Ford patentējis jaunu metodi ar ko tikt vaļā no jaunas automašīnas specifiskā aromāta. Patenta pamata ideja šķiet nedaudz dīvaina, jo viena no populārākajām nopērkamajām automašīnas salona smaržām ir tieši jaunas mašīnas smarža.
Ford uzskata, ka Ķīnas tirgus specifika ir pietiekams iemesls, lai tiktu vaļā no specifiskās smaržas – ķīnieši šo aromātu neciešot. Pircējiem Ķīnā tikšana vaļā no jaunas automašīnas smaržas ir vienlīdz būtiska ar degvielas patēriņu un automašīnas drošības sistēmām.
Specifiskā salona smarža nāk no izmantotajiem materiāliem, tā pēc vairākiem mēnešiem izvēdinās pati no sevis, bet ar to nepietiek. Ford patentā paredzēts, ka jaunā automašīna daļēji automātiski ik pa laikam sevi izvēdina. Tā atver vismaz vienu logu, ieslēdz sildītāju, ieslēdz ventilāciju un pēc nepieciešamības arī ieslēdz dzinēju uz neilgu laiku.
Atstāj Fordu uz ielas – atveras logs, mantas nozagtas.
Atstāj Ford garāžā – izplūdes gāzes nosmacē garāžā esošos.
Karsta vasaravasaras diena? Ford padarīs salonu vēl karstāku!
ķīnieši ir gudri – jo jauna auto smaka liecina par to, ko elpo cilvēki sēžot tajā un neviens saprātīgs cilvēks nevar vēlēties ieelpot šīs vielas.
rietumnieku muļķīši nevis iztīra salonu, bet iekarina eglīti ar new car smell un priecājas par vecā auto jauno smaku.
Neko tu nesaproti. Vieglāk taču pārdot auto, kas smird kā jauns.
vai tad nepietiek ar to, ka auto ir ievaskots un odometrā iekruķīts laimīgais skaitlis!
vēl riepām bija jānolaiž spiediens, lai mīkstāks testa brauciens
(c) Trīs draugi