Reklāma

Apple Watch joprojām populārākais viedpulkstenis

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

Tirgus izpētes uzņēmums IDC ir apkopojis informāciju par 2018. gada otrajā ceturksnī pārdotajiem viedpulksteņiem. Salīdzinot ar gadu iepriekš pārdoto viedpulksteņu skaits pieaudzis par 5.5% un sastādīja 27.9 miljonus ierīču. Tāpat ir pieaugusi pārdoto viedpulksteņu cena, jo pircēji šogad izvēlējušies dārgākas ierīces.

Pie tam, Ziemeļamerikā, Japānā un Rietumreiropā šīs ierīces pirktas mazāk, bet kategorijas izaugsmi veidoja tādi reģioni kā Āzija (izņemot Japānu), Centrālā un Austrumeiropa, Vidējie Austrumi un Āfrika. Šajos reģionos cilvēki ir aktīvi pirkuši vienkāršas fitnesa aproces un arī dārgākus viedpulksteņus.

Analītiķi arī informē, ka tie cilvēki, ka iepriekš ir iegādājušies vienkāršāku fitnesa aproci, lēnā garā sāk tās nomainīt uz iespējām bagātākiem viedpulksteņiem. Tomēr šis process nav pārlieku straujš.

Populārākais viedpulksteņu ražotājs ir Apple, kas ir spējis pārdot visvairāk Apple Watch. Otrajā vietā ar ļoti mazu atstarpi atrodas Xiaomi, kas piedāvā krietni plašāku viedpulksteņu klāstu un iemanto arvien lielāku zīmola atpazīstamību ārpus Āzijas. Paredzams, ka visai drīz Xiaomi varētu šajā kategorijā pārspēt Apple. Pēc tam ar milzu atrāvienu seko tādi ražotāji kā Fitbit, Huawei un Garmin.

AvotsIDC
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Puika

Es uzskatu, ka pelnīti, jo Apple ir labi pulksteņi. Pozitīvs moments, ka var neskaitāmas iOS aplikācijas uzlikt šiem pulksteņiem. Tīri subjektīvi gan jāsaka, ka es neesmu Apple pulksteņu cienītājs. Jā, Apple pulksteņi ir labi, bet tomēr baigi dārgie (pat veciem modeļiem ir augstas cenas). Par dārgu priekš pulksteņa. Man arī nepatīk tā kantainā forma. Prieks, ka pircēji novērtē Xiaomi pulksteņus. Es arī iegādājos nesen Xiaomi ražotu pulksteni. Man baigi patīk – Amazfit Stratos. Priekš manis tam ir visas nepieciešamās funkcijas, pat GPS ir. Cena pieņemama – nedaudz zem EUR 200. Pie tam, ja nelieto īpaši GPS un nemēra bieži pulsu… Read more »

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: