Reklāma

Opel prezentē elektrisko Corsa-e ar 330km nobraukumu

Jaunākie raksti

Lētākais Google Chromecast HD Eiropā maksā 40 eiro

Google beidzot atjaunojusi Chromecast piedāvājumu ar Chromecast HD modeli, kas ir uz pusi lētāks par Chromecast 4K versiju. Chromecast...

Karam Ukrainā turpinoties, ASV astronauts uz kosmosa staciju dodas ar Krievijas raķeti

Karš Ukrainā norit jau septiņus mēnešus, un pagaidām nekas neliecina, ka tas tuvākajā laikā varētu norimt. Tieši pretēji. Tikmēr,...

Videospēle “God of War Ragnarök” aizņems divreiz vairāk vietas nekā iepriekšējā daļa

Pirms divām nedēļām PlayStation rīkotajā prezentācijā tika parādīti dažādu gaidāmo videospēļu reklāmas rullīši, tai skaitā "God of War Ragnarök"....

“Garmin” nāk klajā ar savu pirmo viedo asinsspiediena mērītāju

Bez viedajiem pulksteņiem elektronikas ražotājs "Garmin" piedāvā arī dažādas ierīces, kas ļauj būt labākā lietas kursā par veselību un...

Škoda Karoq apskats – joprojām brīnišķīgi universāls auto

Škoda Karoq ir kā zelta vidusceļš čehu autoražotāja krosoveru piedāvājumā – izmērā pietiekami liels, lai apmierinātu lielāko daļu ikdienas...

Prezentējot pilnīgi jauno sestās paaudzes Corsa, vācu ražotājs pirmo reizi piedāvā modeļa elektrisku versiju, kas ar vienu uzlādi spēj paveikt 330 km (pēc WLTP, provizorisks rādītājs). Opel ir izvēlējies markas populārāko modeli, lai elektriskā mobilitāte vairs nebūtu nišas transporta forma. Sestās paaudzes Corsa piegādes pasūtījumu pieņemšana sāksies jau drīzumā, sākot no Corsa-e, drīz pēc tam sekos benzīna un dīzeļa versijas.

Iespaidīgi rādītāji: 100 kW (136 ZS) jauda, 330 km elektriskais nobraukums

Jaunā Opel Corsa-e piedāvā augstākā līmeņa elektrisko mobilitāti. Ar 330 km nobraukumu pēc WLTP1 piecvietīgā Corsa-e ir piemērota neierobežotai ikdienas lietošanai. 55 kWh bateriju par 80% iespējams uzlādēt 30 minūtēs, turklāt Corsa-e ir sagatavota visu veidu uzlādēšanai – izmantojot kabeli, no sienas bloka, ar ātrās uzlādes iekārtu, un baterijai ir astoņu gadu garantija. Uzlādes pakāpi var pārbaudīt ar „myOpel” lietotni, tādējādi iegūstot iespēju vienmēr optimizēt gan uzlādes laiku, gan izmaksas.

Piedevām autovadītājs elektrisko nobraukumu var piemērot, izvēloties kādu no braukšanas režīmiem – Normal, Eco vai Sport. Sport palielina atsaucību un braukšanas dinamiku, nedaudz samazinoties veicamajai distancei. Eco režīmā Corsa-e kļūst par garo distanču speciālistu, ievērojami palielinot distanci, kamēr komforta samazinājums gandrīz nav jūtams.

Corsa-e piedziņa apvieno bezizmešu kustību ar maksimālu braukšanas prieku. Pateicoties 100 kW (136 ZS) jaudai un 260 Nm maksimālajam griezes momentam, pie elektriskās Corsa iezīmēm pieder arī atsaucība, izveicība un dinamiskā veiktspēja. Corsa-e nepieciešamas vien 2,8 sekundes2, lai no vietas ieskrietos līdz 50 km/h, un tikai 8,1 s2, lai sasniegtu 100 km/h – tie ir sporta auto cienīgi rādītāji.

Turklāt, pateicoties sportiskajam dizainam, Corsa-e arī izskatās dinamiska, savukārt iepriekšējo paaudžu kompaktie eksterjera izmēri ir saglabāti arī jaunajā. Ar 4,06 metriem garumā Corsa aizvien ir izveicīga, praktiska un ērta, parocīga piecvietīga automašīna. Jumta līnija atgādina kupeju un ir 48 mm zemāka nekā priekštecim, vienlaikus nesamazinot vietu pasažieru galvām. Vadītājs sēž 28 mm zemāk, un gan vadāmībā, gan braukšanas dinamikā atspoguļojas zemāks auto smaguma centrs. Corsa-e vadāmībā jūtama atsaucība un dinamika, sniedzot vēl vairāk prieka pie stūres. Moderno interjeru ar pilnībā digitālo kokpitu iespējams padarīt vēl īpašāku, izvēloties ādas sēdekļus.

Pirmajā vietā drošība: IntelliLux LED matricu gaismas, aklo zonu palīgs, sānu sargs

Pie Corsa-e drošības sistēmu avangarda pieder IntelliLux LED® matricu gaismas lukturi, ko Opel mazo auto segmentā piedāvā pirmo reizi. Astoņi diožu elementi, ko kontrolē jaunākās paaudzes augstas izšķirtspējas priekšējā kamera, nepārtraukti piemēro gaismas kūli atbilstoši satiksmes situācijai un apkārtnei. Progresīvās atbalsta sistēmas vadītājam sniedz taustāmu papildu drošību. Pateicoties jaunajai priekšējai kamerai, auto atpazīst papildu vizuālo informāciju, piemēram, dinamiski strādājošās zīmes, kurās izmantotas diodes. Ātruma ierobežojumi, kas ierakstīti sistēmā, tiek atainoti arī displejā. Pirmizrādi jaunajā Corsa piedzīvo arī adaptīvā kruīza kontrole ar radaru un sānu sargs, kas darbojas, izmantojot sensorus.

Multimediju sistēmas ar „Opel Connect” telemātikas servisu

Jaunas infoizklaides sistēmas ļauj Corsa vadītājam un pasažieriem palikt pilnīgi savienotiem. Multimedia Navi ar 7collu skārienjutīgo krāsu displeju, kā arī augstākā līmeņa sistēma Multimedia Navi Pro ar 10 collu skārienjutīgo krāsu displeju piedāvā jaunos „Opel Connect” telemātikas pakalpojumus. Noderīgas funkcijas kā Live Navigation ar tiešsaistes informāciju par satiksmi, tiešais savienojumus ar tehnisko palīdzību un avārijas zvana funckija vadītājam un pasažieriem ļauj justies vēl mierīgāk.

Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
7 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Norchaa
28.05.2019 10:51

.. un tikai 8,1 s2, lai sasniegtu 100 km/h – tie ir sporta auto cienīgi rādītāji.

Tas ir joks? :D

Ikars
28.05.2019 12:45
Reply to  Norchaa

Laikam žurnālistiem kas pazudis tulkojumos, varbūt domāti sporta Corsa (1,4l Turbo 110kW) rādītāji 9,6s līdz100km/h. Citādi tas liek tikai pasmaidīt.

assa
28.05.2019 14:10

cena?

Astro
28.05.2019 21:00

Kā parasti, elektro auto aprakstos iztrūkst info par cenu un reālo pieejamību. Pagaidām tie visi vairāk vai mazāk ir tīzeri un mārketinga gājiens (ar retiem izņēmumiem), jo nav faktiski neviens uzņēmums gatavs elektro auto masveida ražošanai.

Kursors.lv
28.05.2019 22:44
Reply to  Astro

Opel pagaidām nav pateikuši šī auto cenu. Sagaidāms, ka to oficiāli uzzināsim rudenī, Frankfurtes auto izstādē. Internetā es atrodu baumas, ka cena varētu būt ap 30-33 tūkstošiem eiro.

Skābene
29.05.2019 08:11

Corsa par 30k, te pat zirgam jāsmejas! :)

Kursors.lv
29.05.2019 09:10
Reply to  Skābene

Mhm, ja tagad parasto Corsa nopirkt sākot no kaut kādiem 11k eiro. Jācer, ka finālā Corsa-e cena būs ap 20k un ne vairāk.

Reklāma