Šajā nedēļā Youtube izziņojis, ka jau 30. oktobrī ikvienam video skatītājam būs pieejams pirmais interaktīvais video šovs, kuru veidojis tieši Youtube. Ar interaktīvo šovu tiek apzīmēta iespēja skatītājam izvēlēties kā attīstīsies notikumu gaita video un tālāk vērot iznākumu.

Seriāla nosaukums ir “A Heist”, kurā galvenais varonis iejūtas ļaundara lomā un veic zādzību kādā muzejā, spriežot pēc redzētā treilerī. Tāpat tajā tiek attēlota bēgšana kādās katakombās, un tas viss redzams kā no pirmās personas skatpunkta. Treilerī gan netiek pārādīta iespēja, kā notiks turpmāko scenāriju izvēle no lietotāja puses, kas šobrīd liekas pats interesantākais moments.

Šāda interaktīvo video opcija veidotājiem pieejama jau gandrīz dekādi. Daži no reālajiem piemēriem, kuros patiešām sajusta izvēles iespēja ir “Can you Destroy the Debt?”, kurā interesantā veidā bērni mēģina pārdot preces pieaugušajiem. Tāpat lielu popularitāti šāda tipa video ieguva Netflix raidījums “You vs. Wild”, kuram uztaisīts atbilstošs reklāmas video iekš paša Youtube.

Parokoties dziļāk informāciju kanālos un atrodot it kā šī veida pašus populārākos piemērus, nonācu pie fakta, ka tie patiesībā nestrādā. Tāpēc var būt kāds no lasītājiem var padalīties ar savu pieredzi, vai šie video jau ir novecojuši un nestrādā? Vai arī tie vienkārši nebija paredzēti interaktīvai lietošanai? Piemēram, šis video par spēli Minecraft:

Kā jau minēts, ka risinājums un izpildījums nav ļoti jauns un inovatīvs, tieši Youtube pats ir nolēmis veidot savu šovu. Līdz ar to ar attiecīgajiem resursiem padarot to spožāku, populārāku un visiem pieejamu. Kā viens no soļiem ir Youtube Originals materiāla pieejas atvēršana visiem lietotājiem, ne tikai Premium klientiem, iekļaujot iespēju redzēt arī iepriekš veidotos mateiālus. Tieši tāpēc bija sajūta, ka ikdienā skatoties Youtube, arvien biežāk acīs iekrīt šī sekcija.

Tiek prognozēts, ka skatītāju interesi varēs piesaistīt ar to, ka video pieejams jebkuram lietotājam un būs iespēja doties šajos piedzīvojumos atrodoties savā dīvānā pie TV ekrāna.

Kāda ir jūsu pieredze ar veidoto Youtube Originals saturu, vai tas ir interesants, kvalitatīvs un dažādām gaumēm?

Reklāma

10
Leave a Reply

avatar
3 Comment threads
7 Thread replies
1 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
Centis ĀbeleaaadigitalkHenrijs AvotiņšKristaps Skutelis Recent comment authors
  Paziņot par jaunumiem  
jaunākie vecākie novērtētākie
Paziņot par
Centis Ābele
Member
Centis Ābele

Šitais ir kaut kāds reklāmraksts? Youtube originals taisa tādus mēslus, ko pat www watch online for free lapas nepārkopē savos saitos.

Kristaps Ķēdis
Member
Kristaps Ķēdis

Neteiktu. Ir arī kas skatāms. Un izcils.

Kristaps Skutelis
Kursors.lv
Kristaps Skutelis

Nē.

Centis Ābele
Member
Centis Ābele

Kas te ir tehnoloģisks un jauns? Pirmā raksta rindā noreklamē youtube origins un tad pārējais raksts par to ka tomēr nav nekā jauna, jau pirms 10 gadi bija tādi video.

Kristaps Ķēdis
Member
Kristaps Ķēdis

Esmu uzgājis tur VSauce veidoto “Mind Field”. Izcila katra sērija. Varbūt tagad tur daļa kā bullšits izklausās, taču gan pārējais saturs ar laiku parādīsies.

aaa
Viesis
aaa

Agrāk veidotie interaktīvie video izmantoja Youtube iespēju, kas vairs nav pieejama, tāpēc tie vairs nestrādā. Video ievietotājiem bija iespēja uz video izvietot reģionus, uz kuriem nospiežot, tika atvērts links. Parasti tie tika izvietoti video beigās un veda uz nākošo video. Bet izskatās, ka rakstā pieminētajā video ir bijuši linki uz noteiktu vietu tajā pašā video. Nekas jauns tas nav un tie, kas šādus video vēlējās veidot, to agrāk varēja darīt un agrāk tie arī tiešam darbojās.