web analytics

Samsung ar jaunajām “Ingenius” reklāmām popularizē iPhone X

Jaunākie raksti

Uzņēmējus aicina 10 dienās ekspertu vadībā izveidot interneta veikalus

No 28. janvāra līdz 8. februārim Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar Digitālo mārketinga fabriku un Mozello mājas lapu izstrādes...

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...



Samsung dārgā gala viedtālruņi nu jau vairākus gadus ir izdevušies patiešām labi un noteiktos aspektos pārspēj tiešos konkurentus. Tomēr Samsung (un arī citu Āzijas ražotāju) prātus ir saēduši mazvērtības kompleksi un tie turpina kāpt uz vecajiem grābekļiem un sevi pazemīgi salīdzina ar iPhone. Pietiek! Beidziet taču sevi apkaunot!

Es runāju par jaunajām Samsung “Ingenius” sērijas reklāmām, kurās tiek attēlots kā Apple veikala konsultants skaidro kā iPhone atšķiras no Galaxy S9 viedtālruņa. Kā varat iedomāties, tiek atražoti visi banālie stāsti par to, ka Galaxy S9 joprojām ir austiņu pieslēgvieta, tas spēj ātrāk lejuplādēt datus un uzlādēt bateriju.

Ko tu domā par šiem video?

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Guntis Coders

Izskatās, ka gribat, lai komentāros sākas balto un melno (Ok, zaļo un oranžo) strīdi :)

Uldons

Precīzi! Kā vienmēr. kursors.lv iet pa pēdām tomstv joki un citiem super mēdijiem.

Kristaps Skutelis

Mēs ejam tur, kur iet pasaules tehnoloģiju gigants Samsung. Ja tas iet greizā virzienā, tur ejam arī mēs :)

Puika

Es neesmu baigais mārketinga guru, bet man šī Samsung sevis salīdzināšana ar iPhone nešķiet pārliecinoša. Tādas reklāmas parasti panāk tikai pretēju efektu. Varbūt Samsung mārketinga ļaudis zina ko dara, bet šeit laikam ir aizšauts garām.

bombelats

Sevis slavināšana uz citu fona mani nekad nav uzrunājusi un šķiet sevis degradējoša. Uzreiz gribas uzzināt, a kā tur ir ar citām lietām, kuras nesalīdzina. Visdrīzāk, ka sliktāk kā produktam ar kuru salīdzina.
Jau no laika gala nav saistījis Samsung, uzzinot visādas kakas, kas velkas līdz viņu biznesam. Tā, ka Samsung šādas reklāmas, manuprāt, piederās.

LAN

Njā, laikam Hlamsung lietotāji ir baigie torrentu kačātāji un melomāni… :D

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: