Jau trešo gadu ar prieku aicinām uz gamedev.lv 2019 konferenci, kura noritēs 27.aprīli Bellevue Park Hotel Riga, sākot no pulksten 11.00. Jau tradicionāli piedāvāsim ne tikai pilnu dienu ar starptautiska līmeņa nozares pārstāvju runām, bet arī pasākuma noslēgumā paziņosim konkursa BRSD 8 rezultātus, apbalvojot, protams, arī labākos. Ieeja konferencē ir bezmaksas, reģistrācija būs atvērta no 10:00 uz vietas Bellevue Park Hotel Riga. Konferences laikā būs iespējams apmeklēt lekcijas no vairāk kā 10 dalībniekiem, tīkloties ar industrijas entuziastiem tam īpaši atvēlētā telpā un iedvesmoties pavisam jauniem projektiem! Konference notiks angļu valodā, apmeklētāji bez reģistrēšanās vēlāk var tikt neielaisti pasākumā.

Daži no konferences dalībniekiem :

Alexis Kennedy (Weather Factory)

Alexis ir slavens rakstnieku un spēļu dizainers. Viņš nodibināja Failbetter Games, kur viņš izstrādājis Fallen London un bija radošais direktors Sunless Sea (plus StoryNexus, Machine Cares!, Night Circus, Black Crown et al). Viņš starptautiski runā konferencēs un universitātēs par interaktīvo rakstīšanu un stāstījumu.

Tēma gamedev.lv konferencē – Cultist Simulator : Eksperimentālas spēles izstrāde komerciāliem panākumiem.

Lottie Bevan (Weather Factory līdzdibinātāja)

Lottie ir godalgotās mikro-studijas Weather Factory producente un līdzdibinātāja, kas vislabāk pazīstama ar Cultist Simulator. Viņa ir viena no jaunākajām sieviešu dibinātājām šajā nozarē, pašreizējais BAFTA Breakthrough Brit un Coven Club dibinātāja, kas ir tīkls sieviešu atbalstam spēlēs.

Tēma gamedev.lv konferencē – Pievienojies kultam : mārketings Cultist Simulator.

Nauris Amatnieks (Solo indie spēļu izstrādātājs)

Nauris ir individuāls indie spēļu izstrādātājs no Latvijas un ir strādājis pie tādām spēlēm kā ”There Was a Caveman”, “Moustache Mountain” un “The Inner Darkness”. Šobrīd lielāko daļu savu dienu pavada strādājot pie savas jaunās spēles „Bacon Rebellion” un “frīlansojot”

Tēma gamedev.lv konferencē – Viduvēju spēļu taisīšana.

Patrick Seibert

Patrick ir Too Indie To Fail dibinātājs, kas specializējas Steam Engine optimizācijā, kurš viņš kombinē savu pieredzi datu analīzē un mīlestību pret rakstniecību. 2014.gadā Patrick dibināja pirmo Šveices indie speļu žurnālu. Pēc vairākiem aizvadītiem gadiem rakstos simtiem rakstu dažādām mājāslapām, viņš sāka strādāk par PR&Komūnas menedžeri kādā indie spēļu studijā. 2018.gadā viņš beidzot izlaida savu pirmo spēli – nevienam par to nesakot.

Tēma gamedev.lv konferencē – Kāpēc mārketingu vajadzētu uzskatīt par vienu no spēļu izstrādes pamatlietām : Spēles palaišana Steam platformā, nevienam par to nesakot.

Informējam, ka pasākums tiks fotografēts un filmēts, materiāls var tikt publicēts gamedev.lv un partneru sociālajos medijos un citos informatīvajos kanālos.

Aktuālo informāciju par konferenci un citiem runātājiem var uzzināt sekojot līdzi mūsu Facebook lapas pasākumā.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of