Baltijā lielākais autorizētais mobilo telefonu servisa centrs “MTTC” 2017. gadu Latvijā noslēdzis ar 2,8 miljonus lielu apgrozījumu, kas ir par 65% vairāk nekā pērn. Straujo apgrozījuma izaugsmi ietekmēja mazumtirdzniecības tīkla izvēršana, kā arī jaunu apdrošināšanas projektu attīstīšana kopā ar sadarbības partneriem.

Līdz šim “MTTC Latvija” bija labi pazīstams biznesa segmentā, apkalpojot mobilo sakaru operatorus. Aizvadītajā gadā uzņēmums uzsāka biznesa attīstību mazumtirdzniecībā, klientu apkalpošanas centru izveidē, investējot vairāk nekā 100 tūkstošus eiro.

“Izvēršot biznesu mazumtirdzniecības segmentā, mūsu top prioritāte bija ātrums un pieejamība klientiem. Apzinoties mobilo telefonu neaizstājamību mūsdienās, sākām piedāvāt telefona remontu tur pat uz vietas mūsu salonos, kas atrodas populārākajos tirdzniecības centros.  Paralēli mūsu pamata biznesam, kas ir mobilo ierīču remonts, uzsākām arī lietoto telefonu atpirkšanu no klientiem. Jau šobrīd redzam, ka šis pakalpojums kļūst arvien populārāks, jo teju katram ir mājās kāds telefons vai planšete, kas vairs netiek izmantots. Pie mums lietotās ierīces iespējams nodot dabai draudzīgai utilizācijai vai otrreizējai pārstrādei, turklāt pretī saņemot naudas atlīdzību,” stāsta “MTCC Latvija” vadītāja Agnese Meija.

Sekmīgs aizvadītais gads bijis arī “MTTC” grupai kopumā. 2017. gada apgrozījums sasniedzis 24,95 miljonus eiro, kas ir par 16% lielāks nekā gadu iepriekš. Pašlaik vairāk nekā 80% “MTTC” grupas ieņēmumus veido pakalpojumu eksports. Pakalpojumu kvalitāte un cenu attiecība ļāvušas izkonkurēt daudzus vietējos viedierīču servisa centrus, ļaujot “MTTC” izvērst savu darbību šobrīd jau 13 pasaules valstīs.

  • Skābene

    Manā skatījumā servisa centra apgrpozījuma pieaugums liecina tikai par vienu- pieaug nekvalitatīvu pārdoto telefonu skaits! :D Ja vēl to salīmē kopā ar vidējo cenu kāpumu viedtālruņu tirgū, tad pavisam slikta bilde veidojas! :)

    • x

      būtu jāskatās statistika, ko vairāk labo. ja tie ir sasisti ekrāni, tad nevar teikt, ka problēma ir ikurāt ražotājos. un nē, ražotāji nav tieši atbildīgi par lielu un trauslu ekrānu izplatību – pircējs nobalsoja ar maku, ražotājs atbildēja ar piedāvājumu. bez datiem par bojājumiem var tikai izteikt minējumus.

      • Skābene

        Vispār būtu interesanti redzēt statistiku par sasistajiem stikliņiem un papētīt, kuriem ražotājiem ekrānu inženiertehnoloģiskie risinājumi ir labāki kā konkurentiem.

      • x

        pieciem cilvēkiem saplīst apple ekrāni, 1 lēta lumija paliek vesela. tavuprāt, ko no šādas statistikas var secināt))

      • Skābene

        Vajag paņemt pus gada griezumā un papētīt, cik no labotajiem 1000 apple,1000 samsung, 1000 huawei ir mainīti ekrāni. Cik no tiem izbeigušies kritiena rezultātā, cik daudz citu iemeslu dēļ. Var jau vēl papētīt, kam kas biežāk nobeidzas.

        Ar 1 telefonu nekāda statistika nesanāk!

      • Janis Krukovskis

        Kāda vispār ir iespējamība, ka ekrāns saplīst ne trieciena, kritiena, spiediena jeb ārējas mehāniskas iedarbības rezultātā?

      • Skābene

        Nu ir dzirdēts, ka ekrāns fiziski vesels, bet nereaģē uz pieskārienu, tāpēc tiek mainīts.

      • geksis

        drīzāk šī statistika parādīs to, cik līkas (cauras) rokas ir konkrētā modeļa tālruņa lietotājiem.

        Man piemēram 17 gadu laikā (visi ir lietoti vidēji 2-3 gadi) tikai vienam tālrunim ir saplīsis ekrāns (siemens c45, pēc tam, kad 101 reizi bija kritis, jo neveiksmīgi izvēlējos stiprinājumu pie jostas – pārāk bieži nejauši aizķerot krita nost).
        Tai pašā laikā māsasdēlam neviens telefona ekrāns nav izturējis ilgāk par pāris mēnešiem (antirekords ja nemaldos bija mazāk kā nedēļa).
        Kamēr es ar lumiu staigāju (joprojām vesela, laikam jau 4 gadi veca), kolēģis tieši ekrāna plīsuma dēļ nomainīja 3 ābolus un 1 lumiu.

      • Lauku onka

        Visi tie jaunie telefoni ir mēsli! Es ar savu piekto nokiju joprojām staigāju, baterija tur nedēļu! Krīt tas telefons, vai nekrīt, viņam viens pīpis! Varu aliņu attaisīt un naglu iedzīt! A tu ar savu Lumiju vari atraut aliņu vaļā vai naglu iedzīt!?

      • geksis

        Tāpēc es jau saku, ka šādi dati parādīs roku līkumu nevis to izturību.

    • Janis Krukovskis

      Savā skatījumā iekļauj arī iespēju, ka augot MTTC apgozījumam, kādiem viņu konkurentiem tas, iesējams, ir samazinājies. Ņem vērā arī to, ka visu laiku nemainīgi ir audzis mobilo telefonu tirgus.
      Tad to visu salīmē kopā un domā par kopējo kvalitātes jautājumu.

  • Vladislavs

    Šie varētu uzlabot remontu kvalitāti labak..

    • Kristaps Skutelis

      Ir slikta pieredze? Vari plašāk?

      • edzuslv

        Laboju Bitē pirktu nokiju divreiz ar rūpnīcas brāķi – ekrānu un trešajā reizē prasīju atpakaļ naudu, jo notika pilnīgi tas pats. Tie atbildēja, ka telefons esot slīcis un garantijas remontu atteica. :D Rūpnīcas brāķis bija tāds, ka viņam visu laiku krājās kondensāts līdz ekrāns pārstāja darboties vispār un tā bija izplatīta problēma konkrētajam modelim, tāpēc arī viņi pirmās divas reizes laboja. Nezinu vai tieši MTTC vaina konkrētajā gadījumā vai vnk Bite sarunāja, lai nebūtu jāatmaksā. Par MTTC pārsvarā tikai sliktas atsauksmes dzirdētas un visi iesaka Mobile monsters.

      • Janis Krukovskis

        tā bija izplatīta problēma konkrētajam modelim – šajā gadījumā jautājums un pretenzijas drīzāk ir jāadresē telefona ražotājam, jo servisa procesi ir 100% pakļauti ražotāja noteiktām vadlīnijām. Normālā gadījumā mitruma ietekme ir automātisks garantijas atteikums, savukārt, ja ir zināma konkrēta modeļa problēma, tad ražotājam būtu jāparedz “exception” process un nosacījumi, līdz pat iekārtas maiņai pret citu modeli vai pret tādu pašu – jaunāku, kam novērstas konstrukcijas nepilnības. Servisam tur teikšana maza. Ražotājs maksā – skaidri nodefinējot cik, kad, par ko, utt.

      • Skābene

        Tu strādā MTTC? Ja jau servisma maz ateikšana, tad kāpēc 2x laboja mitrumu bet tikai 3ajā reizē pateica nē! Ja ir vadlīnijas tad seko valdīnijām, nevis dari kaut ko uz savu galvu! No malas izskatās, ka 2x sekoja vadlīnijām, bet 3ašā izdomāja basņu ar ko atšūt! Un ļoti svarīgi ir tas, kā servisā runā ar klientu, tā jau ir puse no kvalitātes! ;) Ja cilvēkam rodas sajūta, ka viņam karina makaronus uz ausīm, tad tas nav serviss bet kuļibinu kantoris!

      • Janis Krukovskis

        Servisā lēmuma pieņemšana balstās uz faktu – to ko redzi un vari pamatot klientam. Nezinu Tavu keisu. Iespējams, pirmajās reizēs bija tā, ka iekš telefonā esošie mitruma indikatori nerādīja mitruma klātbūtni. Savukārt, trešajā reizē, iespējams, iekš telefona jau bija vai nu indikators nostrādājis, vai arī “zaļā sūna” redzama uz kādas no platēm. Jebkurā gadījumā, Tu kā klients varēji pieprasīt servisam, lai iesūta vismaz bildes ar atteikuma pamatojumu, lai vari pārliecināties par servisa lēmuma pamatotību.
        Par komunikāciju – viennozīmīgi Tev piekrītu. Tā ir būtiska kopējā pakalpojuma daļa.

  • Yan Jet

    jap, piekrītu, kad nesu savu s5 remontēt kādus pāris gadus atpakaļ šie man atdeva atpakaļ ar tsc remonta iepakojumu xD tā arī nesapratu vai viņiem nav sertificētu tehniķu vai iekārtu??
    par tiem līgumiem – mttc latvija ir tikai viens no meitasuzņēmumiem un sadarbības partneriem. tādēļ arī tos līgumus viegli ieguva, jo šī sistēma ir pārbaudīta lietuvā, polijā un šķiet ka vēl arī citās eiropas valstīs.
    par to, ka citi saka, ka sliktas atsauksmes – garantijas serviss ir garantijas serviss, neies ar tevi čakarēties. ja viņi vasaras dienās saņem kādus 100-200 telefonus, protams būs neapmierināto relatīvi daudz, ja salīdzina ar citiem servisiem. imho, imho

  • Janis Krukovskis

    Par ātrumu – OK, Tava personīga pieredze, pieņemot, ka pakalpojumu izmantoji gan vienā servisā, gan otrā + pieņemot, ka abos gadījumos nepieciešamās rezerves daļas bija/nebija uz vietas.
    Kā Tu vari noteikt remonta kvalitāti? Kvalitātes (kritēriju kopums) un izpildes ātruma rādītāji ir statistika konkrētā periodā, ņemot vērā, ka atsevišķs servisa gadījums nav nekāds indikators nevienam no servisa performances parametriem.

    • Skābene

      Par detaļām runājot, te var vilkt paralēles ar auto servisu! Piemēram, autorizētā BMW servisā man regulāri paziņo, ka nav tāda vai šitāda detaļa un būs jāgaida 2 nedēļas. Savukārt citā, neautorizētā servisā man detaļu vienmēr sagādā tās pašas dienas laikā! Tātad no kvalitātes viedokļa, ātra detaļu sagāde ir nozīmīgs kvalitātes rādītājs.
      No personīgās pieredzes esmu izmantojis TSC servisu Mūkusalas ielā, kur telefonam nomainīja mātes plati pa garantiju nepilnas stundas laikā, un vēl smuku telefona maciņu iedva bonusā! Iespaids par kantori ļoti pozitīvs un lieku 10 acis no 10.

      • Kristaps Skutelis

        Nu, paga, kaktu serviss var ātri dabūt to pašu oriģinālo detaļu, ko uzreiz nevar dabūt autorizētais serviss vai kaut kādu alternatīvu?

      • digitalk

        kas tevi izbrīna? oficiālais serviss spēlē pēc birokrātijas noteikumiem – izmanto oficiālo piegādes tīklu un pie konkurentiem neiepērkas.

      • Kristaps Skutelis

        Es mēģinu noskaidrot vai runa ir par tām pašām detaļām vai kaut kādām (parasti lētākām) alternatīvām.

      • Skābene

        Runa ir par tām pašām detaļām, vai pat labākām (aļa tūninga), ķīniešu lukturu mazgātāja sūknītis ir izņēmums, jo biju vīlies OEM detaļas kvalitātē! :)

      • Skabene

        Kāpēc uzreiz kaktu serviss! Normāls, kvalitatīvs serviss, tikai nav BMW logo! Jā detaļas piedāvā gan OEM, gan alternatīvas, pats izvēlies, ko vari atļauties! Piemēram, Wess nepirks no Inchcape, bet mazajam servisam nav nekādu kompleksu paņemt no viena vai otra, ja ir uz vietas!
        Tagad stāsts par OEM detaļu. Sūtīju Wessā lukturu mazgātāja (OEM) motoriņu, gaidīju 2 nedēļas, tātad braucu 2x uz servisu. Pēc 3 dienām OEM motoriņš sāka tecēt tāpat kā tas, ko nomainījām. “Kaktu serviss” kā tu viņu dēvē sagādāja šoreiz alternatīvu par 7x zemāku cenu 30min laikā. Un tā alternatīva kalpo labāk par OEM mēslu, ko man iesmērēja Wess. Tā kā alternatīvais sūknītis maksā mazāk, kā degviela, lai aizbrauktu uz wess izlamāties, tad atmetu šim pasākumam ar roku.
        Otra lieta ko der zināt par OEM detaļām! Pārsvarā visiem ražotājiem detaļas ražo vieni un tie paši detaļu piegādātāji, atšķirība tikai tāda, ka tev to detaļu ieliek smukā kastītē ar logo un iestāsta ka tā ir OEM. Bet kad papēti pēc detaļas koda, tad bilde ir pavisam cita. Tu vari pirkt Porshe Cayenne OEM detaļas ar Porshe logo par 3x lielāku cenu, vai arī meklēt to pašu detaļu pie pie OEM VW touareg par 3 x zemāku cenu! Detaļa ir 1:1. Tas pats ražotājs, tie paši standarti, tikai Porshe logo maksā baisu naudu! Tāpat vari pirkt NGK rūpnīcā ražotas aizdedzes sveces ar NGK nosaukumu, vai arī tās pašas sveces, tikai kārbiņā ar tava auto ražotāja logo par ievērojami lielāku ciparu.
        Ja serviss māk atrast to pašu detaļu, tikai zem cita brenda, tas ir liels pluss servisam un tavai kabatai.

      • Kristaps Skutelis

        Hah, ja viss būtu tik vienkārši kā aprakstīji :)

      • Janis Krukovskis

        Par rezerves daļu pieejamību – katram ražotājam savs stāsts. Vienam tās ir jāpasūta “case-by-case”, citam tās jau laicīgi ir ievestas un turētas servisa noliktavā, balstoties uz plānotāju prognozēm par iespējamo rezerves daļu nepieciešamību, izejot no pārdošanas datiem.
        Visiem Garantijas servisiem ir viens noteikums: garantijas remontā nedrīkst izmantot nekādas savietojamas alternatīvas. Bieži vien ir arī tā, ka autorizētais serviss arī negarantijas remontā nedrīkst izmantot alternatīvas, noteikuma neieverošanas gadījumā riskējot zaudēt autorizācijas līgumu ar konkrēto ražotāju.
        Es pieņemu, ka ar auto ir tas pats.

  • Jānis

    Mans stāsts baigi garais sakarā par MTTC. Slinkums rakstīt, bet pacentīšos. Mazāk, kā 3 gadus atpakaļ lietoju SONY Z3 COMPACT. Sasistu ekrānu. Aizgāju uz MTCC un sākās piedzīvojumi. Nomainīja ekrānu divu nedēļu laikā. Atsāku lietot. Telefons sāka slēgties ārā pats. Pēc divām dienām izslēdzās un vairs nevarēja ieslēgt. Nesu atpakaļ. Vēl 2 nedēļas mainīja mātes plati, bateriju utt. (uz garantiju). Dabūju atpakaļ, lietoju. Fotografēju filmēju – ievēroju, ka bildes/video defektētas. Skatos uz kameras švīka IEKŠĀ uz lēcas! :D
    Atkal nesu atpakaļ. Esmu jau izbesījies, jo jau 5. reizi eju uz to vietu. Uz telefons jau mēnesi kopumā servisā stāvējis. Nodomāju, ja man būtu iPhone, tad iedotu man vietā jaunu nevis uz garantiju mainītu mātes plates utt. Uztaisu haju servisā. Kameras moduli nomaina uz jaunu 20 minūšu laikā. Lietoju telefonu. Pēc dienām saprotu, ka vairs nestrādā NFC. Nu joptv. Cik var? :D
    Nesu atpakaļ. Telefonu paņem uz servisu. Pēc 2 nedēļām zvanu un prasu, nu kad būs gatavs. Atbild, sen jau gatavs, vai tad SMS nesaņēmāt. Izrādas meistars nebija pielicis NFC vadu vienā no daudzajām servisa reizēm. SMS nebiju saņēmis. Varēja tak piezvanīt. Baigais “augstais” līmenis. Katru reizi saņemot telefonu, stundu pavadīju, lai sakārtotu ikonas un vidžetus uz ekrāna tā, kā man bija, lai būtu ērti strādāt ar telefonu. Ar iPhone viss sakārtotos automātiski ar iCloud, nodomāju. Nebiju pirms tam lietojis iPhone, bet biju daudz video internetā skatījies par tiem. Pēc tam lietoju tālāk telefonu un ekrāns par pusmilimetru tikšķēja iekšā un ārā. Vairs negāju uz to servisu, jo bija jau apriebies, bet vienkārši pārgāju uz iPhone 6s, kas tajā brīdī bija jaunākais modelis un kuru lietoju vēl šobrīd un no šī fantastiskā telefona rakstu šo komentāru, jo tas strādā perfekti pat šodien.

    SECINĀJUMS:
    Man radās priekšstats, ka MTTC strādā meistari – līkroči. :D

    • Skābene

      Paskaties uz to visu no gaišās puses, ja nebūtu MTTC, tev iespējams nebūtu tik mīļā Iphone! ;)

    • y

      Jā tas ir liels plus iphone – vnk iedod jaun tāleuni, nevis mēgina atplēst veco un samainīt iekšas. Man pirms pāris gadiem bija, tā ka samsung s6 izsledzas un nevareja ieslēgt, rezultātā tika konstatēts mates plates defekts, telefons bija lietots pāris mēnešus, praktiski bez vizuāli defektiem, tika mainīta, ne tikai mātes plate, bet arī batereja, jo itkā bija nedaudz uzpūtusies, ok sanemu tālruni pēc četrām dienām (ja nemaldos), sakumā neieskatijos, un nepamanīju, ka ir redzamas deformācijas vietas uz korpusa, ta itkā taisits valā tas telefons ar skruvgriezni stikls celts ārā, nu neko domāju, ko nu vairs pats vainīgs, pēc tam paskatos servisa dokumentā tur norādīts, ka tālrunis ir ar nelieliem vizualiem defektiem, lai gan tālrunis bija teju bez defektiem nu maksimums uz ekrāna mikroskopiska svika, kuru reali bez lipas pat pamanīt nevar. Ok nodomāju lohi kaut kãdi un viss. Protams pēc tam sākās gluki, kkā iekeras ekrans un parādās jancīgas svītras un sajūta, ka tačskreens, nav tik atsaucīgs, protams pieradit to es nevarēju, jo gluks parādās un pazūd. Tā arī palietoju to viedtālruni puss gadu un asitu displeju, un pārgāju uz otru iphone. (Lidz tam vienmēr izmantoju divus tālrunus, vienu ar android(flagmani) un otru iphone). Cik esmu dzirdējis no pazinām, tad visiem ir kaut kādi blakus efekti pēc servisa.
      Tā, kā es vairs nepērku android viettālrunus, jo tie nenodrošina to nomainu uz jaunu.

      P.s.
      Ja tomēr kãds ir sācis to nodrošināt, tad dodiet zinu, jo ir interese atkal pamegināt, kko no android os.

      • digitalk

        iphone nedod jaunu, vietā dod rūpnīcā remontētu citu, imho.

      • madarasaule

        ilūzijā spēks

      • Skābene

        Dažreiz jauns (cits) telefons nav labākais risinājums, ja telefonā glabājas svarīga info, kuru pirms remonta neesi paspējis pārnest. Tad telefona maiņa ir sāpīgs jautājums!

      • Kristaps Skutelis

        Kam tad ir radīti bekapi? :)

      • digitalk

        īsti vīri bekapus netaisa!

      • digitalk

        ja nopietni, tad, bez bekapa, īpaši neiespringstot varu izdomāt vēl reālistiskus piemērus, kad cits telefons neder.

      • x

        Tam nav nekādas nozīmes, ja tiek mainīta plate nekāds info tā pat nesaglabājas.

      • x

        ja maini pie lohiem, tad protams nekas nesaglabājas. taisi tur, kur tavus datus nobakupos un pēc tam noliks atpakaļ.

      • x

        ok, ne lohiem, bet ja izmanto daļēja pakalpojuma priekšrocības)

      • digitalk

        kas vārdos “izņemot bekapu” nav saprotams?