Jaunākie tirgus izpētes kompānijas IDC apkopotie dati liecina, ka Huawei šī gada otrajā ceturksnī ir pārdevis vairāk viedtālruņus nekā Apple un tādējādi kļuvis par otro lielāko viedtālruņu ražotāju pasaulē. Pirmajā vietā ar lielu atrāvienu joprojām ir Samsung, bet uzreiz pēc Apple seko Xiaomi un OPPO.
Kopumā norādītajā ceturksnī ir pārdoti 342 miljoni viedtālruņu un jau trešo gadu pēc kārtas samazinās kopējais pārdoto viedtālruņu apjoms – tirgus kļūst mazāks. Huawei šajā ceturksnī spēja pārdot 54.2 miljonus ierīču un guva 15.8% tirgus daļas.
Analītiķi Huawei sasniegumus skaidro ar to, ka iespaidīgo Huawei izaugsmi noteica ienākšana jaunos tirgos. Protams, svarīgs ir arī plašs produktu piedāvājums, kas nosedz dažādu pircēju vajadzības un finansiālās iespējas. Te gan jāsaka, ka arī pārējie ķīnieši (Xiaomi, OPPO) lēnām sāk padarīt savus produktus dārgākus.
Tāpat analītiķi paredz, ka abos noslēdzošajos gada ceturkšņos Apple atkal ieņems otro pozīciju, jo būs atjaunojis savu produktu klāstu.
nu huawejs jau arī atjaunos savu mate līniju. pamatā jau tiek grauzts samsungs nevis apple, kas mīņājas savā 12-15% diapazonā desmi gadus – tie ir griesti. Un tas ir pie tā, ka huawei praktiski nav ziemeļamerikas tirgū – ja būtu, tad būtu arī, iespējams, pat pirmie.
Kad oranžais mērkaķis sakārtos šo jautājumu, tad Huawei arī būs Ziemeļamerikā.
Tā ir Ķīna – stratēģiskās spēlītes. Nav pie vainas tur oranžais mērkaķis. Tā ir tikai seja, reālā vara jau tik un tā pieder imperiālistu/miljardieru klubiņam ar visām kabatas organizāvijām – NDA utt.
Manis pieminētais personāžs principā arī ir šī klubiņa pārstāvis un visa kasīšanās ar Ķīnu notiek biznesa apsvērumu dēļ. Tātad, tas vistiešākajā mērā arī skar Huawei.
domāju, ka te noteikti pieminēšanas vērts būtu HMD ar savu gandrīz 800% pieaugumu.
Mhm, HMD pieaugums ir liels, bet absolūtos skaitļos un tirgus daļas ziņā viņi ir mikrobi vēl. Lai pastrādā vēl 5 gadus.
Par Huawei: “The continued growth of Huawei is impressive, to say the least, as is
its ability to move into markets where, until recently, the brand was
largely unknown,” said Ryan Reith, program vice president with IDC’s Worldwide Mobile Device Trackers.