Web Analytics
More
    Reklāma

    Asos izmanto papildināto realitāti, lai piemērītu apģērbu uz dažādiem augumiem

    Jaunākie raksti

    Populārais internetveikals Asos, kurš piedāvā dažāda veida apģērbus un aksesuārus, uz laiku klientiem piedāvā jaunu iespēju, kas ļauj redzēt kā izvēlētās drēbes varētu realitātē izskatīties uz dažādas miesasbūves cilvēkiem, pateicoties papildinātās realitātes iespējām.

    Kompānija Asos ir izraisījusi patīkamu satraukumu sociālajos tīklos un cilvēkos, kuri bieži vien iepērkas internetā, taču sastopas ar neizpratni par pareizo izmēru. Taču jaunais risinājums “See My Fit“, kurš gan šobrīd tiek testēts tikai ar sieviešu kleitām, ļauj ikvienam lapas apmeklētājam ieraudzīt noteikto produktu uz 16 modelēm ar dažādām miesasbūvēm. Šīs 800 kleitas nav speciāli fotogrāfēti uz 16 sievietēm, bet gan sadarbībā ar uzņēmumu Zeekit izveidots process, kas to “uzliek” uz noteiktajām modelēm, pielāgojoties gan garumam, gan pārējiem apkārtmēriem. Tādējādi šajā režīmā ir ļoti liela sajūta, ka katrs apģērba gabals patiešām ir fotogrāfēts dzīvē, taču tā nav, kas ietaupa ļoti daudz laika. Tiesa uzmetot stingrāku skatienu, var redzēt, ka dažreiz kleitai nebūs tas dabīgais kritums vai kāds ielocījums, bet pret efektīvo iespēju tā liekas sīka vienība.

    Reklāma

    Šis varētu būt revolucionārs solis e-komercijas pieredzē no klienta puses, jo tas ļautu pircējiem būt krietni pārliecinātākiem par savu pirkumu, kā arī piesaistītu jaunus klientus un pat spētu samazināt atgriezto preču daudzumu. Iespēja šobrīd tiks testēta 6 nedēļu garumā, taču Asos nav pārliecināts, vai šis risinājums jau tuvākā nākotnē kļūs par ikdienišķu lietu.

    Pats esmu iepircies šajā internetveikalā, tā kā varu piekrist citiem lietotājiem, ka Asos domā par klientu pieredzi, jo runājot par vīriešu sadaļu, tad tajā pieejama informācija tieši par attiecīgā modeļa parametriem, lai varētu kaut nedaudz pietuvināt saviem izmēriem un trāpīt ar pareizo apģērba lielumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma