Reklāma

Asos izmanto papildināto realitāti, lai piemērītu apģērbu uz dažādiem augumiem

Jaunākie raksti

Apple iPad Pro M2 (2022) apskats – planšetdators vai dators?

Iepriekšējais iPad Pro planšetdatora apskats Kursora apcirkņos bija pirms veseliem sešiem gadiem, kad apskatījām pašu pirmo modeli, kas tika...

Apple pārsauc savu jauktās realitātes operētājsistēmu par xrOS

Jaunākās baumas liecina, ka Apple mainījusi nosaukumu operētājsistēmai, kas darbinās gaidāmos jauktās realitātes (angliski mixed reality) produktus. Jaunais nosaukums...

Toyota sāk izmeklēšanu, kāpēc elektriskais bZ4X izgāzās medija testā Dānijā

Japāņu autoražotājs Toyota sācis izmeklēšanu par sniedzamības testu elektriskajam bZ4X, ko veica dāņu medijs FDM - medija veiktajā testā...

Belkin piedāvā Apple AirPods bezvada austiņu tīrīšanas komplektu

Sākoties decembrim, dažādu viedierīču aksesuāru zīmols Belkin izlaidis speciālu tīrīšanas komplektu Apple bezvadu austiņām AirPods, lai tās atbrīvotu gan...

“Disney+” beidzot nonāks seriāla “The Mandalorian” 3. sezona

Pasaulē populārais seriāls "The Mandalorian", kas pat ir izpelnījies titulu kā 2020. gada visvairāk nelegāli lejupielādētais seriāls, nācis klajā...

Populārais internetveikals Asos, kurš piedāvā dažāda veida apģērbus un aksesuārus, uz laiku klientiem piedāvā jaunu iespēju, kas ļauj redzēt kā izvēlētās drēbes varētu realitātē izskatīties uz dažādas miesasbūves cilvēkiem, pateicoties papildinātās realitātes iespējām.

Kompānija Asos ir izraisījusi patīkamu satraukumu sociālajos tīklos un cilvēkos, kuri bieži vien iepērkas internetā, taču sastopas ar neizpratni par pareizo izmēru. Taču jaunais risinājums “See My Fit“, kurš gan šobrīd tiek testēts tikai ar sieviešu kleitām, ļauj ikvienam lapas apmeklētājam ieraudzīt noteikto produktu uz 16 modelēm ar dažādām miesasbūvēm. Šīs 800 kleitas nav speciāli fotogrāfēti uz 16 sievietēm, bet gan sadarbībā ar uzņēmumu Zeekit izveidots process, kas to “uzliek” uz noteiktajām modelēm, pielāgojoties gan garumam, gan pārējiem apkārtmēriem. Tādējādi šajā režīmā ir ļoti liela sajūta, ka katrs apģērba gabals patiešām ir fotogrāfēts dzīvē, taču tā nav, kas ietaupa ļoti daudz laika. Tiesa uzmetot stingrāku skatienu, var redzēt, ka dažreiz kleitai nebūs tas dabīgais kritums vai kāds ielocījums, bet pret efektīvo iespēju tā liekas sīka vienība.

Šis varētu būt revolucionārs solis e-komercijas pieredzē no klienta puses, jo tas ļautu pircējiem būt krietni pārliecinātākiem par savu pirkumu, kā arī piesaistītu jaunus klientus un pat spētu samazināt atgriezto preču daudzumu. Iespēja šobrīd tiks testēta 6 nedēļu garumā, taču Asos nav pārliecināts, vai šis risinājums jau tuvākā nākotnē kļūs par ikdienišķu lietu.

Pats esmu iepircies šajā internetveikalā, tā kā varu piekrist citiem lietotājiem, ka Asos domā par klientu pieredzi, jo runājot par vīriešu sadaļu, tad tajā pieejama informācija tieši par attiecīgā modeļa parametriem, lai varētu kaut nedaudz pietuvināt saviem izmēriem un trāpīt ar pareizo apģērba lielumu.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma