Ja to dara Apple, Google un Microsoft, arī Facebook vēlas neatpalikt un aktīvi strādā pie virtuālā balss asistenta tehnoloģiju izstrādes. TechCrunch vēsta, ka sistēmu sauks Aloha un tā darbosies Facebook un Messenger lietotnēs. Baumo, ka balss atpazīšanas tehnoloģija tiks izmantota arī Instagram lietotnē, kur privāto ziņu (Instagram Direct) sadaļā to varēs izmantot, lai viens otram nosūtītu īsas balss ziņas.

Interesanti, ka paralēli notiek darbs arī pie viedā skaļruņa izstrādes un to varētu saukt par Portal. Sākotnēji šo produktu iekšēji sauca par Aloha, bet vēlāk pārsauca par Portal. Bija paredzēts, ka tas tiks izlaists jau šajā pavasarī, tomēr Cambridge Analytics skandāla ēnā neviens nesadūšojās izlaist produktu, ko varētu saistīt ar privātuma apdraudējumu. Un varbūt pat labi, ka tā.

 

Facebook viedā skaļruņa Portal prototipi

Viedo skaļruņu bizness strauji pieaug un tirgus analītikas uzņēmums Canalys ir izskaitījis, ka šī gada otrajā ceturksnī Google ir pārdevis 5.4 miljonus Google Home skaļruņus, kamēr Amazon pārdevis 4.1 miljonu Echo skaļruņus. Arī Apple beidzot ir izlaidis savu HomePod un par Ķīnu atbild Alibaba ar savu viedo skaļruni.

Facebook jau 2015. gadā iegādājās valodas analīzes jaunuzņēmumu Wit.ai un ar laiku tā pieredzi iestrādāja Messenger platformā. Lai arī publiski Facebook līdz šim nav izteicis skaļus apgalvojumus, ka balss vadība tiks aktīvi izmantota, dažādi avoti liecina, ka Facebook šajā jomā aktīvi strādā un savos daudzajos produktos cenšas atrast pielietojumu šīm jaunajām tehnoloģijām.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Nettwerk

Drausmas. Taa jau facebook par daudz info ievaac, tad veel kaads Lohs ievaaks maajaa veel vairaak privaataas sarunas.