Pirms mazie naskie ķīnietīši bija iemācījušies salipināt kopā mazas sporta kameriņas, GoPro bija zirgā. GoPro kameras atpazīst visā plašajā pasaulē un, iespējams, tāpēc GoPro pieņēma lēmumu ar savu zīmolu pamēģināt laimi dronu jomā.

2016. gada beigās GoPro izziņoja savu pirmo dronu, kas tika nosaukts ļoti interesantā vārdā – Karma. Tam bija visnotaļ augsta (799 ASV dolāri) cena, tomēr tā nebija lielākā šī drona problēma. Tas gāzās zemē. Kā noprotat, dronu jomā tā ir būtiska problēma un nabaga uzņēmumam nācās šo gļukaino murmuli atsaukt. Rezultātā 2016. gadā GoPro zaudēja 373 miljonus dolāru.

Vakar GoPro paziņoja, ka uzņēmums aiziet no dronu tirgus līdzko pārdos saražotos Karma dronus. Esošo dronu lietotājiem GoPro apsolās nodrošināt atbalstu.

Kopš 2016. gada GoPro jau ceturto reizi samazina darbinieku skaitu un šim procesam tiks veltīti vairāki desmiti miljonu dolāru. Arī GoPro vadītājs Nikolass Vudmans visnotaļ burtiski iesaistās uzņēmuma glābšanā un noteicis savu algu 1 dolāra apmērā. Vudmans paredz, ka pēc nepieciešamo organizatorisko izmaiņu veikšanas GoPro varētu atsākt gūt peļņu jau šī gada otrajā pusē.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of