Juniper Research analītiķi aprēķinājuši, ka viedpulksteņu un sporta pulksteņu tirgus ir viens no retajiem elektronikas novirzieniem, kas piedzīvojis izaugsmi 2018. gadā. Turklāt tiek uzskatīts, ka viedpulksteņu un sporta pulksteņu tirgus turpinās izaugsmi vēl vismaz līdz 2023. gadam.
Gara nosaukuma dokumentā Smartwatches: Digital & Hybrid Vendor Strategies & Forecasts 2019-2023 analītiķi aplēsuši, ka turpmāk viedpulksteņu tirgus turpinās augt par aptuveni 166 miljoniem ierīču gadā. Vienlaikus tiek norādīts, ka Apple, Fitbit, Samsung un Fossil Group šobrīd ieņem kopā ņemti ap 58% tirgus, bet jau pavisam drīz minētie uzņēmumi nogāzīsies līdz aptuveni 47% no kopējā viedpulksteņu tirgus.
Visticamāk, viedpulksteņu tirgu pārņems Ķīnas ražotāji, piemēram, Xiaomi, jo to piedāvātās ierīces būs divas līdz trīs reizes lētākas. No pie mums zināmajiem spēlētājiem vislabākās prognozes ir par Garmin – arī šis ražotājs tuvāko gadu laikā redzēs tikai pieprasījuma pieaugumu.
Mazākiem tirgus spēlētājiem būs jāmeklē sava niša. Labs piemērs esot Withings, kas piedāvā hibrīdus rokaspulksteņus, vienlaikus Withings uzsācis iespiesties veselības aprūpes tirgū. Diemžēl pieprasījums pēc hibrīdajiem rokaspulksteņiem (ciparnīcā apvienoti klasiska izskata, fiziski stundu un minūšu rādītāji ar vienu vai pat diviem digitāliem ekrāniem) ir visai zems, tāds tas arī, visticamāk, paliks arī turpmāk.