BMW paziņojis, ka šobrīd pārdoti jau 500 000 elektrisku BMW auto visā pasaulē, kas ir pamatīgs apjoms, jo iepriekš BMW tika ziņojis, ka bija pārdoti 100 BMW.
Ar līdzīgu paziņojumu nācis klajā arī Nissan, kas spējis pārdot kopumā 400 000 elektrisku Leaf automašīnu. Tesla izziņojusi, ka 2019. gada trešajā ceturksnī pircējiem piegādāti 97 000 elektroauto.
BMW plāno tuvāko divu gadu laikā sasniegt kopumā vienu miljonu pārdotu elektroauto. Twitter ierakstā BMW plātās ar to, ka grupas ietvaros ik 4 minūtes tiek pārdots viens elektroauto.
BMW nebūt nav tie lētākie elektroauto – i3 modelis Latvijā maksā no aptuveni 43 000 eiro. Arī Nissan gluži neatdod Leaf par kapeikām – jauns Leaf Latvijā maksā no aptuveni 36 000 eiro.
500,000
…electrified BMW Group vehicles have been sold. Statistically, one every four minutes. And counting.#NextGenJoy pic.twitter.com/FVEIf5O8yx— BMW (@BMW) December 19, 2019
Man prieks ka vēl ir braucēji, kuri tik dārgus auto var atļauties :)
Vēlu veiksmi, taču šķiet, ka viņi ir baigie optimisti – vismaz neko īpaši konkurētspējīgu viņu piedāvājumā pagaidām nevar atrast.
Kā tad nevar? Vienu no populārākajiem Latvijas elektroauto – BMW i3.
Te mēs redzam kā darbojas statistika. Teorētiski ir taisnība pateikta, bet nekas ka kopējo elektroauto tirgu Latvijā var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt
Par i3 pārsteidz milzīgais cenu kritums, ka arī ka ir tik daudz piedāvājumā otrreizējā tirgū, jo Leaf, piemēram, ļoti maz atrodami – visi amerikosi pārsvarā (varbūt behas gan arī no štatiem)..
varbūt Leaf aķi beidzas tik ātri, ka neviens lietotus pat nemēģina tirgot? ;)
Nemaz tik ātri nebeidzas arī Leaf akumulatori.
Leaf ir ļoti lādzīgi elektroauto, kas (veci) nemaksā kosmosu. Ar tiem cilvēki brauc nevis tirgo nost. BMW, kā jau premium auto, cena krīt uzreiz kā izbrauc no salona. Te nav lielas starpības starp ICE un EV modeļiem.