Bateriju ražotājs Energizer grasās Mobile World Congress 2018 parādīt jaunu viedtālruni Power Max P16K Pro, kas būs saņēmis milzīgu akumulatoru.
Power Max P16K Pro darbinās 16 000 mAh akumulators, kas aptuveni četras līdz piecas reizes pārsniedz citu viedtālruņu akumulatoru ietilpības. Power Max P16K Pro tiks pie 5.99 collu ekrāna ar 2160 x 1080 izšķirtspēju, viedtālruni darbinās MediaTek Helio P25 procesors kopā ar 6 GB RAM un 128 GB atmiņu. Power Max P16K Pro būs 13 un 5 megapikseļu kameras.
Ražotājs sola, ka Power Max P16K Pro milzu akumulators to nepadarīs pārlieku tuklu, viedtālruņa biezums nepārsniegšot 10 mm. Power Max P16K Pro izziņošana norisināsies 25. februārī.
protams, jo ko citu var parādīt bateriju ražotājs – tikai bateriju.
viņi to pieskrūvētu pat kaķim, ja būtu aizdomas ka ko tādu var pārdot.
manuprāt, bateriju ražotājiem jāmetas uz transportlīdzekļu bateriju uzlabošanu, jo telefonos ir sasniegts līdzsvars ar vienas dienas lādiņu un ziloņbateriju tirgus, ja tāds vispār ir, tad nedomāju ka ir ļoti iekārojams. ok, mūsu valstī ir viens cilvēks ar šādām vajadzībām)
Šim vienīgajam cilvēkam svarīgs bija vēl viens faktors – pozicionēšanas sistēma Baidou (vai kā nu to pareizi raksta). Nedod dievs, kā Energizers būs visu sačakarējis to nenodrošinot. ;)
Labāk zīloņbaterija un pārliecība, ka pāris dienas turēs nekā viendienīte – teorētiskā, kura nosprāgst pēc 4h!
Nu kam vajag kam nē. Es, teiksim, uzreiz negrieztu muguru, ja man piedāvātu pēc citiem parametriem identisku mobilo, ar vienīgo atšķirību, ka tas velk ilgāk par vienu dienu. Lielākai daļai gan baterija kas velk ilgāk par dienu esot mīnuss. Jo marketings zina labāk. Ja tev pietiek ar dienu, tātad dienu.
Viss attīstās un nav pilnīgi nekāda iemesla domāt, ka daudz ietilpīgāka baterija uzreiz nozīmē ziloņa izmērus. Tas atkal ir tikai marketinga ieborēts uzskats. Jo daudz izdevīgāk ir ražot un tirgot mazas ietilpības baterijas, tad vēl klāt tirgot powerbankas, dažādus lādētājus, ātros, bezvadu, lai katrā vietā tu varēt palādēt. Jo tas viss taču ienes naudu no klientiem. Attīstīt baterijas kapacitāti, tur jau vajag intelektu, resursus. Bet resursu reālām inovācijām, inženieru idejām paliek arvien mazāk jebkurā sfērā. Marketinga budžeti ir uzblīduši pāri visam. Pārdosim jebkuru kaku, galvenais pareizu leģendu uzburt.
nav jau tā, ka auto inženieri strādā pie tā, lai iebāztu pēc iespējas lielāku degvielas tvertni – bet lai to efektīvāk izmantotu.
man nevajag auto, kam var iepildīt 200l zupas – labāk tādu, kas ēd zem 5l pilsētā.
nu, kaut kā tā ar tiem telefoniem.
Es jau tieši arī runāju par baterijas kapacitāti, nevis tās izmēriem. Vajadzētu ne jau lielāku bateriju, bet jaudas ietilpīgāku.
Jā, telefoniem aug vajadzība pret enerģiju(jaudīgāki procesori, lieli ekrāni), bet pretī liek salīdzinoši nelielu pieaugumu baterijā.
Ir divi varianti – apstājamiem tajā bezjēdzīgajā dzīšanās pēc jaudas un pat lēnā bateriju attīstība pēc laika atgriezīs divu un arī piecu dienu izturošu telefonus. Vai otrs variants – ja jauda aug ātri, tad arī bateriju kapacitāti jāattīsta vismaz līdzvērtīgi ātri. Trešais klibais variants būtu vienkārši audzēt baterijas fizisko izmēru.
Agrāk turēja nedēļu, tad trīs dienas, nu jau dienu. Un borē, ka tas jau pietiekami. Pēc laika iestāstīs, ka pietiek jau ar trim stundām, jo mājās ir lādētājs, birojā ir, auto ir, pa ceļa pieturā arī ir. Nu vai vispār telefons lādējas visu laiku pa gaisu. Pamazām sākam dzīvot elektromagnētiskajā laukā. Vājā, bet tomēr. Un taisām sarežģītus pētījumus – tas bojā vai tomēr nebojā cilvēka veselību.
Ir tādi – mopēdauto. Mašīna kā mašīna, tikai maziņa. Patēriņš zem 5L un tiesības ar nevajag. Bet es tomēt piekrītu 6-7L patēriņam, bet lai ir vismaz 80L bāka. Gan zināšu kad un cik pildīt.
Nu ko var ņemties. Būtu uzreiz ražojuši baterijas ar iebūvētiem telefoniem.