Web Analytics
More
    Reklāma

    Ženēvas autoizstādē prezentēts jaudīgākais Volkswagen – Touareg V8 TDI

    Jaunākie raksti

    Starptautiskajā Ženēvas autoizstādē, kas norisinās no 7. līdz 17.martam, Volkswagen iepazīstinājis ar jauno Touareg V8 TDI. Ar 310 kW/421 ZS jaudu (kas pieejama 3500 līdz 5000 apgriezienu diapazonā) tas ir jaudīgākais ar dīzeļdzinēju aprīkotais vieglais apvidus automobilis (SUV), ko piedāvā Vācijas autobūves uzņēmums. Maksimālais griezes moments jaunajam turbo dīzeļdzinējam ir līdzvērtīgs superauto rādītājiem – 900 Nm (1000 līdz 3250 apgriezienu diapazonā). Šī jauda nodrošina pirmšķirīgu braukšanu neatkarīgi no tā, vai braucat lēnām, ātri vai pa bezceļiem. Klusais astoņu cilindru 4.0 litru dzinējs ir uzlabots ar biturbo sistēmu, kas papildināta ar papildu elektriskās piedziņas kompresoru. Touareg V8 TDI savu dinamisko dabu izrāda, sasniedzot ātrumu 100 km/h vien 4,9 sekundēs. Touareg 4.0 V8 TDI maksimālais ātrums ir ierobežots pie 250 km/h. Tāpat kā V6 modeļi Volkswagen produktu klāstā, arī jaunā V8 versija pilnībā atbilst Euro-6d-TEMP izmešu standarta prasībām. Zīmola nākotnes flagmanis tirgū atsevišķās valstīs nonāks 2019. gada maija beigās, bet par pieejamību Baltijas valstīs tiks ziņots atsevišķi.

    Reklāma

    Ekskluzivitāte jau standarta aprīkojumā

    Jaunākā V8 krosovera modeļa pircējiem būs iespēja jau standartā izvēlēties starp Elegance vai Atmosphere dizaina pakotnēm. Abas šīs pakotnes V6 versijās ir par papildu samaksu. Atmosphere ir silts, valdzinošs interjers ar koka apdari un dabīgiem toņiem, bet Elegance dizainā dominē metāls kombinācijā ar īpaši izraudzītiem krāsu toņiem. Gan sēdekļu, gan durvju apdarei abās šajās versijās jau standartā izmantota āda. Kā izvēles iespēju, Touareg V8 TDI iespējams pasūtīt sportiskajā R-Line versijā.

    Pneimatiskā balstiekārta un 19 collu diski

    Salīdzinot ar jau tā ļoti labi aprīkotajiem V6 modeļiem, V8 standarta aprīkojums ticis paplašināts vēl vairāk. Papildus tiek nodrošināta pneimatiskā balstiekārta, elektroniski atverams un aizverams bagāžnieks, komforta sēdekļi, pretaizdzīšanas aizsardzība, nerūsējošā tērauda apdares pedāļi un Light & Sight pakotne (tostarp automātiski paštonējošie eksterjera spoguļi un automātiskā priekšējo gaismu kontrole). Turklāt Touareg V8 TDI jau standartā aprīkots ar 19 collu lietajiem Tirano diskiem.

    Digitāls instrumentu panelis

    Viena no daudzajām jaunās Touareg paaudzes tehniskajām inovācijām ir Innovision Cockpit, kas tiek piedāvāta kā izvēles opcija. Tajā 12 collu digitālo instrumentu paneļa ekrāns un 15 collu TFT skārienjutīgā Discover Premium informācijas un izklaides sistēma ir apvienota digitāli vadāmā informācijas, komunikāciju un izklaides sistēmā, ko iespējams intuitīvi kontrolēt un pilnībā personalizēt. Izmantojot Innovision Cockpit, autovadītājs var pēc savas patikas kontrolēt asistēšanas, braukšanas dinamikas un komforta sistēmas, personalizējot savu Touareg. Tādējādi tiek radīta pasaule, kurā autovadītājs un pasažieri vairs nepielāgojas automobilim, bet automobilis pielāgojas viņiem. Gluži kā viedtālrunis, auto tiek uzstādīts un pielāgots jūsu personīgajām vajadzībām.

    Interjers kā luksusa komforta zona

    Innovision Cockpit ekrāni ar stiklu pārklātām virsmām, miecēta āda, kā arī alumīnija un hroma detaļas ļauj saskatīt un sajust īpaši augsto kvalitāti. Koka pielietojums ir jo sevišķi elegants. Piemēram, Atmosphere dizaina pakotne – izliekta koka šaura spārna formas veidojums stiepjas pa visu priekšējā paneļa platumu. No oša koka veidotais viengabala izliektais veidojums imitē priekšējā paneļa formu. Autovadītājs un priekšā sēdošais pasažieris ventilētajos Savona ādas sēdekļos var arī baudīt masāžas funkciju, kas pieejama papildu komplektācijā.

    Integrētas braucēja asistēšanas sistēmas

    Touareg V8 TDI tirgū nonāks ar plašāku iespējamo asistēšanas, braukšanas dinamikas un komforta sistēmu klāstu. Starp šīm sistēmām ir tādas tehnoloģijas kā Night Vision (uztver cilvēkus un dzīvniekus tumsā, izmantojot termogrāfisko kameru), Traffic Jam un Roadwork Lane Assist (daļēji automatizēta stūrēšana un brīdinājumi par izbraukšanu no joslas līdz 60 km/h lielā ātrumā, paātrināšanās un bremzēšana), Front Cross Traffic Assist (reaģē uz ceļu šķērsojošu kustību automašīnas priekšā), aktīvā visu riteņu stūrēšana (nodrošina jaunajā Touareg kompaktklases automašīnas vadības ērtību), svārstību stabilizēšanas sistēma ar elektromehāniski kontrolētiem šķērsstabilizatora stieņiem, IQ.Light – LED Matrix priekšējās gaismas (interaktīvās tuvās un tālās gaismas, kas tiek kontrolētas ar kameras palīdzību) un uz priekšējo stiklu projicēts virtuālais displejs. Autovadītājs šīs Touareg tehnoloģijas spēj izbaudīt kā vienotu sistēmu, kas darbojas fonā  un padara braukšanu drošāku, ērtāku un intuitīvāku kā līdz šim.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Elvis Meisters
    09.03.2019 10:06

    TDI :D
    TDI

    T.. D. . I :d

    LAN
    09.03.2019 12:50

    Izskatās, ka šis varētu būt īpaš dārgs ekspluatācijā. (dīzelis, aizmugurējā stūrēšana).

    x
    09.03.2019 13:13

    un tad šajā smalkajā auto tiks liets piem. statoila dīzelis…..

    Krotow
    10.03.2019 23:37
    Reply to  x

    Ar ko statoila dīzelis atšķiras no tā, ko Latgalē vietējie kontrabasisti šmugulē pāri robežai?

    Es
    09.03.2019 20:30

    Šitam purns ir izdevies, reti tā gadās.

    AM
    10.03.2019 10:18

    2019. gads, VW prezentē jaunu, īpaši liela darba tilpuma dīzeli.. V8, 4-litri. Tā uzņēmuma liekulība ir citā līmenī.

    x
    10.03.2019 11:02
    Reply to  AM

    būtu jāskatās objektīvi skaitļi – kāds piesārņojums ir no kārtībā esoša 4l dīzeļa, kam filtrs nav izgriezts un ir darba kartībā. liekulība ir atmaskot dīzeļus, braucot ar privāto benzīnnieku. cita lieta, ja to saka cilvēks kam auto nav un pa pilsētu tas brauc ar velo un iet kājām.

    AM
    10.03.2019 12:45
    Reply to  x

    Diskusiju etiķetes pārkāpums – pārmesties no idejām uz personībām, uzstājot ka apgalvojuma patiesums ir atkarīgs no tā, kurš to izsaka. Es eju kājām, braucu ar riteni (cauru gadu) un diemžēl, braucu arī ar hibrīdu (kad ir jādodas tālāk nekā spēju aizbraukt ar riteni). Taču tam nav nekāda sakara ar VW kā uzņēmuma piedāvāto dīzeļu neatbilstību ilgtspējīgai un atbildīgai attīstībai – pat ja bez šmaukšanās šie dīzeļi spēj ievērot izmešu normas pirmajos piecos ekspluatācijas gados, tie neizbēgami turpina savu dzīvi kā mazlietoti un pēc tam stipri lietoti auto Polijā, Lietuvā, Latvijā, Rumānijā vēl 15+ gadus, kur par to uzturēšanu pienācīgā atbilstībā Euro 6 neviens īpašnieks neuztraucas. Tā nu visi šie sākotnēji tik tīrie un nekaitīgie dīzeļi mūs indēs vēl 2035-ajā. Arī te netrūkst lasītāju/komentētāju, kas noticējuši VW mārketingam, turpina tiražēt mītu, ka mūsdienu dīzelim pa izpūtēju nāk ārā teju tīrs ūdens tvaiks. Jā, tieši to ūdens tvaiku arī ar sajūsmu elpojam, ejot pa ielām centrā (pavērojiet un anekdotiski saskaities dīzeļauto īpatsvaru jebkurā korķī), acis kož un elpceļu iekaisumus bērnos izraisa tieši šie superfiltrētie ūdens tvaiki, protams. Tajā pat laikā kārtējais auto ražotājs tiek iesūdzēts tiešā par testa metodiku apkrāpjošas programmas lietošanu, pārsniedzot elpošanai drošu izmešu normu (pats formulējums patīk – drošas… Read more »

    x
    10.03.2019 13:40
    Reply to  AM

    intereses pēc ielūkojos vw globālajā saitā un neieraudzīju nekādas norādes uz vw centieniem būt zaļai vai citas krāsas kompānijai. reizēm kompānijas cenšās iedēstīt klientu galvās kādu viegli iegaumējamu skaitāmpantiņu, kas varētu atspoguļot kompānijas vērtības (lai cilvēkiem vieglāk asociēt sevi ar ražotāju caur tām). un ko – vw saitā nav nekādas vērtību deklarācijas, tikai info par un ap viņu auto.

    tad kāpēc uzskatīt vw par zaļiem? nevienu brīdi man tas nav nācis prātā. tie daži e-auto ir eksperimenti, nekas vairāk un jā, mēs jau zinām ka e-auto ir netīri auto, tikai to radītā šmuce dabā nonāk citur un citā veidā.

    bet kamēr dīzeļi kā suga nav aizliegti vismaz privātajā transportā, tad laikam man tomēr vairāk patīk jauns dīzelis ar neizravētu kvēpu filtru, salīdzinājumā ar 10gadīgu drapaku kas jau 20x apbraucis planētu pa ekvatoru un pie katra krustojuma pūš gaisā savu neatbilstības deklarāciju. un kā jau teicu, būtu jāskatās cipari, kas izpūš vairāk – jauns, tehniskā kārtībā esošs 4l vai nodilis 1.8-2.2l dīzelis. saprotams, ka jebkurš iekšdedzes dzinējs izpūš kautko cilvēkam kaitīgu, un pats cilvēks arī piedrazo vidi ka nemetās, bet jāskatās – kas kaitē mazāk.

    Krotow
    10.03.2019 23:44
    Reply to  AM

    VW nu jau ātri ripo uz totālās elektrifikācijas pusi. Tādi auto kā šis drīzāk kalpo kā virsbūves, ritošās daļas un elektronikas testa aparāti, kurus vēl var pārdot zem dīzeļa nosaukuma. Nākāmais tuaregs visticamākais būs jau elektrisks.

    Dīzeļmotori kā tādi arī nākotnē nepazudīs, taču uz ielām un ceļiem to skaits gan jūtami samazināsies. Visvairāk tieši privātajā apritē pēc tam, kad vecie dīzeļdrapaki dabiskā ceļā izbeigsies.

    AM
    10.03.2019 14:17

    “mēs jau zinām, ka e-auto ir netīri auto, tikai to radītā šmuce dabā nonāk citur un citā veidā”. Tiešām šo mēs zinām un neapšaubām? Laikam derētu nedaudz izvērstāk, jo apgalvojums manuprāt nav patiess.

    Akumulatori ir otrreiz izmantojami sadales tīklu slodzes izlīdzināšanas apakšstacijās vai pārstrādājami, savukārt elektroenerģijas ražošanā atjaunojamo resursu procents nav nulle un pat gadījumos, kad elektrība tiek ražota TEC’os, fosilā kurināmā sadedzināšana elektrostacijā ir nesalīdzināmi efektīvāka nekā šī kurināmā sadedzināšana dīzeļdzinējā.

    Ja jāsalīdzina kas ir tīrāks, tad parasti tiek rēķināts CO2 kas nāk ārā pa izpūtēju pret CO2, kas patērēts elektrības saražošanai, taču netiek ņemtas vērā tās tonnas CO2, ko saražo naftas ieguves platformas (tās darbina milzīgi dīzeļģeneratori), tankeri (dīzeļdzinēji), naftas pārstrādes rūpnīcas visi posmi, degvielas piegādes smagā mašīna (dīzeļdzinējs), kas atved to uz DUS un galu galā pats DUS.

    Kas attiecas uz VW, nav tālu jāmeklē par viņu jauno deklarēto virzienu: https://www.businesslive.co.za/bd/companies/industrials/2019-02-06-news-analysis-how-disaster-put-vw-on-the-road-to-electric-cars/

    Skābene
    11.03.2019 08:28
    Reply to  AM

    Jau sen ir izpētīts, ka gaļas ražošanas industrija ar siltumnīcas efekta gāzēm piesārņo atmosfēru vairāk, kā transports. Tātad, ja kļūst par veģetārieti, var smirdināties apkārt ar 4 litru dīzeli un būt zaļš! :D
    Bet ja atsakās no vienas kotletes pusdienās, var jau braukt ar 2 litru dīzeli un joprojām būt zaļš! :D

    Krotow
    11.03.2019 12:49
    Reply to  Skābene

    Labāk ēdu kotletes, braucu ar EV un piekāst ko domā visādi wannabe zaļie.

    Reklāma