Serviss Yandex.Taxi kopš jūnija Rīgā sācis piedāvāt jaunus pakalpojumus, kas ievērojami atvieglos korporatīvo klientu un ģimeņu ikdienu, jo tagad aplikācijā ir iespējams piesaistīt vairākus viena uzņēmuma darbiniekiem, kā arī ģimenes locekļus. Līdz ar uzņēmuma ienākšanu tirgū ir iespējams prognozēt konkurences cīņas saasināšanos šajā segmentā, kur tradicionāli strādājuši vien pāris uzņēmumi.

Jevgēnijs Siņeļņikovs, Yandex.Taxi biznesa klientu direktors, norāda, ka jaunais pakalpojums ir īpaši ērts, piemērots un izdevīgs individuālajiem, mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Uzņēmumā norāda, ka Yandex.Taxi jau vairākus gadus citās valstīs piedāvā līdzīgus pakalpojumus un šobrīd uzņēmuma korporatīvo klientu (uzņēmumu) skaits kopumā pārsniedz 25 000.

Biznesa klienta kontu ir iespējams aktivizēt aplikācijā, piesaistot tam vienu bankas karti, un tam iespējams pievienot līdz pat 20 uzņēmuma darbiniekiem. Lai aktivizētu uzņēmuma kontu, aplikācijā ir nepieciešams ievadīt darbinieku telefona numurs un korporatīvās kartes dati. Pēc tam attiecīgi katram darbiniekam Yandex.Taxi aplikācijā būs pieejams jauns norēķinu veids (uzņēmuma korporatīvā karte). Jānorāda, ka kartes dati būs redzami tikai pašam kartes datu ievadītājam. Līdzīga darbību secība arī veicama, lai aktivizētu ģimenes kontu, kuram iespējams pievienot 3 lietotājus.

Savukārt ģimenes kontam ir iespējams pievienot līdz trim cilvēkiem. Lai to izveidotu, ir nepieciešams atvērt atbilstošo sadaļu aplikācijā un vienkārši pievienot radiniekus. Pēc tam jāpievieno vai nu esoša aplikācija jau reģistrēta bankas karte vai arī jauna. Grupā pievienotajiem radiniekiem atliks tikai ieiet aplikācijā un kā pakalpojuma apmaksas veidu izvēlēties “Ģimenes konts”. Ja gadījumā nepieciešas kādu no grupas izslēgt, to vienkārši var izdarīt attiecīgajā aplikācijas sadaļā.

Jaunās aplikācijas funkcijas pieejamas jaunākajā Yandex.Taxi aplikācijas versijā.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

6
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
5 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
Kristaps SkutelisEggy MegaReinis RozitisAstro Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Astro
Guest
Astro

Jautāju vienam datoriķim, kas tad galu galā ir aplikācija? Šis teica – tādi krāsaini papīrīši, kuri sakrāmēti kkādā vien pašam krāmētājam saprotamā izkārtojumā… :-) Katrā gadījumā, tam nav nekāda sakara ar programām vai kādām elekteoniskām ierīcēm.

Eggy Mega
Guest
Eggy Mega

Tā ir cīņa ar vējdzirnavām. Ar neciešu šo vārdu šādā lietojumā. Veikalā pat var nopirkt aplikāciju papīru 😀. Skaidrs, ka anglicisma invāzija, kuru gan šajā gadījumā būtu jātulko kā “pielikums”. Bet ko nu tur vairs, ja jau pat te ir iekļauts:
https://tezaurs.lv/#/sv/aplikācija

Kristaps Skutelis
Kursors.lv
Kristaps Skutelis

Manuprāt, mobilo ierīču gadījumā pareizāk būtu rakstīt un teikt, ka programma ir lietotne. Tomēr aplikācija ir kaut kas tāds, ko vairums no mums sapratīs. Agrāk vairāk mūsu pusē vairāk uzspiedu “lietotnes” lietošanu, bet tagad šim jautājumam pieeju krietni relaksētāk – galvenais, lai lasītājam saprotami.

Eggy Mega
Guest
Eggy Mega

Jā, lietotne, būtu pareizāk, es par tulkojumu domājis biju. Bet cerība jau, tomēr vēl ir: 90jos plaši lietotais “kompjūters” jau ir tik pat kā miris.

Kristaps Skutelis
Kursors.lv
Kristaps Skutelis

Protams, valoda ir dzīva un tā mainās visu laiku.

Reinis Rozitis
Member
Reinis Rozitis

Mūsdienās lielāko daļu programmatūras veido ļoti analogi kā papīra aplikācijas – proti izgriež / salipina / salīmē (“vien pašam krāmētājam saprotamā izkārtojumā”) no gataviem produktiem, platformām, freimworkiem utt .. īpaši jau mobilās lietotnes.

Attiecīgi tehniski un ideoloģiski tas ir viens un tas pats.