Pastāv ļoti liela varbūtība, ka nākamā gada maijā gaidāmās Eiropas Parlamenta vēlēšanas ar savu propagandu varētu mēģināt ietekmēt Krievija vai citas valstis. Google paziņojusi, ka izstrādāti noteikumi, lai ar Google starpniecību parādītās politiskās reklāmas būtu pārbaudāmas un to avoti – uzticami.
Google pieprasīs, lai reklāmdevējs sevi identificē, kā arī sniedz informāciju par pārstāvēto politisko spēku, finansējuma avotu u.tml. Tāpat Google sniegs informāciju visiem interesentiem par politisko spēku reklāmu tēriņiem Google reklāmas rīkos. Lai izvietotu politisko reklāmu, nāksies uzrādīt derīgu Eiropas Savienības identifikācijas dokumentu.
Krievijas propagandas draudi ir īpaši aktuāli postpadomju telpas valstīm, ES dalībvalstīm jābūt gatavām arī uz iespējamiem kiberuzbrukumiem.
Facebook šobrīd nav spējis piedāvāt līdzvērtīgu rīku reklāmu izvietošanas pārbaudei. Tiek ziņots, ka Vice News eksperimentā Facebook pieņēmis reklāmas, kas it kā nākušas no teroristiskā grupējuma ISIS, pašreizējā ASV viceprezidenta Maika Pensa un 100 ASV senatoriem.