If Apdrošināšana ir izstrādājusi inovatīvu aplikāciju If Mobile, kurā klienti turpmāk varēs ērti lietot savu veselības apdrošināšanas polisi. Augsto datu drošību un aplikācijas funkcionalitāti jau atzinīgi novērtējuši starptautiski IT eksperti.

Ātrāk un ērtāk ar viedtālruni

If Mobile aplikācija turpina digitālās inovācijas apdrošināšanas jomā, lai apdrošināšanas pakalpojumi kļūtu vēl vienkāršāki, izmantojot šobrīd ērtāko un pieejamāko saziņas kanālu – viedtālruni. Līdzšinējās plastikāta kartes vietā turpmāk If Apdrošināšana klienti var ērti uzrādīt If Mobile aplikāciju. Gadījumos, ja par pakalpojumiem samaksāta sava nauda, atlīdzību varēs pieteikt, vienkārši atverot aplikāciju un nofotografējot čeku. “Makā būs vairāk vietas, un visa informācija par veselības apdrošināšanu būs vienuviet viedtālrunī – veselības apdrošināšanas karte, apdrošināšanas programma, noteikumi un informācija par pieteikto atlīdzību statusu un atlīdzību vēsture,” stāsta If Apdrošināšana Personu apdrošināšanas produktu vadītāja Dagnija Rutka.

Atšķirībā no citām šāda veida aplikācijām If Mobile lietotājiem katru reizi no jauna nav jāpieslēdzas ar internetbanku. Tas jāizdara tikai pirmajā lietošanas reizē.

Aplikācijai starptautiska atzinība

If Mobile jau ir starptautiski novērtēta IT ekspertu vidū. Aplikācijas izstrādātāji 2018. gadā European Identity & Cloud konferencē Vācijā saņēma balvu kategorijā “Labākais patērētāju identitātes projekts”.

Lielāka drošība apvienojumā ar vienkāršotāku identifikāciju

Datu drošībai un lietotāju ērtībām aplikācijā ir izmantotas digitālās inovācijas. If Mobile reālā laikā klientam viedtālrunī piegādā aktuālāko un vajadzīgāko informāciju par viņa veselības apdrošināšanu, kā arī izmanto mākslīgo intelektu darbību automatizēšanai. Svarīgāko darbību apstiprināšanai If Mobile iedarbina eIDAS (*) regulai atbilstošo klienta uzlaboto elektronisko parakstu, kas tiek nodrošināts sadarbībā ar VAS Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs. Centrs Latvijā ir vienīgais kvalificēta paaugstinātas drošības elektroniskās identifikācijas pakalpojuma sniedzējs.

“LVRTC ir izstrādājis eIDAS regulai atbilstošu klienta uzlaboto elektronisko parakstu, kas apdrošināšanas pakalpojuma gadījumā ļauj nodrošināt lietotājiem ērtu, vienkāršu un mūsdienīgu servisu. Līdz ar jaunās eParaksta tehnoloģiskās platformas ieviešanu varam saviem klientiem un sadarbības partneriem piedāvāt gan jaunus pakalpojumus, kā tas ir If Mobile gadījumā, gan būtiski vienkāršākas e-Identitātes un paraksta integrācijas klientu sistēmās,” uzsver LVRTC E-pakalpojumu daļas vadītājs Kārlis Siliņš.

Kur iegūt

If Mobile ir pieejama bezmaksas AppStore un Google Play – viedtālruņiem ar jaunākajām operētājsistēmām. Klienti joprojām var turpināt izmantot arī plastikāta kartes, izvēloties sev ērtāko risinājumu.

Ir ko teikt?