Lattelecom mainīs uzņēmuma nosaukumu uz tet

9

2019. gada pavasarī Lattelecom mainīs zīmolu un uzņēmuma nosaukumu uz tet. Uzņēmuma nosaukuma maiņa pamatota ar vērienīgu biznesa stratēģijas un digitālās uzvedības maiņu nākamajiem trim gadiem. Uzņēmuma turpmākā izaugsme plānota, attīstot jaunāko tehnoloģiju, izklaides satura un infrastruktūras iespējas trīs lielu, savstarpēji saistītu pakalpojumu grupās mājai, digitālajai darba vietai un datos balstītai klientu komunikācijai.

“Lattelecom vienmēr ir bijis uzņēmums, ar kura radītajiem pakalpojumiem esam varējuši lepoties valstiskā līmenī: viens no pasaulē ātrākajiem internetiem, Rīga – Eiropas WiFi galvaspilsēta, modernākie televīzijas risinājumi Baltijā. Uzņēmuma izaugsme pēdējos gados ir bijusi strauja un biznesa virzieni paplašinājušies, un līdzšinējais nosaukums vairs neatspoguļo uzņēmuma darbību. Jau sen strādājam ārpus Latvijas robežām, veiksmīgi eksportējot mūsu pakalpojumus Baltijas valstīs, Ziemeļ- un Austrumeiropā, kā arī mūsu pakalpojumu klāsts ir krietni sazarotāks, pārsniedzot ierastās telekomunikācijas industrijas robežas – esam tehnoloģiju un izklaides uzņēmums veidojam savu saturu, izvēršam risinājumus uzņēmumu digitālajai transformācijai – mākoņpakalpojumus, IT drošības un integrētus tehnoloģiju risinājumus,” norāda Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Lattelecom iesākto pārņems sevi jau pierādījis zīmols – tet, kas līdz ar uzņēmuma vārdu iegūs jaunu logotipu un zīmolu. tet veiksmīgais starts elektroenerģijas un gudrās mājas tirgos, kā arī sabiedriskās domas pētījumi liecina, ka šo zīmolu un nosaukumu vērtē kā vienkāršu, saprotamu un pieejamu. tet jau pazīstams arī kā Lattelecom inovāciju, tehnoloģiju un gudro risinājumu zīmols un tā raksturojums sakrīt ar uzņēmuma biznesa attīstību gan tehnoloģiju sfērā, gan organizācijas iekšējā vidē. Tas atbilst uzņēmuma šodienai un nākotnes ambīcijām un neierobežo visdažādākās nākotnes idejas.

“Strādājot pie turpmāko trīs gadu biznesa stratēģijas, ņēmām vērā, ka pārmaiņu vēriens gan sabiedrībā, gan tehnoloģijās un biznesā tuvākajos trīs gados būs milzīgs. tet ambīcija ir radīt pasaules līmeņa inovatīvus pakalpojumus un produktus, ko balstīsim gan uz Lattelecom līdzšinējo, milzīgo pieredzi interneta infrastruktūras, tehnoloģiju jomā, gan uz lielo datu, mākslīgā intelekta, robotizācijas, lietu interneta sniegtajām iespējām. Lai arī mērķis ir radīt vēl nebijušus nākotnes produktus, vēlamies saglabāt tet principu– klientiem palikt vienkāršiem un saprotamiem,” uzsver J. Gulbis.

Nākamā gada pavasarī SIA Lattelecom mainīs uzņēmuma nosaukumu uz SIA tet, taču uzņēmuma darbības divus pamatvirzienus atspoguļos divi pamatzīmoli: izklaides zīmols Helio un tehnoloģiju un korporatīvais zīmols tet.

Uzņēmuma jaunie produkti un pakalpojumi tiks attīstīti trīs lielu pakalpojumu grupu ekosistēmās. Pakalpojumu ekosistēmā mājai mājsaimniecībām tiks nodrošinātas iespējas iegūt gan pamatpakalpojumus: elektrību, internetu, televīziju, balsi, gan arī gudrās mājas risinājumus ērtākai, komfortablākai un ekonomiskākai dzīvei, kā arī katra indivīda interesēm atbilstošu izklaidi – vai tā būtu televīzija, eSports vai sabiedrības komūnu festivāls, piemēram, HyperTown. Darba pakalpojumu ekosistēmā uzņēmumiem tiks piedāvāts viss modernai, mūsdienīgai un mērogojamai darba vietai nepieciešamais pakalpojumu klāsts: ierīces, internets, datu uzglabāšana, programmatūra, IT drošības, procesu digitalizācijas risinājumi u.c. Savukārt pakalpojumu ekosistēmā “Dati” galvenā vērība tiks pievērsta efektīvai datu apkopošanai un pielietojumam, ar mērķi kļūt par celmlaužiem klientu servisu robotu un citos mākslīgā intelekta risinājumos, kā arī personalizētas reklāmas jomā.

tet turpinās arī digitālās uzvedības ieviešanu gan uzņēmumā, gan sabiedrībā kopumā ar mērķi panākt maksimāli ātru un kvalitatīvu klientu apkalpošanu, efektīvu uzņēmuma iekšējo darbību un izmaksu samazināšanu. To iespējams paveikt, tuvākajos gados ieguldot papildu investīcijas 12 miljonu eiro apmērā procesu digitalizēšanā un klientu pieredzes uzlabošanā, robotu iesaisti klientu apkalpošanā, mākslīgā intelekta risinājumu izmantošanu datu analītikā.

Tāpat uzņēmums turpinās ieguldīt interneta infrastruktūras izbūvē, lai arī nākotnē būtu gatavs, pieaugot datu patēriņam, nodrošināt valstiskā mērogā interneta pieslēguma nepārtrauktību, drošību un jaudu.

  • Nelabojams

    Kad zīmolvedim nav ko darīt, viņš ņem ;piemēru no suņa.

    • digitalk

      Kad zīmolvedim nav ko darīt, viņš ņem piemēru no marketologa, kurš savukārt ņem piemēru no suņa.

      • Nelabojams

        :D

  • ProxyFromDeep

    LOOOOL

    Bet Holandiešu sarunvalodā TET ir .. khm .. – pups :D

  • Brutto

    Fui, kaut kāds teteris.

  • KKTK

    Vairs nebūs telekomunisti? :o Nu žēl :/

    • http://kuditajs.gdk.mx/ Esmu Kūdītājs

      Būs tetarasti.

      • Andris Rode

        Niks atbilst 😃

  • LG

    nu debils jaunaus nosaukums, kas rakstas ar maziem burtiem un neko nenozime (nerada ne nojautu, ko tas kantoris dara)