Reklāma

Banka apsūdzēta par viltus atsauksmju ievietošanu Apple App Store

Jaunākie raksti

Paziņotas šogad ASV lejupielādētākās App Store lietotnes un spēles

Dažas dienas iepriekš ar līdzīgu topu dalījās Google, publiskojot populārākās lietotnes un spēles 2021. gadā Android viedierīču lietotājiem. Tagad...

Izziņota Honor 60 sērija ar vloginga iespējām un žestu vadību

Ķīnā tikko izziņots Honor 60 viedtālrunis, kas izskata ziņā ir ļoti līdzīgs Honor 50 modelim, bet jaunais Honor 60...

Izziņotas jaunā Dacia Jogger cenas Latvijā

Jaunā Dacia Jogger pie dīleriem Latvijā ieradīsies nākamā gada pavasarī, bet jau izziņotas jaunā modeļa cenas. Piecvietīgajai Dacia Jogger...

“Porsche” pamatdarbības peļņa 2021. gada trīs ceturkšņos pieaug par 78,4%

“Porsche“ 2021. gada trešā ceturkšņa beigās sasniedzis peļņu no pārdošanas 15,5% apmērā. Šis rezultāts atkārtoti pārsniedz 15% references līmeni,...

9. decembrī notiks tiešsaistes diskusija “Latvija – mītne globāliem FinTech uzņēmumiem”

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) kopā ar FinTech nozares partneriem 9. decembrī no plkst. 11 līdz 13 rīko...

Lielbritānijā bāzētā Royal Bank tiek apsūdzēta par viltus atsauksmju un novērtējumu sniegšanu savai jaunajai aplikācijai Bó, kas izraisījusi plašu ažotiāžu, jo lai nu kam, bet bankām mēs tiecamies ticēt visvairāk.

Kā jau sociālajā un interneta tirdzniecības laikmetā pienākas, tad katrs pozitīvais vai negatīvais vērtējums par produktu un preci var ļoti ietekmēt biznesu, ko parāda arī banku sektora lietotnes un to tirgus pats par sevi. Beigu beigās arī tas ir produkts, kurš ir jāpārdod un jāreklamē, tāpēc Royal Bank gadījumā tas bija jau iepriekš sagatavots vērtējums. Banku nodeva tas, ka piecu zvaigžņu vērtējums bija publicēts jau pirms oficiālās lietotnes izlaišanas, kam teorētiski nevajadzētu notikt.

Kompānija gan nav palikusi atbildi parādā un norādījusi, ka pirms publiskās pieejas, aplikācija tikusi nodota gandrīz 3 tūkstošiem darbinieku uz testu, kas varētu būt veicinājis šādu situāciju. Apple novembra mēnesi ir spērusi soli, lai mainītu citu cilvēku ietekmi uz produkta novērtējumu, jo savā interneta veikalā tā ir noņēmusi iespēju redzēt atsauksmes. Tas norāda uz to, ka, iespējams, pienācis laiks, kad ir jāpārskata kādā veidā lietotājiem ir iespēja sniegt attiecīgo novērtējumu par produktu.

Varbūt viltus ziņu ēru nomainīs viltus novērtējumi pat lietotņu veikalā, bet lielajās e-komercijas platformās kā Amazon un Ebay tā ir pietiekami ikdienišķa lieta, ar kuru nākas saskarties. Uzņēmumam tas var izmaksāt ļoti dārgi, jo vienkārši var tik nobloķēts tirgotāja konts, ar ko nevēlas saskarties neviens.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: