams uzbūvēt tikai un vienīgi no ASUS detaļām. Pamatplates, videokartes,...

10 paņēmieni, ar kuriem ļaundari internetā var izkrāpt tavu naudu

Mēs pēdējos gados arvien biežāk iepērkamies dažādās e-komercijas vietnēs un lietotnēs. Tas ir saprotams, jo šāda iepirkšanās ir ērta...



Populārais internetveikals Asos, kurš piedāvā dažāda veida apģērbus un aksesuārus, uz laiku klientiem piedāvā jaunu iespēju, kas ļauj redzēt kā izvēlētās drēbes varētu realitātē izskatīties uz dažādas miesasbūves cilvēkiem, pateicoties papildinātās realitātes iespējām.

Kompānija Asos ir izraisījusi patīkamu satraukumu sociālajos tīklos un cilvēkos, kuri bieži vien iepērkas internetā, taču sastopas ar neizpratni par pareizo izmēru. Taču jaunais risinājums “See My Fit“, kurš gan šobrīd tiek testēts tikai ar sieviešu kleitām, ļauj ikvienam lapas apmeklētājam ieraudzīt noteikto produktu uz 16 modelēm ar dažādām miesasbūvēm. Šīs 800 kleitas nav speciāli fotogrāfēti uz 16 sievietēm, bet gan sadarbībā ar uzņēmumu Zeekit izveidots process, kas to “uzliek” uz noteiktajām modelēm, pielāgojoties gan garumam, gan pārējiem apkārtmēriem. Tādējādi šajā režīmā ir ļoti liela sajūta, ka katrs apģērba gabals patiešām ir fotogrāfēts dzīvē, taču tā nav, kas ietaupa ļoti daudz laika. Tiesa uzmetot stingrāku skatienu, var redzēt, ka dažreiz kleitai nebūs tas dabīgais kritums vai kāds ielocījums, bet pret efektīvo iespēju tā liekas sīka vienība.

Šis varētu būt revolucionārs solis e-komercijas pieredzē no klienta puses, jo tas ļautu pircējiem būt krietni pārliecinātākiem par savu pirkumu, kā arī piesaistītu jaunus klientus un pat spētu samazināt atgriezto preču daudzumu. Iespēja šobrīd tiks testēta 6 nedēļu garumā, taču Asos nav pārliecināts, vai šis risinājums jau tuvākā nākotnē kļūs par ikdienišķu lietu.

Pats esmu iepircies šajā internetveikalā, tā kā varu piekrist citiem lietotājiem, ka Asos domā par klientu pieredzi, jo runājot par vīriešu sadaļu, tad tajā pieejama informācija tieši par attiecīgā modeļa parametriem, lai varētu kaut nedaudz pietuvināt saviem izmēriem un trāpīt ar pareizo apģērba lielumu.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: