Spotify ir viens no populārākajiem mūzikas straumēšanas servisiem pasaulē, tomēr nevarētu teikt, ka tam ir viegla ikdiena. Mūzikas ierakstu kompānijas par viņu pārstāvēto mākslinieku darbu iekļaušanu servisā pieprasa milzu naudu un pakausī elpo Google un Apple alternatīvas. Tāpēc Spotify nemitīgi jāstrādā pie sava servisa uzlabošanas un jāoptimizē ienākumu avoti.

Šobrīd Spotify lieto 180 miljoni lietotāju un aptuveni 79 miljoni no tiem maksā par šo servisu. Bezmaksas lietotāji piekļūst tiem pašiem 35 miljoniem dziesmu, taču servisa funkcionalitāte ir mazliet ierobežota un nākas klausīties arī reklāmas.

Spotify Austrālijā šobrīd eksperimentē ar reklāmām ļaujot tās bezmaksas pakalpojuma lietotājiem pārslēgt neierobežotu skaitu reižu. Spotify skaidro, ka eksperiments veidots ar mērķi iegūt vairāk informāciju par to, kādas reklāmas lietotājiem mazāk riebjas. Proti, ja reklāma tiek pārslēgta, tā noteikti nepatīk. Spotify plāno šo iespēju palaist globāli un mierina reklāmdevējus – tiem nebūs jāmaksā par to, ka lietotāji viņu reklāmas pārslēdz.

Diez kā par šo funkciju būtu jājūtas Spotify maksājošajiem klientiem? Galu galā, viņi šo servisu uztur pie dzīvības izvēloties maksāt, lai nav jāklausās reklāmas.

19
Leave a Reply

avatar
6 Comment threads
13 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
14 Comment authors
digitalkNiksmadarasauleKristaps Skutelisbombelats Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
banana
Guest
banana

Gan jau uzbliezīs – noskaties šo 10min reklāmu paku un 1h varēsi pēctam klausīties un skipot bez reklāmām. :D

Skābene
Guest
Skābene

Arī citos servisos ir iespēja skipot reklāmas, bet tāpat besī tās 4-5 patērētās sekundes. Kam apniks, tas sāks maksāt, lai vairs neuzbāžas ar reklāmām!

Lauris Špats
Guest
Lauris Špats

Es varbūt kaut ko esmu palaidis garām, bet bezmaksas lietotāji jau nevar, piemēram, albumu secībā “dziesmas pēc kārtas” noklausīties, ne!? Un tas ir kaitinošāk, nekā 1 reklāma 3 dienu laikā (pārsvarā klausos pie auto stūres, kad pavadu lielāko dienas daļu pie stūres)..

dssgh4386
Guest
dssgh4386

Tieši tā, reklāmas bezmaksas spotifaijā ir mazākā no neērtībām. Vēl bonuss ir iespēja saglabāt mūziku, lai nav lieki jātērē baterija un dati, ja vēlies klausīties kaut ko no regulārā repertuāra.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Mhm, rakstā jau minēju, ka reklāmas ir tikai viens no ierobežojumiem ar ko nākas saskarties Spotify bezmaksas servisa lietotājiem. Tālāk jau katrs individuāli skatās, kas ir kaitinošāks. Vienam tās būs reklāmas, cits gribēs offline režīmu, vēl kāds izvēlēties dziesmu secību. Ar Spotify gan viss skaidrs – visos gadījumos gribēs bezmaksas lietotāju padarīt par maksas lietotāju :)

Kaspars B.
Guest
Kaspars B.

ilgi gan nelietoju spotify, bet īsti nesaprotu par ko maksāt? :D ok.. offline režīms kam vajag, tas maksā.. man nevajag.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Personīgi es izvēlos par Spotify maksāt, jo:

1) Es gribu finansiāli atbalstīt māksliniekus, kuru darbus klausos un Spotify par lielisko servisu.
2) Negribu klausīties reklāmas.
3) Gribu saņemt pakalpojumu pilnā apmērā (offline režīms, augstāka kvalitāte, pilnas kontroles iespēja u.c.)

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

kādam lumpenim gan jābūt, lai klausītos bezmaksas versiju ar apgraizīto kvalitāti, turklāt ar īsti aunisku letiņisko “kāpēc par kaut ko jāmaksā”

Kaspars B.
Guest
Kaspars B.

kā saka.. vienam māte, citam meita.. citam kleita, gan jau to apgraizījumu audiofīli jūt.. turklāt maksāts jau tāpat tiek ar reklāmām. Pagaidām neesmu pamanījis kaut ko par ko īsti tos 7 eur maksāt.. tā pusmīnūtes pašreklāma ik pa kādām dziesmām nu galīgi netraucē.. radio reklāmas ir vairāk un biežāk. :)

bombelats
Guest
bombelats

Pilnīgi piekrītu un atbalstu, bet 1.punkts ir diskutabls. Kaut kur tepat Kursorā vai kur citur jau bija par šo tēmu runa: tjipa vecie līgumi ierakstu kompānijām ar māksliniekiem neiekļauj straumēšanas servisus un tādēļ mākslinieks nesaņem neko. Jaunie censoņi dumpojas un nedod tiesības straumēt savus gara darbus (šķiet, redzamākā persona bija Taylor Swift). Šim kā apstiprinājums, man domāt, ir fakts, ka straumēt es varu pār 7€ režīmā 24/7, bet CD ar vienu albumu kā min maksā tik pat, par Vinilu nemaz nerunājot. Un nesakiet, ka ražošana un loģistika apēd starpību, pie tam visi pārējie izdevumi jau ir tie paši.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Naudu mākslinieki pelna no koncertiem un citām saistītajām darbībām nevis no mūzikas pārdošanas. Tieši tāpēc arī pirmais punkts iekļauj arī vēlmi samaksāt Spotify par pašu servisu, ko lietoju principā katru dienu.

madarasaule
Guest
madarasaule

Tā nav īsti taisnība.

Kaspars B.
Guest
Kaspars B.

kāpēc nevar? var.. a reklāmas vispār neesmu īsti pamanījis (jā, ik pa laikam kkāda pašreklāma palaižas, tjipa maksā, lai nebūtu reklāmu :D) pa šo laiku, ko lietoju spotify..

Gastons Gašpuitis
Guest
Gastons Gašpuitis

Jau vairāk kā gadu lietoju hakoto versiju un nekādu problēmu.

Klāvs
Guest
Klāvs

Baigais ziķeris, nu tad ir ar ko lepoties 👍

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

neapvaino ziķerus. lepojas, ka letiņš. ja maksās par spotifaju, nesanāks bamslim.

As
Guest
As

Šis solis viennozīmīgi nav peļama iniciatīva no Spotify puses, labāk tā nekā nekas.
Līdz šim gan bezmaksas versijas lielākais mīnuss bija skaņas kvalitāte. Jo ja reklāmu 1x stundā var izturēt,tad tizla skaņa ir tas,kas pašos pamatos sagrauj vēlmi lietot šo mūzikas servisu. Shuffle mode arī bez maksas ir paciešams,kā arī download (ne)iespējas. IOs nevar iegūt hakotu versiju, android,ja pacenšas, var.

Niks
Guest
Niks

Mani tomēr visvairāk trigerēja skaņas kvalitāte. Es ne tuvu neesmu audiofīls, bet dzirdu starpību starp brīvo un maksas versiju. Tāpēc nopirku pilno versiju, ģimenes komplektu.
Kādreiz bija forši, kad varēja decembrī samaksāt avansā par nākošo gadu. Tagad vairs to neredzu. :( Lai vai kā – tas dešuks spotifajam ir viens no labāk iztērētajiem desmitniekiem
Bet pats trakākais ir, kad ieej kafējnīcā un tur skan bezmaksas spotifajs LOL

Kādu laiku biju pie apļu mūzikas, bet atgāju atpakaļ pie spotifaja. Pat nezinu kāpēc :)

digitalk
Guest
digitalk

kafejnīcai tas nav bezmaksas, tāpat kā radio. kaka-laka noplēš savu piķi, tikai diez vai kaut ko atdod Spotifajam.