Web Analytics
More
    Reklāma

    Mitsubishi pikapu veiksmes stāsts četrdesmit gadu garumā

    Jaunākie raksti

    Ir 1978. gads, un pasaule piedzīvo pārmaiņas. Kosmosa iekarotāji visa pasaulē izklīst pa virtuālo spēļu plašumiem, un sāk izplatīties videospēļu industrija. Japānā tiek izveidots pirmais automātiskais mobilo telefonu tīkls, bet kinoekrānus ieņem Supermens.

    Tirgū tiek laists vēl viens produkts, kas turpmāko četrdesmit gadu laikā nodrošinās mobilitāti 4,7 miljoniem cilvēku – vientonnīgais Mitsubishi pikaps.

    Reklāma

    Tas ir maztonnāžas kravas auto, ar kuru var braukt pa jebkādu ceļu un jebkurā pasaules vietā. Tas izstrādāts, ievērojot noteikto izdevumu – pielāgoties klientu vēlmēm tikt pie pikapa ar izciliem uzticamības, izturības un kravnesības rādītājiem; ar tādu vadāmības, pielietojuma, komforta un braukšanas līmeni, kas būtu vienlīdzīgs pasažieru sedanam.

    Pirmie modeļi tika nosaukti “FORTE”, lai arī eksporta produkti tika apzīmēti ar citām emblēmām, piemēram, L200, kas tiek izmantota joprojām. Jau no paša sākuma FORTE tika izstrādāts, lai kalpotu kā izturīgs un uzticams transporta līdzeklis cilvēku un mantu pārvadāšanai.

    FORTE tika izstrādāts tā, lai tā kravnesība būtu viena tonna un tas vienlaikus būtu viegli vadāms, kā arī apvienotu skarbu uzticamību, vieglu vadāmību un iespaidīgu kravnesību. Drīz vien tas kļuva par stabilu favorītu visā pasaulē, no sasalumu teritorijām līdz saules sakarsētiem tuksnešiem.

    Lai mudinātu klientus ar to doties vēl dziļāk laukā, Mitsubishi Motors uz šī auto bāzes radīja līdzīgu auto ar četru riteņu piedziņu, 1980. gadā papildinot modeļu klāstu ar 4×4 versiju. Tas kļuva par pamatu modernajiem Mitsubishi 4WD automobiļiem līdz pat PAJERO/MONTERO un DELICA.

    Pikaps, ko daudzos tirgos drīzumā pārdēvēja par TRITON, pamatīgi ietekmēja arī Mitsubishi Motors biznesu. Pirmās un otrās paaudzes platformas ražoja galvenokārt Mitsubishi Motors Ohe rūpnīcā. Sākot ar trešās paaudzes modeli kopš 1995. gada, ražošana tiek koncentrēta Laem Chabang rūpnīcā Taizemē, no kurienes tiek nodrošināts eksports uz visām pasaules valstīm. Šobrīd tā ir Mitsubishi Motors lielākā rūpnīca, kurā ik gadu tiek saražots vairāk nekā 400 000 transporta līdzekļu.

    Šeit būs atgādinājums par iepriekšējām FORTE, TRITON un L200 paaudzēm – un neliels ieskats, ko varētu gaidīt nākotnē.

    1. paaudze

    1978. gada septembris

    • Japānā tiek izlaists “FORTE”, vientonnīgs maztonnāžas kravas auto, kas eksporta tirgos tiek piedāvāts ar dažādiem nosaukumiem, piemēram, MITSUBISHI TRUCK un L200. Eksports uz Ziemeļameriku sākas oktobrī.
    • Vienīgā virsbūves versija bija parastā kabīne (‘single cab’). Piedāvājumā esošie motori – divu litru benzīna dzinējs, 2,6 litru izvēle Ziemeļamerikai un 1,6 litru motors Japānai un citiem reģioniem. Eksportam bija pieejams arī 2,3 litru dīzeļmotors.

    1980. gada oktobris

    • Tiek ieviesta pieslēdzama 4WD sistēma

    2. paaudze

    1986. gada marts

    • Pilnīga modeļu maiņa. Tagad piedāvātās versijas ietver trīs virsbūvju veidus: parastā kabīne (‘Single Cab’), pagarinātā kabīne (‘Club Cab’) un dubultā kabīne (‘Double Cab’), turklāt ar parasto kabīni ir pieejama īsā un garā virsbūve. Pieejamas jaunas 2WD un 4WD piedziņas opcijas, divu un 2,6 litru benzīna motori, kā arī 2,5 litru dīzeļmotors (palielināts no 2,3 litriem).

    1991. gada maijs

    • Japānas tirgū tiek piedāvāts modelis “STRADA” (pieejams tikai ar dubulto kabīni)

    3. paaudze

    1995. gada novembris

    • Taizemē klajā tiek laists jauns maztonnāžas kravas auto modelis “L200 STRADA”.
    • Ražošana koncentrēta MSC Thai Laem Chabang rūpnīcā, no kurienes tas tiek eksportēts uz visām pasaules valstīm.
    • Eksportam tiek piedāvāti trīs virsbūvju veidi: parastā kabīne, pagarinātā kabīne un dubultā kabīne. Automobiļus darbina 2,5 vai 2,8 litru dīzeļmotori. 4WD mehānisms aprīkots ar inovatīvo “Easy Select 4WD” sistēmu.

    4. paaudze

    2005. gada augusts

    • Taizemē klajā tiek laists jaunais pikaps “TRITON”. Pēc tam tā tirdzniecība tiek uzsākta citos tirgos.
    • Tiek piedāvātas trīs virsbūvju konfigurācijas – parastā kabīne, pagarinātā kabīne un dubultā kabīne, savukārt motoru palete ietver no jauna izstrādāto 2,5 litru un 3,2 litru common-rail dīzeļmotoru. Piedziņas opcijas ietver 2WD un 4WD, kas aprīkotas ar “Easy Select 4WD” vai “Super Select 4WD” sistēmām.

    5. paaudze

    2014. gada novembris

    • Taizemē klajā tiek laists 5. paaudzes modelis. Pēc tam tā tirdzniecība tiek uzsākta citos tirgos.
    • Tiek piedāvātas trīs virsbūvju konfigurācijas – parastā kabīne, pagarinātā divdurvju kabīne un dubultā kabīne. Automobiļus darbina pilnīgi jauns 2,4 litru MIVEC turbodīzelis, 2,5 litru turbodīzelis un 2,4 litru benzīna motors. Piedziņas opcijas – 2WD un 4WD, kam pieejama arī “Super Select 4WD-II” sistēma, kurā iebūvēts elektroniskais spēka pievads.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma