Web Analytics
More
    Reklāma

    Segway parāda pašbalansējošu olas formas pārvietošanās līdzekli

    Jaunākie raksti

    Segway parādījis pašbalansējošu pārvietošanās ierīci, kas izskatās pēc olas formas krēsla ar diviem riteņiem. Segway S-Pod varēsi sēdēt, un tādējādi ļoti ērti pārvietotie dažādās slēgtās vai daļēji slēgtās teritorijās.

    Noprotams, ka Segway S-Pod nav paredzēts pilsētas satiksmei, ar to varēs pārvietoties uzņēmumu teritorijās, lidostās un citās vietās, kur nākas garus gabalus pārvietoties ar kājām.

    Reklāma

    Segway S-Pod izmanto tās pašas Segway-Ninebot tehnoloģijas, kas jau pieejamas vairākus gadus citos Segway produktos. Segway S-Pod būs vadāms ar nelielu džoistiku, kā arī varēsi sasvērties nedaudz uz priekšu, lai uzsāktu braucienu un atgāzties atpakaļ, lai nobremzētu.

    Kad neizmantosi Segway S-Pod, tas stāvēs uz nelieliem papildu ritentiņiem, lai netērētu enerģiju balansēšanai.

    Segway uzsver, ka S-Pod ideja un dizains aizgūts no Jurassic World filmas. Segway S-Pod maksimālais ātrums būšot aptuveni 35 kilometri stundā. Pie pircējiem Segway S-Pod varētu nonākt kaut kad 2021. gadā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Ppp
    06.01.2020 18:26

    Nevaru iedomāties šim pielietojumu. Ja lidostās – kāpēc vienvietīgs? Kāpēc ne braucošs dīvāns? Priekš kam krēslam balansēt uz 2 riteņiem, ja var turpat pielikt trešo?

    x x
    07.01.2020 09:12
    Reply to  Ppp

    vienvietīgs tāpēc, ka N-vietīgs tas būtu mikriņš, aizņemtu vairāk vietas un traucētu. Tādus vajag izņēmuma kārtā, parasti tas arī ir 1 cilvēks kam vajag palīdzību, pārvietojoties pa lidostu, ja tā nav cilvēku grupa ar kustību traucējumiem. Lidostas būvē pēc iespējas plašas, tomēr vietu braucošam dīvānam nāksies meklēt savās mājās, ne lidostās kur jau tāpat vietas nekad nav par daudz.

    Par balansēšanu arī vienkārši – 2 riteņu krēsls ar žiroskopa un motora palīdzību neapgāzīsies, stūrēšana ar riteņa piebremzēšanu ir vienkāršāka kā ar trešā stūres riteņa kustināšanu, visbeidzot – bez trešā riteņa aizmugurē krēslam ir mazāks apgrieziena rādiuss (atkal vietas ekonomija).

    KKTK
    07.01.2020 14:47

    Toč tāds kā tiem resnajiem tizleņiem no Wall-E multenes :D

    Reklāma