Jaunais Volvo V60 piedzīvo pirmizrādi Latvijā

22

2018. gada marta vidū, Eiropas tūres ietvaros, Latvijā uz trijām dienām bija ieradušies divi jaunās paaudzes Volvo V60 automobiļi, kas bija pieejami apskatei tirdzniecības parkā Alfa un Mūsa Motors Rīga autosalonā. Tādējādi šo ir iespējams uzskatīt par Volvo V60 jaunās paaudzes pirmizrādi Latvijā. Modeļa tirdzniecība tiks uzsākta 2018. gada vidū.

Jaunais Volvo V60 ir būvēts uz Volvo Cars SPA (Scalable Product Architecture) platformas, kas līdz šim izmantota 90. sērijas un XC60 modeļos. Visi, kuri izmantoja iespēju apskatīt jauno V60, spēja pārliecināties, ka šīs platformas izmantošana ir ļāvusi V60 padarīt vēl reprezentablāku, modernāku un ietilpīgāku. Jaunās paaudzes V60 garumā ir paaudzies par 12,6 cm un sasniedz 4,761 metrus. Tā bagāžās nodalījuma tilpumu, no standarta 529 litriem, nolokot pasažieru sēdekļus, iespējams palielināt līdz pat 1364 litriem.

Dzinēju gamma V60 modeļus ļaus komplektēt ar T5 un T6 benzīna dzinējiem, kas attiecīgi nodrošinās 250 un 310 zirgspēku jaudu. Savukārt divas plug-in hibrīda sistēmas Twin Engine AWD, kurās iekļauts 10,4 kilovatstundu litija jonu akumulators un 65 kW elektromotors, ļaus veikt līdz 45 km tikai ar elektrību vien un sasniegt vidējo degvielas patēriņu 2,1 – 2,2 litri uz 100 km, neskatoties uz 340 un 390 zirgspēku jaudu. Dīzeļdzinēju cienītājiem tiks piedāvāti D3 un D4 dīzeļdzinēji ar 150 un 190 zirgspēku jaudu. Dīzeļdzinējus būs iespējams komplektēt ar sešu pārnesumu manuālo vai astoņu pārnesumu automātisko pārnesumkārbu, savukārt pārējiem dzinējiem būs pieejama tikai automātiskā pārnesumkārba. Visas automašīnas ar T6 dzinēju un hibrīda sistēmu automātiski saņems visu riteņu piedziņu, taču to būs iespējams komplektēt arī ar jaudīgāko dīzeļdzinēju.

Līdzīgi kā citi uz SPA platformas būvētie Volvo modeļi, jaunais V60 būs viens no drošākajiem automobiļiem, pateicoties, pēc jaunākajiem standartiem būvētajai, virsbūvei, kā arī neskaitāmām aktīvajām un pasīvajām drošības sistēmām. City Safety sistēma spēj atpazīt gājējus, velobraucējus un lielākus dzīvniekus, kā arī nobremzēt vai izmainīt kustības virzienu, lai tos pasargātu. Savukārt jaunākā Oncoming Mitigation sistēma spēj identificēt frontālās sadursmes briesmas un samazināt automašīnas ātrumu. Par kopējo drošību rūpējas arī tādi vadītāja asistenti kā joslas asistents, aklās zonas asistents, noturēšanās uz ceļa asistents un daudzi citi.

Jaunajā Volvo V60 tiks uzstādītas arī jaunākās Sensus izklaides un informatīvās sistēmas, kas atbilst Apple CarPlay un Android Auto standartiem, un automašīnas lietotājiem nodrošina ārkārtīgi plašas sinhronizēšanas un informatīvās iespējas, kā arī lielisku skaņu, ko nodrošina divu leģendāru audio kompāniju Harman Kardon un Bowers & Wilkins piedāvātās audio sistēmas.

Jaunās paaudzes Volvo V60 automobiļi pēc šīs īsās viesošanās Latviju sasniegs gada vidū, kad tie būs pieejami arī testa braucieniem. Jaunās paaudzes Volvo V60 cena Latvijā būs, sākot no 40 000 eiro, un pirmie klienti savus jaunos Volvo V60 saņems šī gada rudenī.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Pastāsti citiem:
Uzņēmumu un iestāžu ar tehnoloģijām saistīto jaunumu preses relīzes.
  • x

    nu ko, sapērkās dīzeļus, kamēr vēl var)

    • kirilllopyrev

      Мужики, развести любую женщину на интим не прилагая при этом никаких усилий реально, я узнал из этой статьи http://abrevia.me/forte Не важен возраст и как ты выглядишь! Я несколько раз пользовался – безотказный эффект!s

    • temursokoloff

      3a oдну нoчь бpocить кypить нaвceгда? Лeгкo, нo eсть тoлько oдин мeтoд – http://bit.do/bezsigatet – вылeчит дaжe зaядлых кyрильщикoв! Я kypил 23 гoдa пo пaчкe вдeнь, но бросил без усилий за 1 день! as

  • Lapsinieks

    hibrīds ar 310 zs un 2,2 patēriņu izklausās iespaidīgi. redzēs, cik būs reāli, gan jau Māris tuvāk rudenim tiks pie testēšanas.

    • REALAIS

      Vismaz x2 būtu reāli. Ar tik daudz zirgiem reti, kad varētu pabraukt mierīgā režīmā.

      • x

        zirgi vispār ir multene pieaugušajiem.
        normālu braucēju vairāk interesē griezes moments.
        mierīgi vai nemierīgi – nu tas vairāk no braucēja atkarīgs, nevis no motora.

        ja nevar dozēt labās pēdas spiedienu, nu, jāgaida kad robotauto būs gana labi un problēma būs atrisināta)

      • GundarsBarons

        Dikti gudrs gribēji iztaisīties, bet nesanāca.
        Ja zirgi nebūs, tad arī griezes momentu nedabūsi tik lielu, lai adekvāti paātrinātu tonnu dzelžu. Zāles pļāvējam griezes moments ir cik uziet, bet diez vai tā motoru ieliekot kaut vai Lupo, būtu gana.
        Pirmajā teikumā norādi, ka būtu jāinteresē griezes moments – tātad cik ātri paātrinās tavs rumpis kopā ar kasti – savukārt otrajā teikumā uzbrauc visiem, kuriem patīk iespiest labo pedāli, lai izbaudītu šo paātrinājumu.

      • x

        tu lupo ieliec nevis zāles pļāvēja, bet skuvekļa motoru – i zaļāka braukšana, i novaldīt varēsi)
        ja mierīgi apdomāsies, kazi sapratīsi, ko nozīmē teiciens horsepower sells cars, torque wins races.

      • y

        Vispār jau precizāk būtu, kā “zirgi” un “grieze” ir sabalansēti, un kādos motora apgrieziena diapazonos pie noteiktiem pārnesumiem tie pilda savu uzdevumu!
        Ja tu domā, ka auto ar 500nm un 80zs, būs ātrāka trasē par auto ar 500zs un 80nm tad tu smagi maldies! Vilkme no 0km/h un vilkme teiksim pēc 160km/h ir pavisam, kas cits! Plus, ja Tu vel zinātu, kā tiek iegūti lielie NM un kas tā dēļ tiek upurēts, tad būtu pavisam labi :)

      • x

        un tagad nosauc kādu auto ar 500/80 attiecību vai vismaz līdzīgu – tad arī varam to apspriest.

      • y

        Tiešām vel nesaprati?
        Tu apgalvo, ka zs ir fufels un tikai nm ir svarīgi!? Kas ir pilnīgas muļķības, veljovairāk tādēl, ka viens bez otra nevar pastāvēt un ir cieši saistīti.

        Mazda RX8 2002g. 1.3 vanķelis 231zs 154NM(šis ir ekstra maz nm) svars 1400kg. Max speed: 234km/h
        0-100km/h = 6.6 sec., 0-200km/h = 30,5 sec Turklāt paatrinājumā no 0-100(un arī augstāk tiešām lielu lomu spēlē griezes moments uz trases un pie lielākiem ātrumiem ir citādāk).
        Pretinieks:
        VW Polo 2017g. 1.5TDI 109zs 250NM(par 96NM vairāk, kā RX8) svars 1153kg Maxx speed 183.8km/h
        0-100km/h = 10.51 sec

        Ok, polo ir sūds, paņemsim pretiniekos, ko citu:
        Toyota GT86 2012g 2.0 197zs 205NM svars 1349kg(EU versija)
        0-100km/h = 7.6 sec., 0-200km/h = 31.3 maxx speed 219km/h

        Kā arī atkārtošos, ka grieze IR ļoti svarīga, taču ir svārīgi, kāda apgriezienu diapozonā tā darbojas, pie attiecīgā pārnesuma, tur ir ļoti daudz faktoru, bet tas, ko Tu apgalvoji, ka jauda(zs) ir multene pieaugušajiem ir pilnīgs fufels.

      • x

        it kā tiešām saproti) nu, viss ok.
        ja gribi – tad multene ir gan zs, gan nm. jo vienam no braukšanas ar kādu auto norauj jumtu, otram tas liekas slikti vadāms auto. masa, garums, izsvarojums, reakcija uz stūrēšanu – bez tiem runāt par pārējo arī nav nozīmes.
        nav nekādas jaudas no superjaudīgas lokomotīves kam vajag pusminūti lai sagatavotos pagriezienam vai no vieglas blusas, kas ātri reaģē, bet pie stiprāka vēja jāķer, lai neieripo grāvī. tāpat kā ēdiens bez baudījuma ir tikai kalorijas un barības vielas.

      • y

        Ko Tu tur pīpē!?
        Atzīsti sakāvi, kā vīrs.Savādāk locās te, kā puišels..

      • x

        atzīstu! protams, ka atzīstu – muļķis, ielaidos te ar tevi, vīru, kurš internetos vienmēr gūst virsroku. ak vai man.

  • Mārtiņš Prīmanis

    Vai nu palieku vecs vai patiešām Volvo sācis ražot skaistus – izteiksmīgus auto :D :D ;D

    • Lapsinieks

      parasti jau ir otrādi. Ja paliktu vecs, būtu jāsāk patik vecajiem kantanajiem tankiem…

      • Mārtiņš Prīmanis

        Kādreiz Volvo dizains bija konservatīvs – nu mājsaimniecēm un pensionāriem :D Tagad diezgan agresīvs un sportisks

      • bombelats

        Kā jau skandināvi agrāk, bet tagad mazie modernie ķīnietīši pasūta mūziku ;)

      • Mārtiņš Prīmanis

        Iespējams, bet katrā ziņā cepums viņiem. Redzot jauno V90 cross country uz ielas biju uz pakaļas, cik iespaidīgi viņš izskatās, sen nebija neviens auto tā pārsteidzis.

      • bombelats

        Jā, šī dizaina līnija ir eleganta, tiešām uzrunā.

    • GGrs

      meh, volvo sabojāts, visi izskatās dusmīgi, race ready.

  • Krotow

    Interesanti, viņi tur grabažnieka litrus mēra, pielejot salonu ar ūdeni caur skaitītāju?