Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunākā iOS versija nogalina kaktu kantoru mainītos iPhone 8 ekrānus

    Jaunākie raksti

    Pagājušajā gadā Apple jau izdevās ar iOS atjauninājumu sabojāt iPhone 7 darbību, kas bija laboti neautorizētos servisos. Pēc nedēļas Apple izlaida vēl vienu atjauninājumu, kas tomēr atļāva izmantot trešo pušu ražotās detaļas.

    Vairāki neautorizēti Apple servisi ASV pat atteicās labot iPhone 8 modeļus, jo bija skaidrs, ka Apple varētu izstrādāt līdzīgu gājienu arī nākotnē. Tieši tas arī ir noticis līdz ar iOS 11.3 iznākšanu – Apple atspējo iPhone 8 un 8 Plus ekrānus, kas nav uzstādīti autorizētos servisos.

    Pagaidām nav zināms, vai Apple grasās atkal labot šo problēmu ar programmatūras atjauninājumu. Visticamāk, pēc nedēļas vai divām Apple salabos iOS, bet šāda tipa brīdinājumi ar mietu, neizmantot Ķīnas detaļas savos iPhone, varētu sekot arī nākotnē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    50 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Falks
    10.04.2018 09:53

    jauki, es tik domāju kā varēs uzlikt atjauninājumu ar atspējotu ekrānu? (nav man nekad iPhone bijis)

    ProxyFromDeep
    10.04.2018 09:56
    Reply to  Falks

    itunes – restore vai update

    Mārtiņš Ungurs
    10.04.2018 10:19

    Labs iemesls nepirkt iphone

    Artanis
    11.04.2018 12:03

    Vienkārši labs iemesls nelabot savu telefonu kreisajās bodēs ar draņķa detaļām. Ja tev dzīvoklis nodegtu tādēļ, ka kaimiņš savam droīdam/Ābolam ielicis servisā ķīniešu bezvadu induktīvo lādēšanas spoli, tad tu dziedātu citu dziesmu.

    Skābene
    10.04.2018 11:12

    Nu par šitādu gājienu konkurences uzraugiem būtu iemesls iebombīt sodiņu 10% apmērā no Apple apgrozījuma!
    Vienīgais ko Apple varētu oficiāli pasākt ar kaktu kantoros labotiem Iphone- atteikt garantiju, bet ne jau padarīt ierīci par ķieģeli.

    10.04.2018 11:31
    Reply to  Skābene

    Ja uz šo gadījumu skatās tikai no gala lietotāja skatu punkta, tad aptuveni tā varētu domāt. Bet ir jau vēl arī cita puse – cik ļoti uzņēmumi var rūpēties par to radīto produktu kvalitāti un lietošanas pieredzi. Ja cilvēks pats vai kādam citam uzdod nomainīt displeju un ierīcē tiek ielikts kaut kāds draņķīgs displejs un pēc tam telefona lietošana kļūst apgrūtināta vai pat riskanta, tad kas beigās būs vainīgs? Noteikti daļa čortosies, ka vainīgs ir pats ierīces ražotājs.

    Skābene
    10.04.2018 13:48

    Tas jau ir sen noiets etaps! Arī autoražotāji agrāk pretojās aftermarket rezerves daļām, bet paņurdēja, paņurdēja un pārgāja. :)
    Ja ekrāns strādā un rāda, tad ekrānam nav ne vainas, kāpēc viņu būtu softiski jāatslēdz!?Tas pats ar telefonu baterijām! Savam Note4 biju pircis gan Trodeksā par 3x lielāku cenu kā ebay, gan no ebay. Nu nekādas atšķirības darbībā nebija jūtamas, aptuveni pus gadu kā jauns kalpoja gan Trodeksā pirktais, gan Aftermarkets no Ebay. Pēc tam abiem parādījās nolietojuma pazīmes un resursa samazinājums.

    10.04.2018 13:54
    Reply to  Skābene

    Nav viss tik vienkārši. Tas, ka Tev kā lietotājam liekas, ka nav nekādas atšķirības nenozīmē, ka nav atšķirības.

    Skābene
    10.04.2018 15:32

    Pasaki vēl ka arī telefona bamperus un maciņus jāpērk no Apple, jo citu ražotāju maciņi ir nedroši! :D

    10.04.2018 15:40
    Reply to  Skābene

    Nē, tās nav tieši salīdzināmas lietas.

    Briedis
    10.04.2018 14:06
    Reply to  Skābene

    Ekrāns = pirkstu nospiedumu lasītājs. Kreisiem produktiem Apple negarantē drosību.

    10.04.2018 14:11
    Reply to  Briedis

    Tieši tā!

    digitalk
    10.04.2018 14:24
    Reply to  Briedis

    paskaidro, no kurienes izrāvi vienādības zīmi?

    Lapsinieks
    10.04.2018 15:04
    Reply to  digitalk

    nezinu, bet varbūt tas tehniski nāk kopā kā viens bloks (ticama versija)

    Briedis
    10.04.2018 15:46
    Reply to  digitalk

    Starp “-” un “backspace” :)

    Briedis
    10.04.2018 15:51
    Reply to  digitalk

    Bet ja nopietni, tad pilns internets ar sūdzībām par to, ka pēc ekrāna (kreisā!!!) uzlikšanas, ļaudīm nedarbojas vairs Touch ID (iPhone 7 un 8). Un varam tikai minēt kāpēc…

    ProxyFromDeep
    11.04.2018 15:51
    Reply to  Briedis

    Sūdzībām pie vainas būs augstāk pieminētā līkrocība ;)

    ProxyFromDeep
    11.04.2018 15:50
    Reply to  Briedis

    Tehniski displeja modulus un touch id – ir atdalāmi . T.i. divas dažādas detaļas .
    Kāpēc bieži sūdzas , ka pēc maiņas nedarbojas – tāpēc , ka mainītājiem līkas rokas ( svešas pogas , pārrauti flekši utt )

    Bet nepārprotat – kreisās detaļas neatbalstu nevienā acī . Ar izvēles iespēju gan būs citādi :)

    KKTK
    11.04.2018 11:21
    Reply to  Skābene

    Tas ir tas pats slavenais stāsts par konsoļu uzlaužšanu. To ko es esmu nopircis tas ir mans un es ar to “sū” varu darīt ko vien vēlos gan papildināt, gan zāģēt nost. Un kāpēc, lai kāds par to uztrauktos un ierobežotu? Uzvedas tā it kā tas iepuvušais abols būtu iznomāts…

    Renārs Dobkevičs
    12.04.2018 13:45
    Reply to  KKTK

    Būt jau ir tavs, bet pēc tam kad esi tā no sirds papildinājis un nozāģējis, un vairs nekas nestrādā, parasti atliek vien skriet uz kādu sapuvušā ābola servisu, kurā noteikti tevi sagaidīs atplestām rokām par visiem taviem lieliskajiem uzlabojumiem. *nekā personīga / sarkasms*

    Krotow
    13.04.2018 12:50

    Hipsteru lomkas…

    Krotow
    13.04.2018 12:49
    Reply to  KKTK

    Par konsoļu lietderīgumu vēl var šaubīties. No Android medijkastes pie TV ir lielāka jēga.

    wils
    18.04.2018 11:20
    x
    10.04.2018 17:09

    mainīt ekrānu aifonam pamatā ir aplama doma. veco atdod dīlerim par lūžņu cenu, ņem, vietā jaunu ar piemaksu. ko dara apple ar veco, tiešām viens pīpis.

    Janis Krukovskis
    12.04.2018 14:43
    Reply to  x

    Esmu mainījis ekrānu iPhone un nesaskatu nekā aplama tādā pasākumā. Nesaskatu arī jebkādu pamatojumu izmest strādājošu iekārtu dēļ tā, ka kāda no komponentēm ir izgājusi no ierindas.
    Kaitinoša gan ir Apple politika, kas neparedz originālo reerves daļu pieejamību tirgū. Savam telefonam es pats nomainītu ekrānu bez sarežģījumiem. Apple politika liedz pastāvēt normālai konkurencei. Izvēle ir vai nu izmantot “kreisas” rezerves daļas, jeb arī bez ierunām pieņemt Apple nosacījumus. Šeit es runāju par pēc-garantiju.

    wils
    12.04.2018 14:54

    Pieļauju, ka pie vainas tieši ir viltojumi.

    Janis Bojars
    10.04.2018 19:56

    Diezgan loģisks solis no “Apple” puses, jo kāda garantija ka tajā mistiskajā servisa centra tas detaļas ir kvalitatīvas? Kā var zināt ka tas meistars prot visu korekti salikt un tas pēc tam darbosies tā kā to ir paredzējis ražotājs? Malači!

    x
    10.04.2018 21:15
    Reply to  Janis Bojars

    loģisks? neļaut cilvēkam rīkoties ar savu pers. īpašumu pēc saviem ieskatiem? cilvēks ir samaksājis un tālāk lai korporācija nemāca viņu dzīvot.
    ja cilvēks nopērk aifonu bāšanai dibenā – arī neļaus, jo potenciāli apdraud veselību?

    Briedis
    10.04.2018 21:22
    Reply to  x

    Vispār telefona bāšana dibenā var apdraudēt veselību.

    Krotow
    13.04.2018 12:51
    Reply to  Briedis

    Zinot Kuka orientāciju, tas tāpat neizbrīna.

    Lapsinieks
    13.04.2018 12:55
    Reply to  Krotow

    sātanists?

    ProxyFromDeep
    13.04.2018 13:18
    Reply to  Lapsinieks

    fudge packer

    Lapsinieks
    13.04.2018 13:20
    Reply to  ProxyFromDeep

    vārdnīca: A machine used by Cadbury’s to put bars of Fudge into boxes for distribution.
    Nu Tu gan esi perverss…

    ProxyFromDeep
    13.04.2018 13:21
    Reply to  Lapsinieks

    Aha !
    Aber kā gan citādi apaļus āboļus var iedabūt kantainās kastītēs x)

    10.04.2018 21:39
    Reply to  x

    Redzi, uzņēmums grib pārdot savu dārgo produktu nevis vienu reizi, bet atkārtoti un tāpēc ja dibenā iebāžot telefonu lietotājs gūst sliktu pieredzi, tas var pārdomāt pirkt šo produktu nākamreiz.

    Lapsinieks
    10.04.2018 21:56

    nu ja cilvēkam ir pozitīva pieredze ar dažādu priekšmetu bāšanu dažādās vietās, ko tur ko iebilst? cits jautājums – vai kursors ir tā vieta, kur to apspriest.

    sv
    11.04.2018 01:08
    Reply to  Lapsinieks

    cepums lol…. visu cieņu rižā priekšā….:), bet vispār jau Kristaps uzkutināja….

    Janis Bojars
    11.04.2018 13:44
    Reply to  Lapsinieks

    Ļoti labs komentārs ;)

    Janis Bojars
    11.04.2018 13:43
    Reply to  x

    Šīs ir uzņēmuma viens no veidiem ka pasargāt mobila telefona lietotāju no viņa paša kļūdas. Kas tajā ir slikts? Kāpēc vienmēr visi liela uzņēmuma idejas un projekti vienmēr ir slikti?

    x
    11.04.2018 18:57
    Reply to  Janis Bojars

    nu kāpēc – paša. es varbūt bāztu dažiem komentētājiem. kas tajā ir slikts?

    Janis Krukovskis
    12.04.2018 14:50
    Reply to  Janis Bojars

    Jāni, ir tā, ka Apple veicina izmantot “kreisās”un apšaubāmas kvalitātes rezerves daļas, jo originālās nav pieejamas. Um Latvijas pircējs, uz ko mērķē arī Apple, kas savu telefonu iegādājas uz 2-3 gadu nomaksas termiņu, bieži vien nav spējīgs samaksāt, piemēram, par sasista ekrāna nomaiņu Apple servisā. Tāpēc pērk “kreiso”. Remonts neautorizētā servisā automātiski nozīmē anulētu garantiju, pat ja tāda bija, līdz ar ko, ražotājam vairs nav nekāda atbildība par to, cik kvalitatīvi remonta laikā iekārta salabota.
    Skāde tikai, ka Apple ir pie vienas vietas, ka viņu klientiem nav nodrošināta iespēja iegādāties Apple kvalitātes detaļas.
    Starp citu – arī remontējot sasistu ekrānu, kad to dod darīt Apple, kā maksas pakalpojumu. Ir atruna, ka Apple patur tiesības atteikt iekārtu remontēt. Nav svarīgi, ka klients maksā. Apple izdomā, ka – piga, neuzskatām par vajadzīgu, un viss. Un pasaki, ko tad lai tas klients dara? Pareizi – tas klients iet uz kaktu kantoriem un pērk “kreisās” detaļas, un tic, ka kvalitāte būs OK.

    Janis Bojars
    13.04.2018 12:15

    Nomaksa? Kāpēc vienmēr mobilo telefonu jāpērk nomaksā? Kas to dara? Visi Apple, Sony, Samsung, Huawei lietotāji? Auto arī jāpērk tikai līzingā? Es Tev daļēji nepiekrītu. Es tā arī biju domājis ka mans pēdējais komentārs daudziem nepatiks :)

    Krotow
    13.04.2018 12:58
    Reply to  Janis Bojars

    Tev var piekrist. Taču ar atrunu, ka Latvijas realitātē tas nozīmē atgriešanos PSRS dzīves līmenī (un nesāc sovoku stila raudas, ka tur zāle bija zaļāka). Vai kaut kur Indijas parasto iedzīvotāju līmenī. Jo tad visu, kas gabalā maksā virs 200 EUR, vienkāršie mirstīgie vairs īsti nevarēs nopirkt.

    Artanis
    11.04.2018 12:06

    Man ir bijis pietiekami saskarsmes gan ar kreisajām rezerves daļām, gan ar kreiso kaktu meistaru ‘talantu’, kas atsevišķos gadījumos ir pat rezultējies aizdegušos laptopos un tālruņos. Redzot monētas otru pusi, es sāku saprast Ābola vēlmi samazināt šādu pašdarbnieku skaitu. Tikai kapeikpisēji vienmēr atradīs iemeslu bļaut par to, kādēļ viņu hlamam atteikta garantija, vai nobirkots ekrāns.

    Pumba
    11.04.2018 14:14

    Ehh, kā reiz savam iPhone 6 tikko pats nomainīju bateriju, skaļruni un lādēšanas un austiņu portu shēmu, jo lādēja tikai katrs 10. vads (oriģinālie). Skaņa bija palikusies baigi klusa un baterija neturēja 1 dienu pat. Cerams, ka Apple apžēlosies. :)

    Agris
    11.04.2018 22:02

    Neizmantot Ķīnas detaļas.. Interesanti, kur tad tas detaļas ražo? Polijā, vai :D

    Krotow
    13.04.2018 12:59
    Reply to  Agris

    Tur, kur ražo, ķīnieši ir izbalināti un ar iztaisnotām acīm.

    Gatis
    12.04.2018 16:29

    Vai tad tas nav labi, ja ar Iphone rodas papildus problēmas? Būs vairāk Android lietotāju.

    Lapsinieks
    13.04.2018 13:19
    Reply to  Gatis

    kas tur labs? konkurence ir virzītājspēks. tur jau sen abi viens no otra noskatās labās lietas un cenšās padarīt vēl labākas.

    wils
    18.04.2018 11:21

    iFixIt apgāž rakstā izteiktos pieņēmumus.
    https://ifixit.org/blog/9917/11-3-update-breaking-iphone-screens/

    Reklāma