Tiek ziņots, ka BMW cenu lapā vairākās valstīs jau parādījusies Apple CarPlay izmantošanas gada maksa, kas ir 80 dolāri ASV vai 85 mārciņas Lielbritānijā. Eiro cenai virsū neuzskrēju raksta tapšanas laikā.
Iepriekš CarPlay BMW automašīnās maksāja 300 dolārus, bet tā bija vienreizēja maksa, kas būtu saistāma ar attiecīgas tehnikas uzstādīšanu automašīnā. Neviens cits autoražotājs pagaidām nav ieviesis abonēšanas maksu mašīnā iebūvētajam izklaides centram. Apple CarPlay pārsvarā tiek piedāvāts kā standarta risinājums automašīnu izklaides sistēmai.
Nav zināms, ko par šo abonēšanas maksu domā Apple, bet diez vai Apple būs sajūsmā, ka kāds izdomājis viņu bezmaksas servisam piemērot gada abonēšanas maksu.
Apple CarPlay jau nav tā nepieciešamākā mašīnas funkcionalitāte, ja gribās ekstras, tad var arī par tām samaksāt.
Un izskatās, ka BMW pārliek kaut kādas Aplle klaušas, vai samaksas pienākumus uz patērētāju pleciem.
Kam nav, kam ir.
Es lietoju CarPlay nepārtraukti un bez tā mašīnu redzēt vispār negribu. Waze, Spotify, Podcasts utt
Un ekstra tā ir tāda pati, kā jebkura cita lieta mašīnā, kas padara to ērtāku. Un par to jau arī tiek maksāts kā par opciju.
BMW ir kalīgi saspiedušies, prasot abonēšanas maksu par to, par ko pārējie prasa vienreizēju maksu.
Izdomājuši naivu veidu, kā kāst pircējus, kuri jau par pašu auto samaksā labu premium piemaksu.
Man jau liekas ka Apple lietotājam pēc definīcijas pārmaksāt par jebko skaitās stilīgi, jo apple lietotājs neskaita kapeikas. Man nav Iphone, tāpēc man pilnīgi vienalga cik maksā Apple Car play, jo es viņu tāpat lietot nevaru un neizjūtu nekādu vajadzību pēc šīs fīčas.
Neuztraicies. Gan jau Android Auto šajā BMW ir par tādu pašu abonēšanas maksu. Ja tu redzi tikai tik tālu, kā “allpe lietotājs pārmaksā bla bla bla” un tu to nelieto, nezini, tad jau tu tāpat nesapratīsi. Nevis stilīgi, bet ērti un noderīgi.
Nebija tā, ka BMW neliek savos auto Android Auto?
Ja jau tu te lielies, ka lieto tikai Waze, tad tev tas Car Play 100 gadi nav vajadzīgs! :) Un vispār visus tos ekrānus, skaļruņus un citus niekus, kas audzē auto svaru ir jāmet ārā. Iemin grīdā un baudi motora radīto murrājošo simfoniju tā lai uz asfalta paliek melnas svītras un dūmu mutulis! BMW = eto žizņ!
Cik būs jāmaksā, lai BMW automašīnā to vispār neiekļautu? :))
Interesanti, ko viņi tādā gadījumā darīs ar Android Auto, kam ir tieši tāda pati funkcionalitāte mašīnā?
Parasti, ja ir CarPlay, tad ir arī Auto, un tur ir maksa par pāris dzelžu un softa iekļaušanu nevis par abonementu.
Funkcija kā tāda ir ļoti laba – kaut vai tā pati Waze uz auto ekrāna nevis telefons ar piesūcekni pie stikla.
BMW, Audi AG un Daimler tak nopirka Here navigāciju no Nokia. Kam viņiem Waze!? :)
Kā tur ar tiešsaistes datiem, kas ir Waze lielākā priekšrocība?
Ir arī šāda funkcionalitāte ar visu satiksmes intensitāti. Strādā gan on-line, gan off-line režīmā. Kartes ļoti detalizētas, un pat Alfas stāvvietā atradīs tuvāko ieeju, ja brauc uz konkrētu veikalu.
Turklāt Google jau sāk pamazām integrēt visas labākās Waze fīčas google kartē/navigācijā.
Man tikai Waze. Un tas, ka viņi nopirka, neko daudz nemaina, jo vispilnīgākā informācija Latvijā ir Waze. Nekādi šaura lietotāju loka risinājumi te nerullēs. Vācija, Austrijā varbūt.
Jā, Latvija ir viena no valstīm, kur Waze tos gadus 5 vairāk atpakaļ kļuva ļoti populāra dēļ lietotāju zīmētajām kartēm un dzīvajiem datiem.
Turklāt tas vēl bija laikos, kad “tikko no Vācijas” auto iebūvētajās navigācijās Latvijā bija labākajā gadījumā trīs lielās šosejas bez adresēm un visa pārējā, attiecīgi šejienes vidējais autobraucējs jau saknē pieņem to, ka visas iebūvētās navigācijas pie mums nekam neder un lieto Waze telefonā vai tagad ieraduma pēc projicē to caur AA vai Car Play uz auto ekrāna.
Precīzāk – sākot no 2011. gada vasaras. Waze tolaik bija praktiski vienīgais navigācijas veids kas pieejams visiem, kuriem bija viedtālruņi (tolaik arī jauna lieta). Zināmā mērā arī Waze veicināja viedtālruņu izplatību Latvijā, vismaz autovadītāju vidū noteikti.