Reklāma

Influenceri Lielbritānijā nedrīkst izvietot slēptas reklāmas Instagram

Jaunākie raksti

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Volkswagen pērn dubultojis elektroauto pārdošanas apjomus

Neskatoties uz to, ka aizvadītājā gadā Volkswagen saskārās ar dažādām problēmām, piemēram, pusvadītāju deficītu, autoražotājs spējis dubultot pārdoto elektroauto...

ASUS izziņo Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokartes

ASUS paziņojis, ka arī piedalīsies Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokaršu trakumā. Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB...

RTU sadarbībā ar SIA «Sakret» izstrādā betona maisījumu 3D drukāšanai

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) industriālais doktorants Krists Ziemelis sadarbībā ar SIA «Sakret», Baltijas reģionā lielāko sauso un lietošanai gatavo...

Kurš gan nav redzējis ļoti piemīlīgās, Instagram izvietotās aiz D izmēra dabas dotumiem (vai par sūri pelnīto naudu veiktajiem pirkumiem) nedaudz paslēptās veselīgo sporta kokteiļu reklāmas. Lielbritānijas konkurences un brīvā tirgus uzraugošās iestādes noteikušas, ka tā dēvētie influenceri turpmāk reklāmas izvietot savos Instagram kontos varēs tikai tad, ja tiek skaidri norādīts, ka saturs ir reklāma.

Instagram platformā influenceriem turpmāk nāksies skaidri norādīt, ka attēlā vai video redzama reklāma. Tāpat influenceru saņemtās dāvanas nāksies norādīt kā sponsorētu saturu. Būs arī jāatklāj, kurš sadarbības partneris sūtījis dāvanu. Šo informāciju būs jānorāda pie katra attēla, nevis tikai influencera profila saturā.

ASV un Austrālija jau senāk aptvērušas, ka influenceru darbība sociālajos tīmekļos jāapliek ar nodokļiem. Nodokļu apmērs šāda veida ienākumiem ir ap 30%, turklāt tos var nākties maksāt ne tikai no saņemtās atlīdzības naudā, bet arī no gūtajiem labumiem. Tiek lēsts, ka vēl 2016. gadā ASV influenceru reklāmās uzņēmumi tērējuši vairāk nekā 250 miljonus dolāru (dažādiem avotiem ir dažādi aprēķini). Šobrīd influenceru mārketinga izmaksas varētu būt kāpušas vairākas reizes.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
29.01.2019 11:41

Priecīga vēsts 🥰

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: