Lielbritānijā bāzētā Royal Bank tiek apsūdzēta par viltus atsauksmju un novērtējumu sniegšanu savai jaunajai aplikācijai Bó, kas izraisījusi plašu ažotiāžu, jo lai nu kam, bet bankām mēs tiecamies ticēt visvairāk.

Kā jau sociālajā un interneta tirdzniecības laikmetā pienākas, tad katrs pozitīvais vai negatīvais vērtējums par produktu un preci var ļoti ietekmēt biznesu, ko parāda arī banku sektora lietotnes un to tirgus pats par sevi. Beigu beigās arī tas ir produkts, kurš ir jāpārdod un jāreklamē, tāpēc Royal Bank gadījumā tas bija jau iepriekš sagatavots vērtējums. Banku nodeva tas, ka piecu zvaigžņu vērtējums bija publicēts jau pirms oficiālās lietotnes izlaišanas, kam teorētiski nevajadzētu notikt.

Kompānija gan nav palikusi atbildi parādā un norādījusi, ka pirms publiskās pieejas, aplikācija tikusi nodota gandrīz 3 tūkstošiem darbinieku uz testu, kas varētu būt veicinājis šādu situāciju. Apple novembra mēnesi ir spērusi soli, lai mainītu citu cilvēku ietekmi uz produkta novērtējumu, jo savā interneta veikalā tā ir noņēmusi iespēju redzēt atsauksmes. Tas norāda uz to, ka, iespējams, pienācis laiks, kad ir jāpārskata kādā veidā lietotājiem ir iespēja sniegt attiecīgo novērtējumu par produktu.

Varbūt viltus ziņu ēru nomainīs viltus novērtējumi pat lietotņu veikalā, bet lielajās e-komercijas platformās kā Amazon un Ebay tā ir pietiekami ikdienišķa lieta, ar kuru nākas saskarties. Uzņēmumam tas var izmaksāt ļoti dārgi, jo vienkārši var tik nobloķēts tirgotāja konts, ar ko nevēlas saskarties neviens.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments