Kārtējo reizi Twitter ir liecinieks tam, ka Android pasaulē viss nebūt nav rožaini. Jau iepriekš bijušas pāris izgāšanās, kur Huawei reklāmas tiek padotas uz Twitter ar Apple iPhone palīdzību. Šoreiz nesmukums sanācis Samsung reklāmas aģentūrām, turklāt tas izdevies veselas divas reizes pēc kārtas.
Samsung reklamējis Galaxy Note9 viedtālruni un tā iespējas Twitter, bet zem ieraksta nodevīgi parādījies “via Twitter for iPhone”. Pēcāk Samsung izdzēsis ne tikai muļķīgo ierakstu, dzēsts viss Samsung Nigērijas lietotāja konts. Tas pats noticis ar Saūda Arābijas Samsung Twitter kontu. Zināms, ka pēc šiem incidentiem Samsung visām reklāmas aģentūrām izdalījis Samsung viedtālruņus.
Iepriekš LG smējās par iPhone 6 tā saukto Bendgate, veicot ierakstu Twitter ar iPhone, 2016. gadā Donalds Tramps izziņoja Apple boikotu ar iPhone un pavisam nesen Huawei reklāmas seja – supersieviete Gala Gadota arī reklamēja Huawei P20 Pro ar iPhone palīdzību.
Ko var māžoties, mānīt citus un sevi.
Tas ka reklamē, tas nenozīmē, kā kā reklametājs pats piekrīt reklāmas saturam!
Ja reklamētu nesaņemot atlīdzību, tas citādi.
Pelnot naudu piesārņo sabiedrisku “telpu”, piemēram vides reklamas….
Vai Bentley servisa darbinieki drīkst braukt ar Opeli uz darbu? :D
Ja Bentliji maksātu kā Opeļi, tad varētu :D
Šeit ir cita situācija, te Tas ,,Bentley” ir vienkārši pārcenots Opelis.
PR speciālistiem uzmanīgāk jāskatās, ar kura ražotāja telefonu viņi savai darba vietai ceļ asti.