Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple atzīst MacBook Pro tastatūras problēmas, sola novērst tās bez maksas

    Jaunākie raksti

    Apple beidzot oficiāli atzinis, ka MacBook un MacBook Pro sērijas klēpjdatoros izmantotās tastatūras ir ar pāris problēmām. Uzņēmums solījis tās salabot vai nomainīt bez maksas. Te gan jāatzīmē, ka Apple pie šāda slēdziena nonāca tikai pēc desmitos tūkstošu mērāma sūdzību skaita un tiesvedības uzsākšanas.

    Kā izpaužas MacBook Pro un MacBook tastatūru problēmas? Taustiņi krītot nost, pogas sprūst vai tās vienkārši vairs nereģistrē nospiešanu. Pogas pārstāj strādāt pāris nedēļu laikā pēc MacBook Pro vai MacBook izpakošanas un lietošanas uzsākšanas.

    Apple sola labot sekojošus klēpjdatoru modeļus:

    • MacBook (Retina, 12-­inch, Early 2015)
    • MacBook (Retina, 12­-inch, Early 2016)
    • MacBook (Retina, 12-­inch, 2017)
    • MacBook Pro (13­-inch, 2016, Two Thunderbolt 3 Ports)
    • MacBook Pro (13-­inch, 2017, Two Thunderbolt 3 Ports)
    • MacBook Pro (13-­inch, 2016, Four Thunderbolt 3 Ports)
    • MacBook Pro (13-­inch, 2017, Four Thunderbolt 3 Ports)
    • MacBook Pro (15-­inch, 2016)
    • MacBook Pro (15-­inch, 2017)
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Rūdolfs Rancāns
    25.06.2018 09:14

    Viss atrisinātos pats no sevis, ja vien apple (at)sāktu taisīt datorus cilvēkiem un ikdienas darbam, nevis savām keynote prezentācijām.

    Lapsinieks
    25.06.2018 13:16

    vnk šoreiz neizdevās pierādīt pamuļķiem, ka viņi paši kaut ko dara nepareizi

    grrrr
    25.06.2018 12:55

    neticu gan ka maiņas klaviatūrām defekts būs novērsts. Varēs garantijas laikā mainīt klaviatūras uz nebēdu.

    x
    25.06.2018 13:05
    Reply to  grrrr

    ja tā, tad kāda jēga no tehnikas, kas dzīvo servisā? gan jau kautko pamainīs, vismaz uz citu problēmu)

    Usinss
    25.06.2018 17:17
    Reply to  x

    Nu paskaties šī kunga video: https://www.youtube.com/channel/UCl2mFZoRqjw_ELax4Yisf6w
    Viņš daudzas problēmas paredzēja un jau rādīja, kā labot. Tagad bīda kustību, kas liek ražotājiem noņemt garantijas uzlīmes un ļaut labot neautorizētajiem servisiem tehniku, ja ir atbilstoša tehnika un zināšanas.

    Puika
    26.06.2018 19:11

    Nav spiesta lieta pirkt Apple produktus.
    P.S. Manai parastajai datora klaviatūrai (pirku par 3 EUR) arī krīt nost pogas. Es gan nevienu tiesā par to nesūdzēšu :D

    Puika
    26.06.2018 19:22

    Nevajag teikt, ka tikai Apple ir problēmas ar kvalitāti.

    Mans jaunais darba ”kipa’ flagmanis Huawei gan ļoti švaki darbojas. Nav runa tikai par fiziskiem defektiem, lai gan tas jau ir iedzīvojies vairākās švīkās (jo nav pat 1/10 daļu tik izturīgs kā mans privātais iPhone). Mans daba Huawei pēc mēneša sācis vilkties kā gliemezis, lai gan ir visi jaunākie atjauninājumi. iPhone vienkārši lido! Varbūt ar atjauninājumiem pat paliek ātrāks. Bet laikam priekš Android lēna darbība ir norma. Jo arī mans iepriekšējais Samsung un arī Android planšete palika ļoti lēni un atdzīvojās tikai tad, kad uztaisīju hard (factory) reset. Tas bija jādara ik pēc 3 mēnešiem. Huawei un Samsung arī vajadzētu tiesā ielikt, lai atdod man naudu:D. Neatdos jau, svoloči tādi.

    Kopumā Arta raksts objektīvs – Apple atzina problēmu un novērsīs. Huawei vai Samsung arī jau pēc 1 sūdzības neveiktu bezmaksas remontu/nomaiņu. Arī gaidītu kamēr būs daudz sūdzību.

    Reklāma