Reklāma

Google algos 10 000 cilvēku armiju YouTube satura filtrēšanai

Jaunākie raksti

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Uzņēmums Xwing veicis sekmīgu bezpilota lidojumu ar komerciālo lidmašīnu

Amerikā bāzētais jaunuzņēmums Xwing ir veicis veiksmīgu attālinātās vadības testa lidojumu ar vienkāršu komerciālo lidmašīnu, un šis ir visai...

Reklāmu bloķētājs ietekmē “Google Docs” darbību

Pēdējās dienās vairāki "Google Docs" lietotāji, tostarp arī es, saskārās ar problēmām "Google" dokumentu lietošanā. Tos nebija iespējams atvērt...

“Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt...

Stadler Form Roger gaisa attīrītāja apskats

Daudziem no mums pavasaris saistās ar Sauli, ar putnu dziesmām, plaukstošām lapiņām un zilajām kapu puķītēm ceļmalās, bet citi...

Pēdējos mēnešos YouTube servisu skāruši vairāki skandāli, kas saistāmi ar reklāmdevēju neapmierinātību par neatbilstoša satura izvietošanu YouTube. Faktiski reklāmdevēji nav apmierināti, ka to reklāmas tiek parādītas pie šaubīga satura video.

Vienlaikus Google cenšas padarīt YouTube draudzīgāku bērniem un ģimenēm, bet pagaidām neviens automātiskais filtrs nespēj izķert ekstrēmistu un citus neatbilstošus video. Google uzsver, ka tiek izstrādāti algoritmi, kas spēs nākotnē pieskatīt YouTube saturu, bet pagaidām šis darbs tiks uzticēts veselai cilvēku armijai.

YouTube algos 10 000 cilvēku, kuri pieskatīs servisā izvietoto video saturu, kamēr mašīnmācīšanās filtri tiek pabeigti. YouTube uzsver, ka jau šobrīd automātiskie filtri noķer aptuveni 70% noteikumiem neatbilstošu video, tomēr arī atlikušie 30% ir gana liels video skaits, lai tos nedrīkstētu ignorēt.

Paziņots, ka YouTube stingrāk izvērtēs kanālus, kuri drīkstēs pelnīt ar video demonstrēšanu. Šobrīd, lai videoklips varētu sākt pelnīt, tā skatījumiem jāsasniedz 10 000.

Reklāma

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
9 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Nu tagad sāksies. Vieniem nepatiks pārāk kailas miesas, citiem ar politiskiem pretiniekiem saistīties, savu roku pieliks arī dzīvnieku aizstāvji, konvencionālo reliģiju fanātiķi, plakanās Zemes piekritēji u.c. kuriem niez dibens kaut ko aizliegt. Beigās trubā vairs vnk nebūs ko skatīties.

digitalk

esi nogulējis, šo te armiju taisās piesaistīt, jo gūgles algoritmi netiek galā. jau kādu pusgadu regulāri dzirdami skandāli, kur liek holdā gan video, gan veselus kanālus.

varu saderēt, ka sūdzībnieki organizēti rīkos nomelnošanas akcijas, saskaņojot tās kāda fakbūciņa interešu grupās – snowflake, SJW, Trampu nīstošie liberasti ar feministēm un vegāniem mierā neliksies, jo kā zināms, kas skaļāk bļauj, tam taisnība. un soctīklos nesodīti apmelot ir tik viegli un patīkami…

Kristaps

http://snotr.com — since 2007. Kam tev Youtube vispār vajadzīgs?

Vairis Caune

Lūdzu veikt virsraksta labojumu. https://youtube.googleblog.com/2017/12/expanding-our-work-against-abuse-of-our.html We will continue the significant growth of our teams into next year, with the goal of bringing the total number of people across Google working to address content that might violate our policies to over 10,000 in 2018. https://techcrunch.com/2017/12/05/youtube-promises-to-increase-content-moderation-staff-to-over-10k-in-2018/ * Update: YouTube reached out to clarify its hiring numbers. Its teams include a mix of different specialists working on these issues, the majority who are content reviewers. But the number also includes other policy specialists who review and take action on content, engineers building and refining the machine learning technology, and policy specialists training our… Read more »

Artūrs

Tas ir tas “youtube heroes” projekta turpinājums, kuru atcēla, jo visi bija pret to?

banana

Youtube jau gadus 2 atpakaļ mainījās(ka pieņēma jauno video augsupielādes politiku) un palika par ‘PG’ miskasti. Tas tapēc ka youtube vietni mūsdienās skatās pirmsskolas vecuma bērni un pietam daudz… Tāpēc nekādi lamuvārdi, nekādi atkailinajumi, nekāda vardarbība, nekādi divdomīga rakstura video! Viss tiek nereāli izfiltrēts un izcenzēts un youtube nu jau ir palicis par disney kanālu.
ĻOTI daudz gan RU gan US vloggeri vai pranksteri pārgājuši uz citām platformām vai pat taisa savas platformas.

x

nepārdzīvo….cūka dubļiem garām nepaies!

Ivars Indāns

Nez, kur var pieteikties? ;)

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: