Austrālijas patērētāju aizsardzības organizācija (Australian Competition and Consumer Commission, ACCC) iesūdzējusi tiesā Samsung par maldinošām reklāmām, kurās tiek nekorekti attēlota Samsung Galaxy sērijas viedtālruņu ūdensizturība.
Kopš 2016. gada sākumā Samsung savām ierīcēm sāka reklamēt ūdensizturību un reklāmas materiālos Galaxy ierīces tika attēlotas pie okeāna vai baseiniem. Tāpat Samsung reklamē, ka Galaxy viedtālruņi spēj darboties līdz 1.5m dziļā ūdenī līdz 30 minūtēm. Kopumā ACCC izskaitījusi vairāk nekā 300 šādas reklāmas televīzijā, sociālajos tīklos, vides reklāmās u.c. Ūdensizturība ir būtisks faktors, ko iegādājoties jaunu viedtālruni, ņem vērā Austrālijas pircēji un Austrālijā ir pārdoti vairāk nekā 4 miljoni Galaxy sērijas telefonu. Austrālijas Patērētāju likumā ir teikts, ka uzņēmumi nedrīkst maldināt pircējus un ACCC uzskata, ka Samsung ir darījis tieši to.
ACCC norāda, ka Samsung ir maldinājis klientus, jo Galaxy telefonos pielietotā IP68 aizsardzība attiecas tikai uz tīru ūdeni nevis sālsūdeni vai ūdeni, kas pieejams baseinos. Citiem vārdiem sakot, Samsung un arī citu ražotāju veidotie viedtālruņi nav paredzēti iegremdēšanai baseina vai jūras/okeāna ūdenī un tas var būtiski ietekmēt šo ierīču darbību, kā arī ražotāji tipiski šādi izmērcētiem telefoniem atsaka garantijas remontu. Tāpēc nav vietas reklāmām, kurās šīs ierīces attēlotas okeānā vai baseinos. Tā ir klaja patērētāju maldināšana.
Samsung Electronics Australia atbilde par Austrālijas konkurences un patērētāju komisijas uzsākto tiesvedību par ūdensizturīgo viedtālruņu reklāmu: Samsung Electronics Australia norāda, ka Austrālijas konkurences un patērētāju komisija (ACCC) pret to ir uzsākusi tiesvedību saistībā ar Samsung ūdensizturīgo viedtālruņu reklāmu. Samsung plāno aizstāvēt savu pozīciju ACCC uzsāktajā tiesvedībā, jo ir pārliecināts par savu viedtālruņu reklāmās pausto informāciju par to ūdensizturību. Klientu apmierinātība ir Samsung prioritāte, tāpēc Samsung vienmēr rīkojas savu klientu interesēs.
Pirms pāris gadiem ar līdzīgu situāciju saskārās ūdensdrošo telefonu pionieris Sony, kam arī tika pārmesta pārāk rožaina ūdensizturības reklamēšana. Toreiz ražotājs mainīja viedtālruņu lietošanas nosacījumus un daļa noslīcināto telefonu īpašnieku varēja saņemt naudas kompensāciju.
Pirms 2 gadiem man arī Samsung ūdensizturīgais telefons dabūja izpeldēties ūdenī/dīķī ~5min un ar to arī nobeidzās (neslēdzās vairs iekšā).
Huh, skarbi, bet sagaidāmi. Man vairāk interesē, ko ar noslīcināto telefonu iesāka garantijas serviss? Remontēja vai pateica, ka pats esi vainīgs?
Bet ir taču atšķirība starp Waterproof un Water resistant. Šaubos vai Samsung kādreiz ir teicis, ka viņu telefoni ir Waterproof.
Samsung iesūdz vai Samsung tiek iesūdzēts? Jā jā, rakstu izlasot, doma skaidra, bet no virsraksta vien nav viennozīmīgi nolasāms – un lai nu kam, bet virsrakstiem būtu jābūt viennozīmīgi saprotamiem :)
Tagad ir labāk? :)
Ir gan, paldies :)
Pilnīgs bullshit tā ūdensizturība. S7 ne-edge izmirka lietū (biju nekurienes vidū un nebija kur paglābt ierīci) un nosprāga. Servisu atteica, jo bija redzami ūdens bojājumi. Atsūtīja pat bildi, kur tas mitruma sensora papīrītis nomainījis krāsu iekšā telefonā.
Man gan ar S7, braucot ar velo, 2 reizes gadījās izmirkt līdz pēdējam diegam, no telefona ūdens tecēja, ķīniešu vāciņš izjuka, bet telefonam nekas nekaitēja.
Mans s9 plus pēc vidēja lietus ceļojuma laikā sāka brēkt, ka ticis viņam mitrums. Knapi dabūju pie dzīvības.
Nepārspīlē. :D Par mitrumu viņš uzreiz notifo, lai sniegpārsliņas neizdomā slapjā telefonā iespraust lādētāju
Pēc paziņojuma saņemšanas nedrīkst telefonu pieslēgt pie strāvas 12h un viņš tev brēca,jo viņam žāvēšanās ieslēdzās.
Ja papīrīts nokrāsojies pie sim slota tad garantiju atsaka jo sanāk ka nav bijis kārtīgi aizvērts slots vai arī tas ir bojāts. Citos gadījumos garantijai jāstrādā, protams ja nav trieciena pēdu uz korpusa vai saplēsti stikli.
Pašam ir s8 un esmu filmējis zem ūdens (ezerā) un nekādu problēmu.
Gadus 5 atpakaļ no laivas iegāzos jūrā (pie krasta) ar somiņu kurā bija tel. Sony Z1 compact.Pēc žāvēšanas kā rezerves tel.darbojas vēl šodien.Respect Sony!!!
apmēram 15 gadus atpakaļ siemens C45 tika izmazgāts veļasmašīnā. pēc trīs dienu žāvēšanas strādāja, it kā nekas nebūtu bijis :)
S6edge iemērkts dīķī vēl aizvien strādā bez problēmām, S10e iemērkts ezerā arī strādā bez problēmām. hmm
Fascinē Samsung atbilde. Ja nav nekā par tēmu ko pateikt, tad varbūt labāk neteikt neko?!
ja tevi publiski apdirsīs, losi, tad arī neko neteiksi?
Ir gadījumi, kad gudrāk ir paklusēt. Tas attiecas arī uz Tevi, digitālais masturbētāj! :)
žēl, ka tu šo iespēju paklusēt neizmantoji, varbūt pēc gudra cilvēka būtu izskatījies.
Tu pirmais sāki ar rupjībām. Šajā vietā arī beidzam dirsties viens ar otru!
nevis sāku ar rupjībām, bet tiešā veidā parādīju cilvēkam ar īpašām intelektuālajām vajadzībām, kāpēc Samsung publiski aizstāv savu reputāciju.
Losis ir rupjība.
nenoliedzu, tā bija tieša provokācija, bet ja izlasot rakstu cilvēkam nepielec?
viss, aizveros par šo tēmu. piedod par “ūdens duļķošanu”.
Mans aizrādījums ir tikai par absolūti nevajadzīgu rupjību lietošanu. Tu aizsāki labu sarunu un aicinu bez rupjībām to turpināt.
Samsung ir jāsniedz komentārs šādā situācijā, bet komentārā uzņēmums nevar diezko plaši izpausties. Tāpēc komentārs izklausās tāds nekāds.
Es savulaik LETAs laikos Latvijas Samsungam par šo klupu krāgā. Protams, ka reklāmā parādīts, kā nebēdnīgi jaunieši plunčājas pa jūru/okeānu ar saviem telefoniem, bet ierīce nenodrošina aizsardzību pret sālsūdens iedarbību uz kontaktvirsmām.
Arī pievienošos ar savu S8 esmu speciāli papeldējies ezerā, iedegas indikators, lai pagaidam neladeju telefonu, jo mitrums ligzdā, bet tā viss perfekti strādā… :)