Šajā nedēļā Youtube izziņojis, ka jau 30. oktobrī ikvienam video skatītājam būs pieejams pirmais interaktīvais video šovs, kuru veidojis tieši Youtube. Ar interaktīvo šovu tiek apzīmēta iespēja skatītājam izvēlēties kā attīstīsies notikumu gaita video un tālāk vērot iznākumu.

Seriāla nosaukums ir “A Heist”, kurā galvenais varonis iejūtas ļaundara lomā un veic zādzību kādā muzejā, spriežot pēc redzētā treilerī. Tāpat tajā tiek attēlota bēgšana kādās katakombās, un tas viss redzams kā no pirmās personas skatpunkta. Treilerī gan netiek pārādīta iespēja, kā notiks turpmāko scenāriju izvēle no lietotāja puses, kas šobrīd liekas pats interesantākais moments.

Šāda interaktīvo video opcija veidotājiem pieejama jau gandrīz dekādi. Daži no reālajiem piemēriem, kuros patiešām sajusta izvēles iespēja ir “Can you Destroy the Debt?”, kurā interesantā veidā bērni mēģina pārdot preces pieaugušajiem. Tāpat lielu popularitāti šāda tipa video ieguva Netflix raidījums “You vs. Wild”, kuram uztaisīts atbilstošs reklāmas video iekš paša Youtube.

Parokoties dziļāk informāciju kanālos un atrodot it kā šī veida pašus populārākos piemērus, nonācu pie fakta, ka tie patiesībā nestrādā. Tāpēc var būt kāds no lasītājiem var padalīties ar savu pieredzi, vai šie video jau ir novecojuši un nestrādā? Vai arī tie vienkārši nebija paredzēti interaktīvai lietošanai? Piemēram, šis video par spēli Minecraft:

Kā jau minēts, ka risinājums un izpildījums nav ļoti jauns un inovatīvs, tieši Youtube pats ir nolēmis veidot savu šovu. Līdz ar to ar attiecīgajiem resursiem padarot to spožāku, populārāku un visiem pieejamu. Kā viens no soļiem ir Youtube Originals materiāla pieejas atvēršana visiem lietotājiem, ne tikai Premium klientiem, iekļaujot iespēju redzēt arī iepriekš veidotos mateiālus. Tieši tāpēc bija sajūta, ka ikdienā skatoties Youtube, arvien biežāk acīs iekrīt šī sekcija.

Tiek prognozēts, ka skatītāju interesi varēs piesaistīt ar to, ka video pieejams jebkuram lietotājam un būs iespēja doties šajos piedzīvojumos atrodoties savā dīvānā pie TV ekrāna.

Kāda ir jūsu pieredze ar veidoto Youtube Originals saturu, vai tas ir interesants, kvalitatīvs un dažādām gaumēm?

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
10 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Centis Ābele

Šitais ir kaut kāds reklāmraksts? Youtube originals taisa tādus mēslus, ko pat www watch online for free lapas nepārkopē savos saitos.

Kristaps Ķēdis

Neteiktu. Ir arī kas skatāms. Un izcils.

Kristaps Skutelis

Nē.

Centis Ābele

Kas te ir tehnoloģisks un jauns? Pirmā raksta rindā noreklamē youtube origins un tad pārējais raksts par to ka tomēr nav nekā jauna, jau pirms 10 gadi bija tādi video.

Kristaps Ķēdis

Esmu uzgājis tur VSauce veidoto “Mind Field”. Izcila katra sērija. Varbūt tagad tur daļa kā bullšits izklausās, taču gan pārējais saturs ar laiku parādīsies.

aaa

Agrāk veidotie interaktīvie video izmantoja Youtube iespēju, kas vairs nav pieejama, tāpēc tie vairs nestrādā. Video ievietotājiem bija iespēja uz video izvietot reģionus, uz kuriem nospiežot, tika atvērts links. Parasti tie tika izvietoti video beigās un veda uz nākošo video. Bet izskatās, ka rakstā pieminētajā video ir bijuši linki uz noteiktu vietu tajā pašā video. Nekas jauns tas nav un tie, kas šādus video vēlējās veidot, to agrāk varēja darīt un agrāk tie arī tiešam darbojās.

digitalk

savulaik bija dažas eksperimentālas filmas, kur auditorija varēja nobalsot par sižeta attīstību. secinājumi — parasti viss galīgi garām, skatītājiem vajadzēja “saspēlēties”, lai iebalsotu variantu, kuru par labu atzītu vairākums. protams, ka neviens skaidrā prātā nesēdēs ar svešiniekiem seansā n-reizes balsodams dažādi…

aaa

Viss darbojās normāli, ja nenokavēja to brīdi, kas bija atvēlēts izvēles izdarīšanai. Bija interesanti, jo tas bija kaut kas citādāks, nekā parasts video. Bet regulāri laikam negribētos tādus video skatīties parastu video vietā, jo skatīšanās laikā ir jāizdara izvēles un skatoties video tikai vienu reizi, tiek palaista garām liela daļa no satura, ko video veidotājs ir izveidojis priekš sī video.