2018. gadā Lattelecom veiksmīgi attīstīja jaunās biznesa iniciatīvas un paziņoja arī par vērienīgu biznesa stratēģijas un digitālās uzvedības maiņu. Savukārt šis, 2019. gads, būs īpašs uzņēmuma vēsturē – no 1. aprīļa uzņēmuma nosaukums būs SIA Tet. Šodien plašākai sabiedrībai tika atklāta jaunā Tet vizuālā identitāte. Pērn uzņēmums stiprinājis pozīcijas visos darbības virzienos un palielinājis apgrozījumu, audzējot eksportu un jaunās biznesa līnijas. Lattelecom grupas apgrozījums 2018. gadā sasniedzis 212 miljonus eiro, augot par 16 miljoniem jeb 8%, salīdzinot ar 2017. gadu, liecina Grupas konsolidētie neauditētie dati.
Tet – pagrieziena punkts uzņēmuma attīstībā
Lattelecom jau ziņoja, ka šī gada pavasarī mainīs uzņēmuma nosaukumu un kļūs par SIA Tet, un šodien tika prezentēts, kā izskatīsies SIA Tet logotips un pārējā vizuālā identitāte.
“Šī nav tikai nosaukuma maiņa, bet gan pamatota, vērienīga biznesa stratēģijas turpmākajiem trim gadiem un vērtību maiņa. Tehnoloģiju un izklaides uzņēmumam Tet pirmajā vietā vienmēr būs cilvēks, viņa dzīves kvalitātes uzlabošana un tehnoloģiski risinājumi ikdienas vajadzībām. Tas nozīmē, ka Tet parūpēsies par rutīnas darbībām, lai cilvēks varētu darīt interesanto. Vienlaikus Tet iesaistīs un pētīs cilvēku vajadzības ar ambīciju radīt inovatīvus pasaules līmeņa produktus,” par zīmola raksturojumu stāsta Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.
Pēdējos gados uzņēmuma izaugsme ir bijusi strauja – uzsākti jauni biznesa virzieni, pārsniedzot ierastās telekomunikāciju industrijas robežas. Uzņēmums strādājis ne vien vietējā tirgū, bet arī ārpus Latvijas robežām. 2018. gadā pakalpojumu eksports sastādīja 10% no kopējā Grupas apgrozījuma. Tādēļ bija skaidrs, ka uzņēmuma līdzšinējais nosaukums vairs neatspoguļo tā vērienu un 2019. gadā Lattelecom piedzīvos pārmaiņas, kļūstot par Tet. Vienlaikus stratēģijas mērķis ir saglabāt līdzšinējā elektroenerģijas zīmola Tet sekmīgi uzsākto ceļu būt vienkāršiem un klientiem saprotamiem.
Biznesa stratēģija paredz izvērst pakalpojumu tīklus trīs lielu, savstarpēji saistītu pakalpojumu ekosistēmās – Māja, Digitālā darba vieta un Datos balstīta klientu komunikācija. Darbs turpināsies gan pie esošo produktu un pakalpojumu attīstības un pilnveides, gan jaunu biznesa virzienu īstenošanas, piemēram, strādājot pie personalizētu reklāmu ieviešanas. Lai būtu gatavi nākotnes izaicinājumiem, tuvāko gadu laikā digitālās uzvedības iedzīvināšanai uzņēmumā tiks ieguldītas papildu investīcijas 12 miljonu eiro apmērā. Tas ļaus nodrošināt izcilu klientu pieredzi ikvienā solī, līdz minimumam samazināt manuālo darbu un veikt ātrāku produkta izstrādi no idejas līdz gatavībai tirgum.
2018. gads – jauno iniciatīvu izaugsmes gads
Pērn Lattelecom skaidri nodefinēja divus turpmākos darbības virzienus – tehnoloģijas un izklaide, to gada sākumā nostiprinot ar izklaides zīmola Helio atklāšanu. Savukārt gada nogalē izziņota uzņēmuma nosaukuma maiņa uz Tet. Uzņēmuma darbības divus pamatvirzienus atspoguļos divi zīmoli: izklaides zīmols Helio un tehnoloģiju un korporatīvais zīmols Tet.
“2018. gadā nācām klajā ar daudz būtiskiem jaunumiem un inovācijām – klientiem sākām piedāvāt modernāko Helio interaktīvo televīziju, nodrošinot vēl aizraujošāku un kvalitatīvāku TV pieredzi, izveidojām Baltijas eSporta līgu un urbānās kultūras un eSporta festivālu HyperTown, kas Rīgā notiks jau otro reizi 1.-2. jūnijā. Mērķtiecīgi iekarojām elektroenerģijas tirgu un uzsākām darbību gudrās mājas risinājumos, vienlaikus izglītojot sabiedrību par gudru enerģijas lietošanu. Redzam, ka mūsu stratēģija, attīstot jaunas biznesa līnijas, ir sevi attaisnojusi, un pagājušais gads ir bijis sekmīgs,” saka Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.
2018. gadā nodokļos nomaksāti 46 miljoni eiro, un investīcijas pakalpojumos un attīstībā bija 27,2 miljonu apmērā. Līdz ar to piecos gados nodokļos valstij nomaksāti 237 miljoni eiro.
Lattelecom Grupas uzņēmumi strādājuši ar 42 miljonu eiro peļņu, kas tiks izmaksāti dividendēs akcionāriem, tostarp Latvijas Republikai. 2018. gadā apgrozījums ir palielinājies visiem uzņēmuma darbības virzieniem – datu centru pakalpojumiem, tehnikas mazumtirdzniecībai, reklāmas izvietošanai, mākoņpakalpojumiem, drošības risinājumiem un televīzijas pakalpojumiem. Straujākais ieņēmumu pieaugums 2018. gadā vērojams tieši jaunajās biznesa līnijās, tai skaitā mākoņpakalpojumu (+109%) un drošības risinājumu (+113%) jomā, būtisks pieaugums vērojams arī citos pakalpojumos – mazumtirdzniecībā (+33%), datu centru nodrošināšanā (+25%), reklāmas biznesā (+22%). 2018. gadā uzņēmums turpināja mērķtiecīgi iekarot arī elektrības tirgu, sasniedzot 8% tirgus daļu.
2018. gadā tika prezentēti arī citi jauni pakalpojumi un iniciatīvas – tiešsaistes TV reklāmu un auditorijas analītikas rīks CLAARA, Lattelecom Grupas uzņēmums kļuva par stratēģiskiem partneriem Latvijas akselerācijas fondam Overkill Ventures, kura programmas dalībnieki strādā jaunajā start-up zonā Lattelecom viedajā birojā Mettropole. Savukārt, lai veicinātu zināšanas un interesi par jaunākajām tehnoloģijām un risinājumiem, šī gada sākumā durvis vērs Lattelecom jaunais inovāciju tehnoloģiju centrs.
Nesmuks logo
Nesmuks logo.
Ja tu redzi tikai “logo” tad lūdzu nekomentē. Ja tu esi tasījis “logo” par 5€ vai tādus pircis lūdzu nekomentē. :D
Dirsēji. Internetu privātmāju rajonā nevar ievilkt. Paši sev sit pa plecu ,un stasta cik labi viņi ir.
Var ievilkt, tikai tu negribi maksāt pietiekoši :D
Manuprāt LTK pašiem vajadzētu izrādīt iniciativu ja viņi vēlas sev klientus. Pirms laba laika vienā blīvi apdzīvotā ciematā bija jaaizpilda anketas par optiska kabeļa ievilkšanu esošās infrastrukturas vietā. Visi ciemata iedzivotaji parakstījās par, un nodeva LTK darbiniekam anketas. Beigās čušs un lieta noklusa. Saprotu – biznesa galvenais uzdevums ir pelnīt, bet ja viņi atļaujas cirst 20 einārus par vecu DSL pieslēgumu, tad viņi ir pelnijuši noslīkt sūdos un turpinat zaudēt klientus ārpus pilsētu centriem.
Par 20 eināriem (repšiem) tagad pat minerālūdens pudeli nevar nopirkt.
Ko tu sūdzies par ievilkšanu, viņi pat negrib notīrīt kontaktus esošajiem kabeļiem.
Kuņasbērnu kantoris no priekšnieka līdz apkopējai.
nebūtu vēl pacēluši cenu no 19 uz 25 euro :X
Juris Gulbis twītā raksta, ka tas ir TET. Raksta, ka tas ir Tet. Logo – tet. Laikam vēl nav izdomājuši kā šo tēti rakstīt.
ta nav svarīgi, kā saucās – mani vairāk interesē, ko es varu saņemt par savu naudu. vai tas ir tētis, mamma vai karlsons – viens pīpis. savulaik cilvēki uzticējās tautiskajam auseklītim, bet rezultātu noteica nevis nosaukums, bet ekonomikas likumi)
Ja uz šķūnīša ir rakstīts XY… , tas nenozīmē ka tur iekšā nav malka.
Pavisam nesen tie kuņas izmetņi saņēma 300k€ no valsts par kaukādiem fiktīviem pakalpojumiem.
Pretīga iestāde.
Konkrēti? Iedod saiti uz ziņu par šo.
Kristap, mans ieteikums būtu tomēr nedaudz pakontrolēt rupjas leksikas izmantošanu.
Jā, es skatos, ka būs jāsāk te dzēselēt bezsakarīgi teksti.
Nu takš ziņās bija! Kaukādas pāris nedēļas atpakaļ. Lab, pagooglēšu.
Atradu!
https://t.co/652DvwX2IK
https://www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/kompenses-lattelecom-universala-pakalpojuma-sniegsanas-perna-gada-izmaksas-322-961-eiro.d?id=50680921
Kas tas ir par pakalpojumu un kāpēc domā, ka fiktīvs?
Krizdab, tu savā vecumā veljoprojām neatšķir tādas lietas?
Varbūt arī LatLotoBingo aktīvi ņem dalību?
Es vienkārši domāju, ka tu īpaši nesaproti par ko runā. Es pat domāju, ka tev pat nav nemaz svarīgi saprast tēmu, bet interesē tikai ierakstīt kādu rupju komentāru. Trāpīju desmitniekā? :)
TETeri :(
Tas “Hēlija tētis” nokāva bezmaksas interneta televīziju interaktīvajiem klientiem. Tagad vecā itv lapa ved uz Shortcut, kas ir tikai par papildus maksu. Ehh… Nu labi, ir vēl “Helio mazajiem ekrāniem”, taču tā ir lietotne priekš viedierīcēm… bet ne Windows :(
Virtuālā mašīna tev būs draugs. Vēl TV USB piespraužamie Chromecast/Android piekarekļi, medijkastes utt. Un vispār darba vietā ir jāstrādā, nevis jāskatās TV.
Twitterī viņi man teica ka drīz būšot PC/Browser versijas HelioTV, so interaktīvās tv klienti varēs skatīties visu kā iepriekš
Tik inovatīvs kantoris, ka visu, kas saistīts ar mākslīgo intelektu viņiem taisa Igaunijas ārpakalpojuma firma. Pasi viņi no inovācijām pilnīgi neko nedara. Es arī varu nopirkt lēto Ķīnas kasti, samaksāt par sava logo uzlīmēšanu un esmu inovators. Kāpēc vēl nav savs Android klients ciešākai televīzijai? Kāpēc par katru filmu atsevišķi jāmaksā ja grib īrēt? Kāpēc nav Netflix piegājiens šai lietai. Kur ir mūzikas straumēšanas platforma, kurā pārmaiņas pēc ir visa Latviešu mūzika pieejama. Kur ir balss asistenta iestrādes latviešu valodā? Ko viņi inovē? Nopērk jaunākās un dārgākās iekārtas un priecājas? Viņi pat nejēdz automatizēt parādnieku atslēgšanu un pieslēgšanu internetam ar menedžējamo komutatoru palīdzību + serveri.
Visus latviešu koncertierakstus LTV ir sabojājusi. Tie izmetņi nesaglabā uz maza lēta NASiņa, bet gan katru reizi ņem lenti no arhīva un drillē. Sadrillē, ieraksta klientam DVD, un atliek atpakaļ plauktā.
Visi vecie ieraksti ir sabojāti un pilnībā nelietojami. Vēsture pa kāju…
Tik garš vervelējums un neviena vārda par to, ko nozīmē burtu salikums “Tet”.
Atradušie inovatori, nopērk elektrību ar atlaidi no Latvenergo un pārdod tālāk (šito inovāciju 90tajos sauca “kupi pradaj”.
Par normālu internetu privātmāju rajonos te jau citi izteicās, optiku nevelk pat tad, ja esi gatavs līdzfinansēt. Nu nekas, sagaidīsim 5G un tet varēs tenterēt tālāk.
Shortcut Latvijas kanālus nerāda, ja esi svešā tīklā, bet savu tīklu teterieši kā mēs zinām nevelk! Par šo niansi paziņo tikai tad, kad līgums jau noslēgts, pirms tam nekur nebrīdina un kad esi iekritis teteriešu lamatās, rāda ar pirkstu AMB virzienā un saka mēs jau neko, bet viņi.
Klientu apkalpošanas kultūra zem katras kritikas!
Ja neesi ievērojis, elektrības un gāzes pārdevēji un elektrolīniju/cauruļvadu uzturētāji tagad ir atsevišķas juridiskas personas.
Vai tad Lattelecom netirgo elektrību? Cik zinu tirgo, un paši neko neražo! Tātad, pērk no Latvenergo un pārdod ar savu uzcenojumu!
Savukārt elektrolīniju uzturētājs ir tikai 1 , no Latvenergo nodalītais sadales tīkls un tur nav nekādas konkurences! ;)
nu re, tava lielā biznesa iespēja – uzbūvē savu tīklu, pretī noliec savu tirgotāju un izkonkurē gan st, gan tetu))
Kā nerāda svešā tīklā? Tieši tagad LMT tīklā skatos Latvijas kanālus datorā, par baltu velti, kā interaktīvās TV klients. Tur ir daži ierobežojumi, arhīvā kaut kādus kanālus no citiem satura provaideriem nerāda.
Kad sunim nav ko darīt…
Marketologi ir tāda pati pašpietiekama liekēžu suga, kā reklāmisti, tikai mazāk uz nerviem krītoši.
Par logo droši vien izdots ne viens vien tūkstotis, bet jēga kāda? Kāds labi nopelnīja un viss. Faktiskā atdeve neizmērāma un nepierādāma.
Nupat ienāca prātā – varbūt tas ir gājiens klusai privatizācijai? Ja paziņotu, ka privatizēs Lattelecom valsts daļas, tad sāktos nevājš skandāls. Turpretim, ja privatizēs kaukādu tet – kuru tas 3,1415is?