Pašmāju tehnoloģiju uzņēmums Draugiem Group, investējot 100 tūkst. eiro, radījis unikāla koncepta piedzīvojumu brauciena spēli Roadgames. Pirmā spēle, kurai reģistrācija jau sākusies, notiks 11. maijā Latvijā, iekļaujot septiņus dažādu veidu atjautības/izaicinājuma uzdevumus un 500 objektus Vidzemē. Ieguldot vēl 350 tūkst. eiro, spēli iecerēts virzīt arī globālajam tirgum.

Roadgames ir plaša mēroga ģeolokācijas spēle komandām reālā vidē un lietotnē. Tās koncepta pamatā ir trīs daļas – iespēja ikvienam iesaistīties spēles satura radīšanā,  lietotne ar ģeolokācijas uzdevumiem un pārsteiguma pasākums dalībniekiem spēles noslēgumā. Spēles mērķis – dot cilvēkiem iespēju būt aktīviem ārpus mājas, sajust piedzīvojumu garšu un parādīt, ka mums apkārt ir daudz neizzinātu vietu.

“15 gadus mūsu veidotā spēle bijusi ikgadējs saliedēšanās pasākums kolēģiem, septiņus gadus klientiem un trīs – Draugiem.lv lietotājiem. Tikai pirms gada nolēmām to piedāvāt ne tikai Latvijā, bet arī citviet pasaulē. Pašiem ceļojot, vienmēr bijis azarts atrast un apmeklēt vietas, kuras ceļvedī nav minētas vai par kurām zina pastāstīt tikai vietējie. Lai Roadgames kļūtu par neaizmirstamu piedzīvojumu ikvienam, esam pilnveidojuši spēli ne tikai tehnoloģiski, bet arī saturiski,“ stāsta Roadgames vadītāja Liene Grenevica, aicinot ne tikai reģistrēties spēlei, bet arī izveidot savu spēles punktu.

Veidojot Roadgames saturu, iekļauti uzdevumi fizisko un prāta spēju pārbaudīšanai, kā arī jautrai laika pavadīšanai, iepazīstot Latviju un nokļūstot vietās, kurās iepriekš nav būts. Uzdevumi ir dažādu veidu un grūtības pakāpes – lietotnes kartē atzīmēto dārgumu vākšana, izskrienot konkrēto maršrutu noteiktā laikā; dabas, mākslas, arhitektūras un citu objektu atpazīšana reālajā vidē pēc dotās fototogrāfijas; kartē slēpto punktu meklēšana, nokļūstot noteiktā rādiusā un sekojot procentu skalai lietotnē, un citi.

Spēles uzdevumi lietotnē tiek atklāti Roadgames starta dienā plkst. 10.00. Komandām, startējot no jebkuras vietas, ir jāizplāno maršruts tā, lai septiņu stundu laikā savāktu pēc iespējas vairāk punktu. Spēles beigās komandai jānokļūst finišā, kas tiks izziņots pasākuma dienā. Komandas sastāvs – divi līdz pieci cilvēki.

Detalizēti noteikumi un reģistrēšanās vietnē www.roadgames.lv. Roadgames lietotne iOS un Android viedtālruņiem tiks piedāvāta aprīlī. Spēle būs pieejama arī pēc 11. maija.

L. Grenevica arī norāda, ka nākamā spēle būs jau rudenī kādā citā novadā, kuru pagaidām neatklāj. Ieguldot vēl 350 tūkst. eiro, Roadgames iecerēts pielāgot globālajam tirgum. Pirmā valsts, kurā plānots startēt starptautiski, ir Vācija. Mērķis – savest kopā entuziastus, kuri ir gatavi dalīties ar sev zināmām un jaunatklātām vietām, iesaistoties spēles satura radīšanā, tādējādi sniedzot iespēju piedzīvojumu meklētājiem tās iepazīt.

Roadgames izstrādājis un organizē Draugiem Group, savukārt pirmo spēli 11. maijā atbalsta Latvijā lielākais degvielas mazumtirdzniecības uzņēmums Circle K un autoklubs LAMB.

Draugiem Group pirmsākumi meklējami 2004. gadā, kad tika izveidots sociālais medijs Draugiem.lv. Patlaban grupā ir 12 zīmoli: Roadgames, Printful, Mapon, Istabai, Fast Brands, Startup Vitamins, DeskTime, Vendon, Tachogram, GiftCard, Pērkam Kopā un Draugiem.lv. Uzņēmumos kopumā šobrīd strādā vairāk nekā 550 darbinieku, no kuriem 250 Latvijā un 300 citur pasaulē – ASV, Spānijā un Ziemeļvalstīs.

*Roadgames piedalīties var personas, kuras sasniegušas vismaz 13 gadu vecumu, bet būt par auto vadītāju – tikai tas dalībnieks, kuram ir atbilstošās kategorijas transporta līdzekļa vadītāja apliecība.

2 komentāri

  1. Pie raksta prasās printscreeni un spēles izmaksas spēlētājiem un tiem, kas , cik saprotu, nākotnē gribētu piedāvāt šos spēli citiem spēlētājiem

  2. Izskatās pēc orientēšanās sacensībām ar auto, vienīgi laikam te bonusā ir laba integrācija ar aplikāciju, nevis kā citas firmas piedāvā, kur nobildē ar telefonu un/vai pieraksti uz lapiņas kaut ko.

Ir ko teikt?