Reklāma

Apple liek no App Store aizvākt Facebook Onavo Protect lietotni

Jaunākie raksti

Audi iepazīstina ar pēdējo R8, kas izmantos iekšdedzes dzinēju

Vācu autoražotājs Audi iepazīstinājis ar pēdējo R8 superauto modeli, kas izmantos iekšdedzes dzinēju - gatavojoties pārejai uz elektroauto, Audi...

Apple Music straumēšanas servisā pieejami jau 100 miljoni dziesmu

Oktobra sākumā mūzikas straumēšanas serviss Apple Music sasniedzis visai zīmīgu atzīmi, jo servisā tagad pieejamas vairāk nekā 100 miljoni...

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

Parādījušās jaunāko Nvidia GeForce RTX 4090 videokaršu cenas Eiropā

Septembra otrajā pusē Nvidia izziņoja jaunu jaudīgāko videokaršu sēriju RTX 4090, un tagad iespējams novērtēt to cenu Eiropas tirgum,...

Facebook no Apple App Store lietotņu veikala ir izņēmis savu Onavo Protect mobilo lietotni, jo tā neatbilst App Store veikala noteikumiem, kas privātuma uzlabošanas nolūkos gada sākumā piedzīvojuši izmaiņas un kļuvuši striktāki.

Onavo ļauj izveidot virtuālo privāto tīklu (VPN) un lietotājiem sola drošāku tīmekļa pārlūkošanu. Protams, visi dati tiek sūtīti caur Facebook serveriem un izmantojot Onavo lietotni Facebook ne tikai zina, kādas tīmekļa vietnes apmeklē lietotājs, bet arī ievāc informāciju par to, kādas lietotnes ir uzstādītas uz lietotāja telefona.

Jāņem vērā, ka Onavo lietotne no telefoniem pati nepazudīs un ja lietotāji nav mierā, ka uz to ierīcēm atrodas šis Facebook radītais spiegošanas rīks, tas būs jāizdzēš pašiem.

Facebook Izraēlā radīto Onavo mobilās analītikas uzņēmumu nopirka 2013. gadā un pastāv uzskats, ka Facebook to izmantojis, lai izsekotu konkurentu aktivitātes un uz servisa iegūtajiem datiem balstītu savu uzņēmumu un tehnoloģiju iegādes stratēģiju. Baumo, ka tieši Onavo iegūtie dati palīdzējuši Facebook izlemt, ka ir jāiegādājas WhatsApp, kas ap 2014. gadu piedzīvoja eksplozīvu izaugsmi.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma