Reklāma

Land Rover svin 70. gadadienu, izlaiž 405 Zs Defender Works V8

Jaunākie raksti

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Uzņēmums Xwing veicis sekmīgu bezpilota lidojumu ar komerciālo lidmašīnu

Amerikā bāzētais jaunuzņēmums Xwing ir veicis veiksmīgu attālinātās vadības testa lidojumu ar vienkāršu komerciālo lidmašīnu, un šis ir visai...

Reklāmu bloķētājs ietekmē “Google Docs” darbību

Pēdējās dienās vairāki "Google Docs" lietotāji, tostarp arī es, saskārās ar problēmām "Google" dokumentu lietošanā. Tos nebija iespējams atvērt...

“Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt...

Stadler Form Roger gaisa attīrītāja apskats

Daudziem no mums pavasaris saistās ar Sauli, ar putnu dziesmām, plaukstošām lapiņām un zilajām kapu puķītēm ceļmalās, bet citi...

Land Rover šodien paziņo par to, ka laiž klajā ierobežota izlaiduma augstas veiktspējas Defender. Par godu Land Rover 70. gadadienas svinībām 2018. gadā ierobežotais izlaidums ietvers līdz 150 ar V8 dzinēju aprīkotus automobiļus.

Defender Works V8 cildina augstas veiktspējas pirmās paaudzes V8 dzinējus no III sērijas 1979. gadā, kā arī turpmākos Defender modeļus, tostarp 50. gadadienas versiju, kas mūsdienās kļuvuši ļoti pieprasīti entuziastu un kolekcionāru vidū.

Defender Works V8 ir jaudīgākais un ātrākais Land Rover, kas jebkad radīts. 5.0 l V8 spēka pārvads ar brīvo gaisa iesūci nodrošina 405 ZS jaudu un 515 Nm griezes momentu (Defender standarta versija: 122 ZS un 360 Nm). Defender Works V8 spēs ieskrieties no 0 līdz 100 km vien 5,6 sekundēs*, un maksimālais ātrums ticis palielināts līdz 171 km/h.

Jaguar Land Rover Classic vadītājs Tims Hanigs [Tim Hannig] skaidro: “Ir zīmīgi, ka mēs esam spējuši maksimāli attīstīt Defender, kura labi pazīstamā virsbūve iet roku rokā ar Land Rover, tieši 70 gadus kopš brīža, kad tas pirmo reizi tika demonstrēts plašākai publikai.”

“Ideju par V8 Defender atkārtotu laišanu klajā mēs pārspriedām 2014. gadā, kad Defender tika ražots Solihulas rūpnīcā. Mēs zinājām, ka ir pieprasījums pēc jaudīgāka un ātrāka Defender; Land Rover autentiskums ir viens no svarīgākajiem iemesliem, kāpēc zinoši klienti iegādājas šīs kolekcionāru sērijas Defender automobiļus.”

70. gadadienas kolekcijai tiks atlasīti 150 Defender automobiļi. Tie tiks pārstrādāti, aprīkoti ar V8 spēka pārvadu, astoņu pārnesumu ZF automātisko transmisiju ar sporta režīmu, uzlabotām bremzēm un vadāmību (atsperes, amortizatori un stabilizācijas stieņi), kā arī ekskluzīviem 18 collu Sawtooth tipa vieglmetāla diskiem ar dimanta slīpējuma apdari un 265/65 R18 apvidus riepām.

Standartaprīkojumā pieejamas astoņas virsbūves krāsas, tostarp divas matētas apdares, kas kontrastē ar Santorini Black jumtu, riteņu arkām un priekšējo režģi. Pieejami arī mehāniski apstrādāta alumīnija durvju rokturi, degvielas tvertnes vāciņš un Defender uzraksts uz dzinēja pārsega. Uzlabota visaptverošā apgaismojuma sistēma ietver bi-LED priekšējos lukturus.

Priekšējo paneli, durvju paneļus, griestus un Recaro sporta sēdekļus pilnībā klāj Windsor ādas apdare. Land Rover Classic ir aprīkoti ar īpašu Classic informācijas un izklaides sistēmu.

Pieejama būs gan 90, gan 110 riteņu garenbāzes Defender Works V8 versija, ko būs iespējams iegādāties tieši no Land Rover Classic. Sākotnējā 90 riteņu garenbāzes versijas cena Apvienotajā Karalistē būs 150 000 £.

Drīzumā no Land Rover Classic būs iespējams iegādāties arī plašu Defender Works V8 iedvesmotu papildaprīkojumu, tostarp papildaprīkojumu jaudas palielināšanai TDCi dīzeļdzinējam, kā arī augstas veiktspējas piekari un bremzes.

Land Rover plāno turpināt Defender mantojumu un izmantos tā tehnoloģiju, progresīvo veiktspēju un dizaina risinājumus, lai nodrošinātu Defender vārda ilgmūžību.

Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
9 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Koka klucis Konstantīns! :D
Garākus gabalus ar šito braukt ir īstas mocības!

Kristaps Skutelis

Arī īsākus. Pirms pāris gadiem bija iespēja ar Defenderi izbraukt. Jā, ar to varbūt ir forši dzīvot mežā, bet pilsētā tas auto nav braucams.

KKTK

Labrīt. Pildēta nav domāta mašīnām.

Krotow

Mhm – tikai alternatīvi orientētajiem kamikadzēm, kuri uz divriteņiem pa piesnigušu netīrītu ielu, kur atļautais ātrums 70, vālē starp mašīnām. Tur starp citu blakus atrodas 2 veloceliņi. Šorīt krēslā vienu tādu gandrīz nonesu.

x

iela bieži ir tīrāka par veloceliņu un ātrāk tiek uz priekšu)
protams, gaismas ir jālieto

x

vai tad galvā vesels cilvēks izvēlas šādu auto braukšanai pa eiropas pilsētas ielām? nedomāju vis.

x

salona bilde lika domāt, ka vadītāja vietas šaurība ir optiska ilūzija, bet citas bildes netā rāda to pašu – tas ir ārprātīgi novecojis auto, kas nesaprotamu iemeslu dēļ joprojām tiek ražots (iespējams, arī pirkts?). plecs jākar logā pāri durvju malai, otra roka jāsargā lai neiesistu pa monstrozo viduskonsoli. un visas šīs briesmas neglābj ne vindzoras āda, ne arī reti pievilcīgais navigācijas displejs)

Ingars Siliņš

Ražotājs tipa mēģina pieturēties pie “klasikas”. Bet šitas dampis ir ārprātā neglīts. Viss viņā izskatās arhaisks un novecojis. Motori, ko viņā liek ir degvielas kapsētas, bet remontēt šo miskasti ir nereāli dārgi – un dārga ir paša auto cena. Acīmredzot ir lunātiķi, kas šo dinozauru joprojām pērk.

Kaspars Baradach

īsts vīru auto.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: