Kad 2011. gadā tirdzniecībā parādījās “Range Rover Evoque”, tirgus apklusa – ko šis, kā no pjedestāla nokāpušais, izlēcējs dara mājīgajā premium segmenta pilsētas visurgājēju pasaulītē? Atbildi nenācās gaidīt ilgi: bauda popularitāti. Šogad tirgū parādījies otrās paaudzes “Evoque”, kas nav zaudējis ne gramu šarma, ir kļuvis vēl solīdāks, sportiskāks un tam piemīt daudz jaunu spēju. Un tas jau ir Rīgā– “Land Rover” salonā šodien norisinājās automašīnu stila ikonas pirmizrāde.

Jaunais “Evoque” turpina savu misiju: iekarot pilsētas džungļus. Retais analītiķis šaubās, ka tam izdosies – automašīna ir saglabājusi īpašu un viegli atpazīstamu izskatu, kā arī ieguvusi jaunu tehnoloģiju un inženierijas risinājumu lādiņu, kas nelielo pilsētas visurgājēju ir padarījis par universālu kareivi.

“Jaunais “Evoque” ir tīrasiņu “Land Rover”, kam koncerna inženieri ir radījuši pilnīgi jaunu platformu, bet dizaineri ir pacentušies, lai izskatā parādītos citiem modeļiem raksturīgie ģimenes vaibsti. “Evoque” DNS, kurā jau ir iekodētas labākās tā priekšgājēja īpašības, tika papildināta ar jauniem moderna dizaina, jaudas un saprātīguma gēniem. Automašīna kļūs par lielisku izvēli tiem, kuri lielpilsētas ritmu izvēlas saskaņot ar enerģisku atelpu ārpus pilsētas robežām. Latvijā, kur pat no lielākās pilsētas centra var viegli sasniegt dabu, tāds īpašību kopums ir ļoti piemērots,” stāsta Juste Šataite (Justė Šataitė), “Land Rover” mārketinga vadītāja Baltijas valstīs.

Pirmizrādes laikā “Evoque” Rīgā viesosies tikai līdz 23. februārim.

Jaunais “Evoque” – neapstrīdama stila ikona. Īpašo izskatu automašīnai piešķir sportiskumu un jaudu akcentējošie atribūti: jauni priekšējo un aizmugures LED lukturu bloki, masīvi 21 collas diski, durvīs paslēpti rokturi un dinamiskas sānu līnijas.

Pilnīgi jaunā platforma ļāva nedaudz palielināt virsbūvi un racionālāk izmantot iekšējās telpas, bet atsevišķi tehnoloģiju risinājumi līdz šim vispār nav bijuši izmantoti koncerna automašīnās. Piemēram, atpakaļskata spogulis ar “ClearSight” sistēmu, kas translē platleņķa skatu no aizmugurē iemontētajām videokamerām, vai “ClearSight Ground View”, kas ļauj redzēt ceļu zem automašīnas dzinēja un priekšējās daļas.

Bezceļu iekarošanai “Evoque” ir aprīkots ar jaunas paaudzes pilnpiedziņas viedsistēmu “Terrain Response 2”. Automašīnas spējas dažādos apstākļos nodrošinās pat 6 dažādi dzinēji – 200, 250 un 300 ZS benzīna un 150, 180 un 240 ZS dīzeļa.

Automašīnas interjerā ir vairāk greznu materiālu, bet, pateicoties jaunajai modeļa arhitektūrai, salona telpa ir kļuvusi vēl plašāka.

“Land Rover” inženieri ir skrupulozi ievērojuši jaunākās izturības tendences, un jaunais “Evoque” ir pirmais “Land Rover” ar hibrīdtehnoloģiju (angļu v.: MHEV), kas, pat braucot pa pilsētu, izceļas ar samazinātu CO2 emisiju.

Tāpat kā pirmās paaudzes “Evoque”, arī jaunajam visurgājējam būs pieejama gan tikai priekšpiedziņa, gan visu četru riteņu piedziņa.

Jaunā “Range Rover Evoque” cena Latvijā– no 42 250 eiro. Sagaidāms, ka pirmās automašīnas Latviju sasniegs jau aprīlī.

1 komentārs

  1. Veikalinga kretīni. Nekādi neapšaubu šī auto lieliskās īpašības, taču frāze “…kas, PAT braucot pa pilsētu, izceļas ar samazinātu CO2 emisiju” vienkārši iespārda. Katram ezītim ir zināms, ka tieši pilsētas ciklā hibrīds ir ekonomisks, jo bremzēšanu izmanto enerģijas rekuperācijai. Bet uz trases, kur nav jābremzē, ieguvums ir tieši 0.

Ir ko teikt?