Kā jau varēja gaidīt, iPhone ir atkal kļuvis par veiksmīgāko tehnoloģiju ierīci arī 2017. gadā. iPhone pārdošanas apjomi pārspējuši kopā saskaitītu 2. līdz 5. vietas TOP 5 veiksmīgāko tehnoloģiju ierīču pārdošanas apjomus.

Apple izdevies 2017. gadā pārdot 223 miljonus iPhone viedtālruņu, kas ir kāpums pret 2016. gada 211 miljoniem iPhone. Tiesa, 2015. gadā tika pārdoti veseli 230 miljoni iPhone, jo iznāca pilnīgi pārstrādātais iPhone 6 modelis.

Lai arī Apple iOS operētājsistēma aizņem mazāk par 15%, kamēr Android ir vairāk par 85% no viedierīču operētājsistēmu tirgus, tomēr Samsung Galaxy viedtālruņu pārdošanas apjomi tiek lēsti ap 33 miljoniem, kas tos ierindo otrajā TOP 5 vietā. Topā vērā tiek ņemti Galaxy S8 sērijas un Note8 viedtālruņi, bet kopumā Samsung izdevies pārdot ap 320 miljoniem viedtālruņu, vairums no tiem ir budžeta klasē.

Pārdotāko ierīču 2017. gada tops:

  1. Apple iPhone: 223 miljoni
  2. Samsung Galaxy S8 sērija un Note8: 33 miljoni
  3. Amazon Echo Dot skaļruņi: 24 miljoni
  4. Apple Watch: 20 miljoni
  5. Nintendo Switch videospēļu konsoles: 15 miljoni

28
Leave a Reply

avatar
4 Comment threads
24 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
PuikaDainis DLapsinieksKristaps SkutelisKristaps Dudarevs Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

interesanta rēķināšana: iphone ir visveiksmīgākais, bet tur vienā katlā samesti veseli 8 iphone modeļi (tobiš – visi). Kāpēc citiem ražotājiem nevar visu vienā katlā samest?

Kristaps
Guest
Kristaps

Un, cik viņi par to katlu samaksājuši? :)

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

zec included in jour aifon prais!

Prusljix
Guest
Prusljix

Nu beidziet. Tiko raksts, ka 3.lielākais telefonu ražotājs Huawei ar 150 saviem dažādajiem modeļiem ir pārdevis 156milj telefonus. Rēķini kā gribi, bet domāju, ka jebkurš no Iphone astoņiem modeļiem būs pirmajā astotniekā.
Samsung- 33/3 (s8, S8+ un Note8)= 11milj, Iphone- 223/8=27,9milj… Matemātika vienkārša.

Maris Laudams
Guest
Maris Laudams

Tātad, sametam kopā pilnīgi visus Apple ražotos telefonus, salīdzinam tos ar citu ražotāju vienu sēriju un esam pirmie. Juhūuuuu.

Kristaps Lācis
Guest
Kristaps Lācis
Puika
Guest
Puika

Paņēmu pirms nepilnām 2 nedēļām Bits salonā iphone x. Viss patīt, bet man kopš tā laika ir nepārtrauktas acu un pamatīgas galvassāpes. Atradu internetā, ka dažiem citiem cilvēkiem arī ir tāda reakcija no OLED displejiem. Rītdien iešu pie ārsta, bet esmu gandrīz pārliecināts, ka pie vainas telefons. Gribētu atdot Bitei atpakaļ un paņemt kādu ar veco labo LED ekrānu. Tikai Bite jau neticēs, domās, ka man nepatīk telefons. Baigi oblomno. Nav lēts telefons + vēl nevaru lietot. Noņēmu spilgtumu, noņēmu Face ID, vēl tur šādus tādus viherus, bet nepalīdz. Acis grauž un galva sāp vairākas stundas kā paskatos telefonā. Kādam… Read more »

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

hm. Stīvs teiktu, ka nepareizi uz to skaties… jāmeģina pieradināt galva un acis (ieslēdz placebo), jo tas ir visu laiku vislabākais aifons.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Bah, nu ko mēs runājām par trollēšanas izbeigšanu 2018. gadā? Sēdi biksēs klusu, ja nav ko teikt!

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

a pričom tur trollēšana? iepīksties, ka acis sāp, vai galva reibst no wifi vai kas cits – uzreiz pierakstīs tev folijas cepures nēsāšanu – pac zini, kāda ir sajūta.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Cilvēkam ir reāla problēma, bet tu tā vietā, lai ieteiktu normālu risinājumu, trollē.

x
Guest
x

nu, a kāds ir risinājums…palietot nedēļu-divas čerez ņemogu un ja acis nepierod, tad pārdot un pirkt vietā citu. jeb ir ieteikumi tiesāties?
tā kā pirkts salonā, tad arī nevar izmantot 14 dienu atteikuma tiesības.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Jā, šoreiz slikti ir tas, ka cauri 14 dienu periods. Es domāju, ka no sākuma jāmēģina ar Biti kaut ko sadīlot (neesmu drošs, ka tur kaut kas sanāks) vai arī tirgot nost to telefonu, kamēr cenas vēl labas.

Puika
Guest
Puika

Kristap, nav vēl 2 nedēļas pagājušas kopš pirkuma. Bitei aizrakstīju iesniegumu. Bet viņi atbildēšot 10 darba dienu laikā.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

nē, es pievienojos sāpei. gan jau, ka zinātnieki ir “pierādījuši” šo ekrānu nekaitīgumu un nekas cits neatliek, kā kost pirkstos. bet hei, bet ko tikai “zinātnieki” nav pierādījuši, ne?

risinājumi divi – pārdot ar zaudējumiem, vai arī iesūdzēt apple tiesā.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Mēs tagad runājam par vienu un to pašu (PWM)? Jebšu tev vēl ir kaut kāda nelāga pieredze ar OLED displejiem?

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

acis gurst. man vienalga kādā vārdā to sauc – kaut vai MZGD. Mārketings dzen uz priekšu – vēl spilgtāk, vēl dabiskāk utt, bet nav paaudzēm gari pētījumi, kā tas ietekmē mūsu acis un smadzenes. varbūt mazbērni par to kādreiz pastāstīs vairāk.
Kādreiz ārsti tak ar reklāmās ieteica pīpēt marlboro – māmiņām noņemot stresu, ko rada zīdaiņi.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Sveiks! Ja es pareizi saprotu, tad problēma ir ar acu nogurumu PWM dēļ (https://forums.macrumors.com/threads/eye-strain-while-using-iphone-x.2085427/)?

Ja tiešām pie vainas ir telefons, tad labāk ātrāk nekā vēlāk to tomēr atgriezt atpakaļ un izvēlēties kaut ko, kas netraumē acis. Es īsti vairs nepieminu cik nedēļu laikā ierīci var atgriezt, ja tā neapmierina (iespējams, tās bija 2 nedēļas), bet noteikti varēs kaut ko runāt ar Biti. Vismaz uz citu ierīci varētu arī nomainīt, ja normāli iesniegumā uzrakstīsi kas un kā.

Dod ziņu kā veiksies.

Puika
Guest
Puika

Jā. Paldies. Aizrakstīju Bitei. Redzēs ko viņi atbildēs.
PWM laikam ir pie vainais, kā Tu raksti. Var jau arī būt, ka pēkšņa slimība, bet sakritība liela + kā paskatos telefona ekrānā ilgāk par minūti tā uz vairākām stundām kapzets…
Došu ziņu, kad būs jaunumi…

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Tu izslēdzi to viņu “oranžo” True Tone režīmu? Es nedomāju, ka tas var radīt pilnīgi acu sāpes, bet personīgi man tās krāsas nepatika.

Puika
Guest
Puika

Paldies par padomu, Kristap. Vakar vakarā izslēdzu gan True Tone, gan Face ID, gan uzliku uz gandrīz maksimāli tumšo režīmu. Tad vēl uzliku: Accessibility/Reduce Motion/on. Diemžēl nepalīdz. Var jau būt, ka es pierastu ar laiku, bet sajūta draņķīga – šķiet, ka acīs smiltis + galva ne kā manējā – ļoti smaga + sāp pamatīgi.
Redzēs, ko atbildēs Bite + ko teiks rīt no rīta ārsts. Īstenībā jau es ceru, ka telefons vainīgs, jo savādāk kaut kas galīgi kreisi ar veselību. Bet nu sakritība tomēr neticama: kā nedaudz ilgāk paskatos telefonā, tā esmu izsists ārā no ierindas uz stundām 3 vismaz…

Dainis D
Guest
Dainis D

Sveiks! Šeit Dainis no Bites raksta. Iesniegumu sūtīji uz info@bite.lv? Atsūti, lūdzu, privāto vēstuli uz Bite Latvija Facebook profilu, ar sava epasta adresi, no kura sūtīji iesniegumu.

Puika
Guest
Puika

Paldies par atbildi. Jā, sūtīju. Es tūlīt nosūtīšu arī uz Facebook profilu. Es saprotu, ka no malas šķiet, ka es vienkārši vēlos atteikties no līguma. Bet man iphone x baigi patīk. Visa saskarsme vienkārši lidojoša. Telefons perfekti ieguļas rokā. Esmu salicis visas aplikācijas un spēles – nu tik būs…Bet es nevaru lietot, jo sāp acis un galva. Pamatīgi un ilgi. Es būtu priecīgs iemainīt pret Iphone 8 plus, jo tam ir LED ekrāns. Ar 6s plus, kam arī bija LED ekrāns man problēmu nebija. Paldies par atbildi jebkurā gadījumā.

x
Guest
x

pag, ko darīt tiem, kas nopirkuši monitorus ar pwm?
zinu, ka daudzi ar tiem nevar strādāt, bet manuprāt, diezgan grūti atgriezt pēc ilgāka laika un vispār jebkā pamatot atgriešanu, jo tā ir tāda padarīšana, kas vienam izpaužas, citam – nē.
bites atbildi es jau iepriekš pasaku – jūs tak redzējāt, ko pērkat, nevajadzēja pirkt, ok izrādīsim pretīmnākšanu un ņemsim atpakaļ par -30%

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Tad talkā nāk tas 2 nedēļu periods, kad var ierīci atgriezt, jo saproti, ka nebūs aršana.

Kristaps Dudarevs
Guest
Kristaps Dudarevs

Lai nesanāk cilvēku maldināšana – 14 dienu atgriešanas periods darbojās tik un vienīgi uz interneta veikalos iegādātajām precēm un tur nevajag nekādu iemeslu, lai atdotu atpakaļ. Ja telefons ir pirkts uz vietas salonā, tad nekādas 14 dienas tur nedarbojās un vienīgais veids kā Bite varētu to pieņemt atpakaļ ir savu klientu lojalitātes audzēšanai un panākšana pretī. Bet stipri šaubos, ka kāds no operatoriem tā darītu.

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Paldies par skaidrojumu!

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

patērētāju tiesību aizsardzības likumā ir vairāki panti, kas nav par labu pircējam, proti: pircējam bija iespēja iepazīties ar produktu un tā īpašībām un jo īpaši neglīc 14. pants, kas saka, ka prece uzskatāma par atbilstošu līguma noteikumiem, ja tai piemīt īpašības un izpildījums, kāds parasti piemīt tāda paša veida precēm un kādu patērētājs var pamatoti gaidīt, ņemot vērā preces raksturu un jebkurus, īpaši reklāmā vai preces marķējumā sniegtus publiskus paziņojumus par noteiktām preces īpašībām – un tas ir visspilgtākais un košākais ekrāns.