Reklāma

Volkswagen ieguldīs 25 miljardus dolāru elektroauto akumulatoru tehnoloģijās

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Volkswagen Group vēl septembrī paziņoja, ka līdz 2030. gadam visi aktuālie Volkswagen Group automašīnu modeļi tiks aprīkoti ar elektrodzinējiem – aptuveni 30 modeļi saņems hibrīddzinējus, 50 modeļus pilnībā darbinās elektrība.

Lai nodrošinātu tik grandiozus plānus, Volkswagen ieguldīs 25 miljardus dolāru par Roadmap E dēvētā plānā, lai nodrošinātu nepieciešamo akumulatoru apjoma saražošanu. Roadmap E plāna daļa ir arī akumulatoru iegāde no Samsung un LG Chem, tādējādi nodrošinot akumulatorus Eiropas un Ķīnas tirgiem. Pagaidām nav zināms, kā VW izdosies apmierināt ASV tirgus pieprasījumu pēc elektroauto.

Līdz 2022. gadam pasaulē taps 16 rūpnīcas VW elektriskajiem auto, līdz ar 2025. gadu VW Group grasās pārdot 3 miljonus elektroauto katrus 12 mēnešus.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
iciks
15.03.2018 11:54

Vai ir pārskatāmā nākotnē gaidāms kaut kas principiāli jauns akumulatoru nozarē?

Skaidrs, ka galvenā “pain in ass” gan elektroauto, gan viedtālruņu sfērā ir tieši problēma ar niecīgo akumulatoru kapacitāti, ko jau ilgāku laiku nespēj būtiski uzlabot ar esošajām li-ion, li-pol tehnoloģijām…

Krotow
15.03.2018 12:25
Reply to  iciks

Vēl ir uzlādes ātrums, kura īsināšanai problēmu pietiek un pāri paliek.

x
15.03.2018 17:55
Reply to  iciks

kas ir pārskatāma nākotne…protams, ka vēl pēc 25 gadiem izmaiņu būs vairāk, kā tagad kopš 1993.g.

Artis Markots
16.03.2018 09:44
Reply to  iciks

Vienīgā problēma ir cena. Pārējais ir nebūtiski.
Un cenas kritums ir bijis iespaidīgs un vēl nav apstājies.
https://electrek.co/2017/01/30/electric-vehicle-battery-cost-dropped-80-6-years-227kwh-tesla-190kwh/

Par VW slapjajiem sapņiem gan smīns – līdz šim viņu aktivitātes elektroauto virzienā ir maigi sakot vājas.

kirilllopyrev
15.03.2018 12:28

Мужики, развести любую женщину на интим не прилагая при этом никаких усилий реально, я узнал из этой статьи http://abrevia.me/forte Не важен возраст и как ты выглядишь! Я несколько раз пользовался – безотказный эффект!

temursokoloff
16.03.2018 02:19

3a oдну нoчь бpocить кypить нaвceгда? Лeгкo, нo eсть тoлько oдин мeтoд – http://bit.do/bezsigatet – вылeчит дaжe зaядлых кyрильщикoв! Я kypил 23 гoдa пo пaчкe вдeнь, но бросил без усилий за 1 день!

Reklāma