Web Analytics
More
    Reklāma

    Opel prezentē elektrisko Corsa-e ar 330km nobraukumu

    Jaunākie raksti

    Prezentējot pilnīgi jauno sestās paaudzes Corsa, vācu ražotājs pirmo reizi piedāvā modeļa elektrisku versiju, kas ar vienu uzlādi spēj paveikt 330 km (pēc WLTP, provizorisks rādītājs). Opel ir izvēlējies markas populārāko modeli, lai elektriskā mobilitāte vairs nebūtu nišas transporta forma. Sestās paaudzes Corsa piegādes pasūtījumu pieņemšana sāksies jau drīzumā, sākot no Corsa-e, drīz pēc tam sekos benzīna un dīzeļa versijas.

    Iespaidīgi rādītāji: 100 kW (136 ZS) jauda, 330 km elektriskais nobraukums

    Jaunā Opel Corsa-e piedāvā augstākā līmeņa elektrisko mobilitāti. Ar 330 km nobraukumu pēc WLTP1 piecvietīgā Corsa-e ir piemērota neierobežotai ikdienas lietošanai. 55 kWh bateriju par 80% iespējams uzlādēt 30 minūtēs, turklāt Corsa-e ir sagatavota visu veidu uzlādēšanai – izmantojot kabeli, no sienas bloka, ar ātrās uzlādes iekārtu, un baterijai ir astoņu gadu garantija. Uzlādes pakāpi var pārbaudīt ar „myOpel” lietotni, tādējādi iegūstot iespēju vienmēr optimizēt gan uzlādes laiku, gan izmaksas.

    Piedevām autovadītājs elektrisko nobraukumu var piemērot, izvēloties kādu no braukšanas režīmiem – Normal, Eco vai Sport. Sport palielina atsaucību un braukšanas dinamiku, nedaudz samazinoties veicamajai distancei. Eco režīmā Corsa-e kļūst par garo distanču speciālistu, ievērojami palielinot distanci, kamēr komforta samazinājums gandrīz nav jūtams.

    Corsa-e piedziņa apvieno bezizmešu kustību ar maksimālu braukšanas prieku. Pateicoties 100 kW (136 ZS) jaudai un 260 Nm maksimālajam griezes momentam, pie elektriskās Corsa iezīmēm pieder arī atsaucība, izveicība un dinamiskā veiktspēja. Corsa-e nepieciešamas vien 2,8 sekundes2, lai no vietas ieskrietos līdz 50 km/h, un tikai 8,1 s2, lai sasniegtu 100 km/h – tie ir sporta auto cienīgi rādītāji.

    Turklāt, pateicoties sportiskajam dizainam, Corsa-e arī izskatās dinamiska, savukārt iepriekšējo paaudžu kompaktie eksterjera izmēri ir saglabāti arī jaunajā. Ar 4,06 metriem garumā Corsa aizvien ir izveicīga, praktiska un ērta, parocīga piecvietīga automašīna. Jumta līnija atgādina kupeju un ir 48 mm zemāka nekā priekštecim, vienlaikus nesamazinot vietu pasažieru galvām. Vadītājs sēž 28 mm zemāk, un gan vadāmībā, gan braukšanas dinamikā atspoguļojas zemāks auto smaguma centrs. Corsa-e vadāmībā jūtama atsaucība un dinamika, sniedzot vēl vairāk prieka pie stūres. Moderno interjeru ar pilnībā digitālo kokpitu iespējams padarīt vēl īpašāku, izvēloties ādas sēdekļus.

    Pirmajā vietā drošība: IntelliLux LED matricu gaismas, aklo zonu palīgs, sānu sargs

    Pie Corsa-e drošības sistēmu avangarda pieder IntelliLux LED® matricu gaismas lukturi, ko Opel mazo auto segmentā piedāvā pirmo reizi. Astoņi diožu elementi, ko kontrolē jaunākās paaudzes augstas izšķirtspējas priekšējā kamera, nepārtraukti piemēro gaismas kūli atbilstoši satiksmes situācijai un apkārtnei. Progresīvās atbalsta sistēmas vadītājam sniedz taustāmu papildu drošību. Pateicoties jaunajai priekšējai kamerai, auto atpazīst papildu vizuālo informāciju, piemēram, dinamiski strādājošās zīmes, kurās izmantotas diodes. Ātruma ierobežojumi, kas ierakstīti sistēmā, tiek atainoti arī displejā. Pirmizrādi jaunajā Corsa piedzīvo arī adaptīvā kruīza kontrole ar radaru un sānu sargs, kas darbojas, izmantojot sensorus.

    Multimediju sistēmas ar „Opel Connect” telemātikas servisu

    Jaunas infoizklaides sistēmas ļauj Corsa vadītājam un pasažieriem palikt pilnīgi savienotiem. Multimedia Navi ar 7collu skārienjutīgo krāsu displeju, kā arī augstākā līmeņa sistēma Multimedia Navi Pro ar 10 collu skārienjutīgo krāsu displeju piedāvā jaunos „Opel Connect” telemātikas pakalpojumus. Noderīgas funkcijas kā Live Navigation ar tiešsaistes informāciju par satiksmi, tiešais savienojumus ar tehnisko palīdzību un avārijas zvana funckija vadītājam un pasažieriem ļauj justies vēl mierīgāk.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Norchaa
    28.05.2019 10:51

    .. un tikai 8,1 s2, lai sasniegtu 100 km/h – tie ir sporta auto cienīgi rādītāji.

    Tas ir joks? :D

    Ikars
    28.05.2019 12:45
    Reply to  Norchaa

    Laikam žurnālistiem kas pazudis tulkojumos, varbūt domāti sporta Corsa (1,4l Turbo 110kW) rādītāji 9,6s līdz100km/h. Citādi tas liek tikai pasmaidīt.

    assa
    28.05.2019 14:10

    cena?

    Astro
    28.05.2019 21:00

    Kā parasti, elektro auto aprakstos iztrūkst info par cenu un reālo pieejamību. Pagaidām tie visi vairāk vai mazāk ir tīzeri un mārketinga gājiens (ar retiem izņēmumiem), jo nav faktiski neviens uzņēmums gatavs elektro auto masveida ražošanai.

    Kursors.lv
    28.05.2019 22:44
    Reply to  Astro

    Opel pagaidām nav pateikuši šī auto cenu. Sagaidāms, ka to oficiāli uzzināsim rudenī, Frankfurtes auto izstādē. Internetā es atrodu baumas, ka cena varētu būt ap 30-33 tūkstošiem eiro.

    Skābene
    29.05.2019 08:11

    Corsa par 30k, te pat zirgam jāsmejas! :)

    Kursors.lv
    29.05.2019 09:10
    Reply to  Skābene

    Mhm, ja tagad parasto Corsa nopirkt sākot no kaut kādiem 11k eiro. Jācer, ka finālā Corsa-e cena būs ap 20k un ne vairāk.

    Reklāma