Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijas viedtālruņu lietotāju profili

    Jaunākie raksti

    Kursors.lv kopā ar jomas ekspertiem radījis Latvijā vēl nebijušu, unikālu pētījumu, kas profilē tālruņu lietotājus, par pētījuma objektu ņemot lietotāja izvēlēto zīmolu. Tas nozīmē, ka apkopoti viedtālruņu zīmolu un īpašnieku īpašību dati, apkopota personību un zīmolu korelācija, lai iegūtu konkrēto zīmolu profilus. Vienkāršāk sakot – parādi savu telefonu un es pateikšu, kas tu esi. 666 lappušu biezo pētījumu neatļāvāmies publicēt blogā, bet atsevišķus, secinājumos iekļautus profilus, gan.

    Samsung lietotāja profils

    Pasaules lielāko ražotāju izvēlas cilvēks, kam patīk “peldēt pa straumi”. Tieši izvēles šādam cilvēkam sagādā lielākās grūtības. Lietotāja moto: “Kādēļ iespringt uz domāšanu, ja vairums jau ir izdomājis manā vietā?” Samsung lietotājs ir nosvērts un vienmēr panāk savu. Lietotājam patīk diktēt savus noteikumus, pat tad, ja eksistē citi, ir jāpiedāvā savi. Lietotājs mēdz slēpties aiz ideālisma maskas, pat, ja gadās aizsvilties, lietotājs izliksies, ka nekas nav bijis un izvairīsies par to runāt. Svarīgs ir ģimenes atbalsts, kas ļauj justies pārākam par citiem.

    Apple iPhone lietotāja profils

    Ar pašnovērtējumu iPhone lietotājam viss ir kārtībā. Patīk vērot sevi spogulī. Apzinās savus trūkumus, bet spēj argumentēt un pārliecināt apkārtējos, ka tie ir loģiski eksistences blakusprodukti. Ja kāds pierāda savu pārākumu, izliekas to nemanot. Lietotājam grib līdzināties un pakaļ skriet daudzi. Jāuzmanās no eiforijas, kas var aizmālēt acis un likt palaisties slinkumā. Draugu kompānijas līderis, kas liks draugiem justies īpaši, pat, ja viņi nevar atļauties ballēties šajā kompānijā.

    Huawei lietotāja profils

    Visbiežāk vidējais bērns ģimenē. Lietotājs ir darbaholiķis, kas darīs visu, lai iederētos starp citiem, jau panākumus guvušajiem. Milzu darba spējas raksturo šo lietotāju tik ļoti, ka, skrienot uz priekšu, var nepamanīt, ka, mērķa sasniegšanai, izmanto šo to aizgūtu no citiem. Darba spēju dēļ ir spējīgs pārspēt skolotāju. Draugiem var nepatikt lietotāja iespējamā sūdzēšanās mammai.

    Sony lietotāja profils

    Konservatīvais estēts. Lietotājam patīk estētikas smalkumi, kuriem citi paiet garām, nepievēršot uzmanību. Labprāt smokingā vai vakarkleitā staigātu visu laiku. Pieķeras lietām. Ejot laikam uzticas klasiskām vērtībām, uz inovācijām skatās aizdomīgi. Lēnīgi pieņem lēmumus. Gatavs nepārpūlēties, lai neaizēnotu vecāko brāli. Patīk dzīvot uz vecāku rēķina.

    LG lietotāja profils

    “Bēgošais līgavainis”. Attiecībās kaislīgs, bet pārgalvīgs. Lietotājs var pieļaut brīnišķīgas attiecības, bet, neko nepaskaidrojot, tās pamest, pēc tam klusi, neuzkrītoši atgriezties. Mēdz būt inovatīvs. Mēdz inovācijas uztvert par pašmērķi. Nav ārišķīgs, bet mēdz apvainoties, ka citi viņu nepamana. Lietotājam ir lielas darba spējas, bet neveiksmīgās komunikācijas spējas tās nepadara pamanāmas citiem. Mazrunīguma dēļ, citi mēdz piesavināties labākos sasniegumus. Dzīvo uz vecāku rēķina.

    Nokia lietotāja profils

    Dzīvē daudz pieredzējis. Apzinās sava vārda spēku. Ģimeni labprāt izvēlas veidot ar cittautu partneri, bet patriotiskās audzināšanas dēļ, dzimteni nepamet. Septiņas reizes nomēra, vienu nogriež. Skaudrie pagātnes pārbaudījumi liek izvēlēties vieglāko ceļu. Lietotājs ir uzticams, grūti pierunājams uz piedzīvojumiem vai eksperimentiem. Patīk dižoties ar savām elitārajām saknēm, bet mēdz apmulst un nezina, ko teikt, satiekot jaunus draugus. Partnerattiecību jomā mēdz pieļaut kļūdas.

    Xiaomi lietotāja profils

    Lietotājs nemēģina riteni izgudrot no jauna, tā vietā cītīgi skatās apkārt un nevienam neslēpj, ka iedvesmojas no draugiem. Īpašu lietotāju padara spēja efektīvi organizēt savu privāto dzīvi. Lietotājam ambīcijas netrūkst, tomēr intelektuālā kapacitāte ne vienmēr ieliek vienā plauktā ar visiem, ko gribētos draudzēties. Lietotāja vienkāršība atbruņo un padara viņu par ļoti pievilcīgu. Lietotājs nav uzskatāms par daiļrunīgu, tomēr radošā pieeja, ja aizvērtas durvis, palīdz atrast ieeju pa logu. Iemīloties šajā lietotājā, neceriet uz luksus dzīvi, bet tas nenozīmē, ka lietotājs nespēs pārsteigt.

    Ja reiz tiki līdz raksta beigām, gan jau saprati, ka šis “apjomīgais pētījums” ir viens no daudzajiem pirmā aprīļa pētījumiem, kas šodien tiks vai jau ir publicēti internetā. Kā saka: “Katrā jokā – sava daļa joka.” Tas gan uzdod jautājumu – kas, tavuprāt, raksturo cilvēkus, kas izvēlas konkrēto zīmolu. Atstāj savu versiju komentāros un, kas zina, varbūt mums sanāks pašiem savs pētījums. April, april!

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    17 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    01.04.2019 09:48

    Šis “pētījums” vairāk iederētos tvnet vai kasjauns. Visticamāk, ka 90% no šīs bloga lasītājiem telefonus izvēlas pēc to tehniskajiem parametriem.

    Kursors.lv
    01.04.2019 09:54
    Reply to  sapnix

    Izlasi taču rakstu līdz beigām :)

    Jurģis Spulenieks
    01.04.2019 09:54
    Reply to  sapnix

    Prieks par Tavu kritisko domāšanu,esi visu pareizi uztvēris – dzeltenas ziņas vienmēr jāuztver ar smīnu sejā. Bet jautājumi paliek aktuāli: kas cilvēkam liek izvēlēties konkrētu zīmolu? Vai telefonu var izvēlēties tikai ņemot vērā specifikāciju?

    KasparsB
    01.04.2019 10:30

    gan jau zīmols, pieredze un vēl daudzas citas zemapziņā slēptas lietas liek izvēlēties to vai šo.. tehniskie parametri tas ir tikai tas ārējais, ko redz. Pārējais paliek slēpts.

    Jurģis Spulenieks
    01.04.2019 10:34
    Reply to  KasparsB

    Bet, kas ir tas,kas liek izvēlēties tikai vienu konkrētu zīmolu? Man ir bijušas reizes,kad ar putām uz lūpām kāds aizstāv konkrētu zīmolu. Laikam pieradumam ir milzīgs spēks un veiksmes pamatā ir spēja pieradināt pie konkrētā ražotāja.

    LAN
    01.04.2019 10:37

    Vēl jāņem vērā serviss, slimības (ekrāna iedegšanas utt.), programmatūras atbalsts.

    01.04.2019 11:29

    Bet man liekas, ka zinu dažādus lietotājus un paralēles var savilkt :) :). Labs

    Jurģis Spulenieks
    01.04.2019 11:30
    Reply to  jhonsonsblog

    Priekā! :)

    BaltaisTehvs
    01.04.2019 12:13

    Nepieciešams labojums – viens nevis sūdzās mammai , bet gan tiek apsūdzēts par sūdzambībeli . savukārt kāds cits “netīšām” mammai pasūdzējās . Bet Mamma jau visu zin tāpat :D

    Kristīne
    01.04.2019 13:17

    Prieks redzēt, ka Aprīli neviens nav aizmirsis tehnoloģiju burzmā :D Lasot šo sviestu spuras jau bija gaisā :D

    Normunds Treilāns
    01.04.2019 23:25

    Cepums no manis arī! Tiešām iekritu un lasīju, salīdzināju… Pat aizdomājos, kā tad ir ar mani, ja no Xiaomi esmu pārgājis uz Huawei. Un pat sazīmēju abos kaut ko pazīstamu ;p Malači

    Jurģis Spulenieks
    01.04.2019 23:28

    :)Priekā!

    Mārtiņš
    01.04.2019 23:58

    HTC un Motorola? – Šo ierīču cienītāji ir nedaudz nostalģiski un mīl nolīst maliņā un izlikties, ka neeksistē. Viņi jūtas pietiekoši stabili, pieturoties pie senām, funkcionējošām vērtībām, par kurām nemaz nav daudz ko runāt. “Un kāds tev aparāts? – HTC – Ā, vai tad viņi vispār kaut ko interesantu vēl izlaiž? – Nu it kā nē, bet man pietiek. – Nu viss skaidrs ar tevi … bet vai dzirdēji par jauno Xiaomi?” Īsāk sakot – “pelēkie kardināli” vai arī “pelēkās peles”, kas spēj šīs lomas pārslēgt pēc vajadzības.

    Inguna
    02.04.2019 14:56

    ???

    Kursors.lv
    02.04.2019 15:00
    Reply to  Inguna

    ???

    Inguna
    02.04.2019 15:05

    Viss ok, es pazaudēju kontaktu. :)

    Kursors.lv
    02.04.2019 15:07
    Reply to  Inguna

    Kontakts ir atzīmēts šī raksta beigās :)

    Reklāma