Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung jaunākajā reklāmā trāpīgi iesmej par iPhone (video)

    Jaunākie raksti

    Jaunais Apple iPhone X beidzot ir nonācis veikalu plauktos arī Latvijā un miljoniem cilvēku steidz par to izlikt vājprātīgu naudas summu. iPhone X iznākšana ir īstais brīdis, kad saaktivizēties konkurentiem, kas vēlas atgādināt pircējiem: “Hei, mēs esam šeit!” Tuvojas Ziemassvētku laiks un katrs gadžetu ražotājs darīs visu iespējamo, lai tā produkts būtu atrodams zem pēc iespējas vairāk eglītēm.

    Samsung ir sagatavojis kārtējo video reklāmu, kurā tiešā un visnotaļ agresīvā formā dodas pretī iPhone un tā lietotājiem. Vienu minūti garajā video Samsung uzskaita būtiskākās iPhone “problēmas” un norāda, ka Samsung katrā gadījumā ir bijis un ir soli priekšā ābolkompānijai. Video tiek iesmiets par to, ka iPhone pārāk ilgi pieturējās pie smieklīgi mazās 16 GB atmiņas, mazajiem 4 collu displejiem un nebija ūdensnoturīgs. Tāpat, kamēr vēl Samsung savās ierīcēs iestrādā 3.5 mm audio pieslēgvietu, nevar neiesmiet kā iPhone lietotāji krāmējas ar neērtām pārejām. Jāatzīst, ka daļa momentu ir trāpīgi.

    https://www.youtube.com/watch?v=R59TevgzN3k

    Arī Kursors.lv uz testu ir saņēmis iPhone X un gatavojam šīs ierīces apskatu. Pēc pirmajām dažām ierīces lietošanas dienām man ir radušās šādas atziņas:

    • Ērts izmērs: Plusīgos aifonus pirkām, jo tiem ir liels displejs, bet paša telefona izmērs ir neērti liels. Ikss, savukārt, ir ar gana lielu displeju, bet forši turas rokās. Un arī svars tāds pamatīgs, lai jūt. Tikai stikla aizmugure nozīmē, ka ierīce visu laiku ir gluma. Būtu jāpērk kaut kāds glaunas ādas vāciņš.
    • Displejs: Ir labs, bet Samsunga S8/Note8 gadījumā ir lielāks wow. Uzreiz izslēdzu to padzeltinošo funkciju, jo nu.. viss dzeltenīgs un meh. Augšējo robu pats vairs nemani pēc 10min lietošanas, bet aplikācijās vēl var just, ka izstrādātāji šo telefonu nav apstrādājuši. Kopumā, manuprāt, robs ir lieks, jo ieguvumi neatsver neērtības. Pēc Samsung telefonu lietošanas reāli pietrūkst Always On Display funkcijas.
    • Face ID: Darbojas apbrīnojami labi. Dienā, krēslā un naktī. Praktiski katru reizi atpazīst manu seju. Foršs sīkums ir paziņojumu satura atrādīšana uz slēgekrāna, ja paskaties uz telefonu un ļauj sevi atpazīt. Vēl iPhone varētu no Samsung iemācīties neslēgt laukā displeju, kad es uz to ilgi skatos, bet ekrānā neko nespiežu.
    • Home poga: Tās neesamība nav jūtams trūkums. Slidināšana uz augšu (lai izietu no aplikācijām uz mājas ekrānu) ir ērta un intuitīva. Un ar Face ID tikt telefonā var ne lēnāk kā ar pirkstu nospieduma nolasīšanu.
    • Darbība: Viss lido. Tāpat kā citiem dārgiem flagmaņiem (vismaz no sākuma).
    • Kamera: Darbojas. Laukā viss apmācies, vēl nevaru pilnībā notestēt. Man gan ir sajūta, ka nu jau gadus 2 iPhone kameras nav pašas labākās un priekšā ir Samsung vai pat Huawei. Ērti lietojama tā kamera ir gan. Kā citiem dārgā gala telefoniem. Bet atceraties, ka vēl gadus 2-3 atpakaļ iPhone kamerai nespēja līdzi turēt neviens konkurents. Pat ne tuvu.
    • Animoji: LOL, ir smieklīgi. Bet uz cik ilgu laiku?
      Baterija: Grūti spriest kā būs ilgtermiņā, bet šķiet, ka šis ir knapas dienas telefons. Kā vairums flagmaņu. Bezvadu uzlāde rullz, beidzot tā ir arī aifoniem. Uz šī fona Huawei Mate 10 tās neesamība ir būtisks trūkums.
    • Cena: Par standarta aifona cenu es iksu ņemtu nedomājot. Štuka ir kaut kāds iedomāts līmenis, kam pāri kāpt īsti negribas pat tādam gadžetomānam kā man. Nogaidīšu.
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    94 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Uldis M.
    06.11.2017 13:53

    Šo pašu reklāmu varētu arī otrādāk parādīt un būtu ne mazāk efektīva… viss atkarīgs no skatupunkta un tā uz ko koncentrējas. Ir pietiekoši daudz vājo vietu arī Samsungam par ko Apple varētu iesmiet…

    Kristaps Skutelis
    06.11.2017 13:55
    Reply to  Uldis M.

    Piemēram? Lūdzu, pastāsti un izvēršam foršu un argumentētu diskusiju par tēmu. Tā kā pats tagad labu laiciņu jau lietoju Samsung ierīci, būs interesanti dzirdēt.

    Uldis M.
    06.11.2017 14:46

    Sāksim jau ar to ka reklāmā tiek atainots pēdējo 10 gadu progress. Vai tiešām uzskatiet ka visus 10 gadus Samsung Galaxy bija perfekts telefons bez nevinea trūkuma kamēr iphone lietošana bija tīrās mocības (gluži kā reklāmas rullītī)?
    Ir bijušas gan baterijas problēmas, gan micro USB “izčakarēšanās” tur tad jārok augšā veci raksti lai atrastu visādus “kasjakus”. Jaunākajiem produktiem varētu iesmiet par to pašu sprāgstošo note 7 un ka neļauj to ņemt lidmašīnā.
    par pirkstu nospiedumu lasītāju telefona aizmugurē – kad tas pievietots kaut kur mašīnas turētājā.
    Kristap – tavs tekums: “Bet atceraties, ka vēl gadus 2-3 atpakaļ iPhone kamerai nespēja līdzi turēt neviens konkurents. Pat ne tuvu.” Šo arī var apspēlēt reklāmā.
    Tāpat jau arī pa šiem 10 gadiem tomēr ir bijušas arī Apple savas fīčas kas nav uzreiz bijušas Samsung… kaut vai tās pašas divas kameras ar Bokeh efektu iphone 7 plus.
    Stāsts nav par to ka es piesienos Samsung, ir jau labs, bet kā teicu viss ir atkarīgs no kāda skatu punkta paskatās un uz ko koncentrējas. Tikpat labi tajā samsung reklāmas klipiņā džeks ar iphone 7 varēja lietot bezvadu austiņas kamēr iphone smuki stāv dokā, nevis saspraustus divus vadus vienā adapterī…

    Kaspars Baradach
    06.11.2017 14:58
    Reply to  Uldis M.

    s6-s7-s8-note8 tik tiešam ir ierīces bez lieliem trūkumiem. kādreis nebija pat pratā lietot samsung, jo pirms minētajiem modeļiem, tie bija briesmīgi pvc kluči))

    Lapsinieks
    06.11.2017 14:59

    s4 vai s5 ar to “aļa žiguļa jumta polsterējuma” aizmuguri bija briesmīgs

    Uldis M.
    06.11.2017 15:34
    Reply to  Lapsinieks

    Nu te reti kurš ir sēdējis žigulī, kur nu vēl pats to vadījis lai atcerētos perforēto punktoto jumta apšuvumu uz kuru paskatoties acīm zuda fokuss

    LapsiniekaBralis
    06.11.2017 20:32
    Reply to  Uldis M.

    Vispār jau tas jumta apšuvums nebija tikai žiguļiem…
    Un tie tagad atgriežas modē, arī jaunajos bmw ir lidzigi, tā kā tas nav nekāds “mīnus” :D

    Uldis M.
    06.11.2017 15:03

    Jā, es principā varu piekrist. Bet tai pat laikā – vai tad iPhone 6s, 7 un 8/X ir lieli trūkumi? Principā abu pušu ražojumiem pamatlietas ir nostrādātas un darbojas. Atsevišķu fīčiņu esamība/neesamība ir tikai nianses – ar ko spēlēties reklāmās…

    Kaspars Baradach
    06.11.2017 15:09
    Reply to  Uldis M.

    cena. dārzenim tā vienēr ir lielāka. dizains dārzenim arī ir pilnīga ateja, pat X turpina šo ceļu)) tad vēl tie iTunes un tt. pie tam ja kārtīgi painteresējas, tad pazūd arī izslavētā iOs stabilitāte un ierīču kvalitate. problēmas pa lielam ne mazāk ka andra ierīcēm.

    Uldis M.
    06.11.2017 15:37

    izklausās pēc cepiena parastā…

    Stingra Mēbel
    08.11.2017 14:41

    Cik Note 8 maksā? Nav iPhone X kosmoss. Cena kā jau jaunumam.

    iOS11 stabilitāte un gļuki man šķiet ir vienīgā tik ilgstoša. Android tas bijis visu laiku un pat tagad.

    LV lietotāju lietošanas paradumi ir savādāki, nekā tie tiek norādīti reklāmās.liela daļa Andru lieto dēļ paraduma nevis jaunumiem. Nopērk jaunu Andru problēmas tās pašas un vēl jaunas

    Kaspars Baradach
    08.11.2017 15:10
    Reply to  Stingra Mēbel

    lai cik maksātu note8, X maksā krietni vairāk)))) var iespraust labas ausis, pagarlaikoties švīkājot blēņas ar irbuli)) atmiņu var sadzīt lielāku, samaksājot dažus desmitus eiro par karti, nevis dažus simtus kā dārzenim. dizains notei ir galvas tiesu pārāks, un nav aizkosts ekrāns

    Lapsinieks
    06.11.2017 15:23
    Reply to  Uldis M.

    aizmirsi par auru. sestdien pusstundu sēdēju pa diognāli bārdainam jauneklim, kurš 30 minūtes nebeidza berzēt savu bārdu ar aifonu. nekad neesmu neko līdzīgu manījis darām ne ar viena cita brenda telefoniem

    Krotow
    06.11.2017 17:44
    Reply to  Lapsinieks

    Tas viss tiešām slēpjas galvā. Daļa ticīgo, īpaši vietās ar čābīgu iedzīvotāju izglītības līmeni, joprojām baznīcas svētkos bučo miroņu kājas.

    Lapsinieks
    06.11.2017 22:51
    Reply to  Krotow

    tur vismaz ir kāds placebo efekts.

    Krotow
    06.11.2017 22:57
    Reply to  Lapsinieks

    Efekts noteikti ir. Mēra laikā bučotāju bari praktiski 100% izmira. Telefonu bučotājiem to derētu ņemt vērā.

    KKTK
    07.11.2017 15:05

    Cik tur ilgi viņi bija dārgi plastmasas telefoni? Uzraksts SAMSUNG, jau pats noliek preci apmēram ledusskapja līmenī, vismazman :) Līdzi nākošās spiegošanas un reklāmas programmas. Sacustomizēts androīds, kas atgādina teletūbiju pasauli. Tā nemainīgā spizdīgā home podzņas apmale, weee – žagatām. Back poga kā stūre bardačokā :D

    Lapsinieks
    06.11.2017 14:10
    Reply to  Uldis M.

    jā, lūdzu sarakstu studijā!

    Kartupelis3
    06.11.2017 14:41
    Reply to  Uldis M.

    No malas varu minēt integrāciju ar citiem gadžetiem, galvenokart PC, bet arī audio kkādi utml lietas.. Teorētiski visu var saslēgt, bet jākrāmējas ar visādiem google drive, dropox, bluetooth utml lietām, un arī tad tāpat nestrādā līdz tu atmet tam vnk ar roku..
    Man bija ipod nano 2006 gadā, kur smuki uz ierīci sinhronizējās podkāsti t.sk. klausīšanās, tīrīšana utt…
    2017 gads, Note8 – es īsti nezinu kā to izdarīt, esmu atmetis ar roku – klausos tikai telefonā.

    Lapsinieks
    06.11.2017 14:58
    Reply to  Kartupelis3

    kas tieši tev neintegrējās ar PC? un kurš gan šodien staipa/sinhronizē mūziku, ja ir visādi spotifaji? ok, gūgles drive man besī, bet tas pats dropbox strādā ideāli – svarīgākajiem dokumentiem un foto uploadam.

    Kartupelis3
    06.11.2017 15:13
    Reply to  Lapsinieks

    Iphone jau ar tagad ir ūdensizsturīgs, bet reklāmā par to vēl iesmej.
    sinhronizācijas gadījumā tas, kā minēji, ir tik daļēji atrisināts (varbūt vēl ieteiksi to samsung brīnumu uz PC instalēt? :) ), tāpēc joprojām uzskatu sarakstā atstājams (no 2006 gada!!!)
    Kāda īsti ir alternatīva airplay? noteikti kaut ko var sameklēt, bet Apple it just works..
    man ir samsungs ar spotify, dropboxu un googledrive + vēl viens app priekš podcast… es tās redzu kā 4 aplikācijas, kas varētu tur arī nebūt, un par kurām (dēļ samsung tizluma), man ir jāmaksā mēneša maksa, ko, iespējams (nepārzinu līdz galam sistēmu), Apple gadījumā būtu atrisinājis savādāk :)
    + supports aksesuāriem

    Lapsinieks
    06.11.2017 15:20
    Reply to  Kartupelis3

    laikam līdz galam Tevi nesaprotu. Par ko ir jāmaksā mēneša maksa? Kam ir vajadzīgs airplay, ja ir (piemēram) vieds TV un tīkla stereosistēma? OK, es esmu vecmodīgs – bet pēdējā laikā redzu tik daudz dīvainu mēģinājumu integrēt viedīrīces dažādos dīvainos veidos un kvalitātes rēķina. Skaņa – lūdzu – dodam hvzzin kādu pm3 caur BT (kas tiem muhļīta ar kniepadatas izmēra DAC’iem) un tādā garā.
    Un kas īsti ir supports aksesuāriem?

    Kartupelis3
    06.11.2017 16:49
    Reply to  Lapsinieks

    Kā teicu, neesmu eksperts Apple – nekad īsti neesmu lietojis. Bet, kad bija tas ipod un ipad, tad ērti bija no savas nezkur iegūtās mūzikas kolekcijas ievēlēties kas ir un kas nav telefonā no tā, kas ir PC, tuklāt bez vadiem… Ar samsungu vai nu jāsprauž vads un manuāli jākopē, jāizmanto tikai Spotify (kuram tad ir jāmaksā tā mēneša maksa).. nu kaut ko jau var izdomāt, bet stāst par to, ka 10 gadi pagāja un tāpat šī konkrētā lieta nav līdz galam atrsināta.. Es mēģināju no sava samsnuga straumēt un samsung smart TV savas bildes – vecākiem parādīt kā gāja ceļojumā – it kā jau neesmu ar galīgi līkiem pirkstiem, bet īsti nesanāca – šinī gadījumā domāju, ka tas bija smart TV softs (ne tas svaigākais TV), kas pievīla.. resp arī samsum-samsung nestrādā.. Apple-Samsung nemaz nav paredzēts.. cik esmu dzirdējis apple TV- apple tas strādā diezgan labi? Katrā ziņā labāk kā samsum stream? BT un airplay, cik saprotu nav gluži līdzvērtīgas lietas.. vai ir? tur tak caur wifi viss notiek? Lūdzu risinājumu studijā… un, kā teicu, ja pat ir, ir atšķirība, ka Apple gadījumā tas ir acīmredzami vieli sameklējams, bet pārējiem ir jāmeklē nez kur.. kaut vai vispār jāsaprot, kas… Read more »

    Uldis M.
    06.11.2017 15:27
    Reply to  Kartupelis3

    Par ūdensizturību piekrītu. Pat ja tas būtu bijis iPhone 6s, tas no īsas iekrišanas ūdenī nebūtu nobeidzies, jo jau 6s ir daļēji ūdensizturīgs.

    Agris
    06.11.2017 21:21
    Reply to  Uldis M.

    Iphone nav ūdensizturīgs, to jau nu vajadzētu iemācīties pa šiem gadiem (proti, garantija nedarbojas).

    Uldis M.
    08.11.2017 17:18
    Reply to  Agris

    Neiet runa par garantiju! Iet runa par vienkāršu izturību pret šķidrumiem. Par to ka ražotājs konstruējot telefonu ir piedomājis par to lai tas būtu noturīgāks pret samērcēšanu un attiecīgi telefona apšļakstīšana vai īslaicīga iekrišana ūdenī neparakstītu tam momentālu nāvesspriedumu.

    Skābene
    06.11.2017 15:30
    Reply to  Kartupelis3

    Kā no tava ābola straumējas saturs uz Smart TV? Kā pa diedzīnu, ja!? :D

    Lapsinieks
    06.11.2017 16:25
    Reply to  Skābene

    a kas tas par mistisko saturu, kas no telefona jāstraumē uz smart TV?

    Skābene
    06.11.2017 16:30
    Reply to  Lapsinieks

    Nu LMT straume, lmt TV, Tele2 aplikācijveidīgie TV, kas caur TV aplikācijām nestrādā utt.

    Lapsinieks
    06.11.2017 16:32
    Reply to  Skābene

    ā. es jau domāju, ka esi aizrāvies ar savu 4K šedevru taisīšanu telefonā. un kas ir tas vērtīgais tajās aplikācu tv, kas būtu jāredz? apgaismo mani, kuram nav pilnīgi nekādas televīzijas – tik vien, kā šad tad kaut ko caur lsm kompī paskatos.

    Lapsinieks
    06.11.2017 17:05
    Reply to  Skābene

    izskatās, ka te kādam līkas rokas. nupat ierubīju savu smārtu – lmt straume iet rūktdama

    Skābene
    07.11.2017 08:17
    Reply to  Lapsinieks

    Nezināju ka Huawei tagad ražo apple! :D

    Lapsinieks
    07.11.2017 09:13
    Reply to  Skābene

    runa tak ir par smart TV, netēlo dunduku – izgāzies? atzīsti vai paklusē.

    Skābene
    07.11.2017 15:12
    Reply to  Lapsinieks

    Tu pats esi dunduks, vai izliecies!? Es saku, lai pamēģini straumēt no Iphone uz android smart Tv saturu. Bet tu te man klārē cik viss forši straumējas no tava Android huaveja! To mēs arī bez tevis zinām cik forši viss notiek no Android uz Android! :)

    Lapsinieks
    07.11.2017 15:27
    Reply to  Skābene

    idiots esi vai izliecies? citēju tevi – “Nu LMT straume” jāstraumē no telefona uz smārtTV. Es Tev, aunam, saku – LMT straume iet uz smartTV bez jebkādas straumēšanas no mobilā. Pričom tur huaveji un cita šņega? Uzdevu vienkāršu jautājumu – kas ir tas saturs, kas jāstraumē no telefona. Lasīt vispār māki?

    Lapsinieks
    07.11.2017 15:29
    Reply to  Lapsinieks

    comment image

    Skābene
    08.11.2017 09:29
    Reply to  Lapsinieks

    Da kaut vai savas plikbildes straumē, man pie vienas vietas, svarīgs ir pats straumēšanas process, kas Applam nenotiek tik gludi!
    Ja Tu neko nestraumē, tas nenozīmē, ka citi neko nestraumē! Tu esi reāli senils, ar vienu kāju no podziņtelefonu lietotāju paaudzes tikai izkāpis, bet ar otru kāju vēl akmens laikmetā.

    Lapsinieks
    08.11.2017 11:32
    Reply to  Skābene

    ppt

    Kartupelis3
    07.11.2017 09:40
    Reply to  Lapsinieks

    Ja par mani, tad, kā minēju, arī bija 1mās paaudzes smarts, ļoti ceru, ka lietas uzlabojušās – priekš dzirdēt. Un iespējams, ka, jā ir daļēji līkas rokas, noteikti neesmu profs – viss atkarīgs no perspektīvas, bet thats the point – ja manas rokas uzskatāmas par līkām, tad arī pārējās vismaz 95% sabiedrības rokas ir līkas. Airplay arī tad izdevās visiem līkročiem palaist.. Respektīvi, ja fīča pieejama tikai ne-līkročiem, tad fīčas efektīvi nav. Ja joprojām faktiski tādas pamata lietas kā mūzikas organizēšana un bilžu organizēšana jādara caur 3 aplikācijām, tad efektīvi tas jautājums nav atrisnāts (hey -ar šo tiku galā, tad varbūt tik traki nav, bet piem., mana sieva netiktu – man nācās saklibināt visu priekš viņas). Arī tad ir tādas nianses – piemēram izdzēšu bildi telefonā, jo, piem tizla, a viņa jau droboxī ielādējusies – sanāk 2x bildes šķirot. Reāls kretīnisms. Spotify it kā atrisina audio problēmu, bet ko darīt ar 100gb multeņu un ielādētiem no diskiem (pat legāli) audiogrāmatu bibliotēku priekš bērniem, no kuriem tik kādus 5gb gribētu turēt uz telefona un ik pa laikam pamainīt – ar apple nebūtu vispār problēmu.. droboxā tak visu neturēsi.. Kā nomainīt vnk telefonam zvana melodiju (neskaitot generic) – elementāra lieta, bet sanāk… Read more »

    Lapsinieks
    07.11.2017 09:44
    Reply to  Kartupelis3

    tas nebija Tev.

    Skābene
    07.11.2017 15:19
    Reply to  Kartupelis3

    Kā tad,no apple viss pasmuko, aha, stāsti manim Daugaviņa! Vot pamēģin Ipad ielādēt multeni, kas nav pirkta Apple servisos. Es vienreiz mēģināju, da nu i nafig, tu zini cik ilgi tas mēsls caur itunes konvertēja video failu, lai tas būtu saprotams Ipadam? 16 stundas uz vienu multeni. Kāpēc nevar uztaisīt copy paste režīmā!?

    Kristaps Skutelis
    07.11.2017 15:36
    Reply to  Skābene

    Īsā atbilde – pirātiskajam saturam lieto VLC ;)

    P.S. Apple pusei saproti arī Apple pamata intereses – pelnīt gan no ierīču tirdzniecības, gan satura pakalpojumiem.

    Skābene
    08.11.2017 09:32

    Play veikalā pirkts nenozīmē pirātisks! Pērku tur kur lētāk, Apple merkantīlās intereses mani maz uztrauc! Tu tak Rimi pirktu karbonādi necep Rimi pannā un nēd ar rimi galda piederumiem. Kāpēc lai ar multenēm būtu citādāk!?

    Kristaps Skutelis
    08.11.2017 13:45
    Reply to  Skābene

    Kāpēc tu uz Apple ierīcēm gribi izmantot saturu no “nepareizām” platformām? :)

    Bet ja nopietni, tad kas tur laukā nāk? Neba nu pliks video fails. Kā vispār notiek Play servisā pirkto filmu atskaņošana?

    P.S. VLC mēģināji?

    Skābene
    06.11.2017 15:28
    Reply to  Kartupelis3

    Esi mēģinājis no Ābola iedzīt bildes NTFS partīcijās? :)
    Vai pārkopēt kaut ko uz Linux darbināta kompīša? Par kādu integrāciju tu runā! :D

    Lapsinieks
    06.11.2017 16:33
    Reply to  Skābene

    liec nu to līķi (linux) mierā! āmen

    (bet ja nu tomēr, tad gan aifonam gan linuksim var uzlikt dropbox)

    Krotow
    06.11.2017 17:46
    Reply to  Lapsinieks

    Lapsiniek, nezaimo sistēmu, uz kuras pleciem turas mūsdienu komunikācijas. Kurām pazūdot, tev spīd iespēja ātri kļūt par reālu līķi dzīvē.

    Lapsinieks
    06.11.2017 18:39
    Reply to  Krotow

    diez vai tās ir tās sistēmas, kur kāds nagus graužot slapju muguru cenšās kaut ko no aifona pārrakstīt.

    Lapsinieks
    06.11.2017 14:10

    kā jau feisī norādīju – man smieklīgākais liekas fakts, ka samsungs iespērējis apple iepriekš/iepriekšējās paaudzes amoled ekrānus, ar kuriem pirms 2 gadiem startēja S6. (S6 tak kāreiz vēl nebija always-on vai jau bija? ņepomņu…) protams, ka blakus S8 vai note tie izskatās pēc aizvakardienas mēsliem :D Turklāt – uz papīra ir 5,8, bet noņemot nēkādi neizmantojamo aizkodumu – 5.5… Un platas malas, laikam vēl ilgi būs apple trends?

    vēl drusku dīvaini, ka esot “ātrā uzlāde”, bet lādētājs, kas kastē – ne sūda ātri nelādējot.

    Kristap – vai esi mēģinājis atbloķēt turot telefonu mašīnas turētājā? (ja vien neesi to kaut kur pie stūres piekabinājis)

    Kristaps Skutelis
    06.11.2017 14:21
    Reply to  Lapsinieks

    Klau, no kurienes aug kājas tam stāstam, ka iPhone X it kā izmantojot Galaxy S6 ēras displejus? Šo pa brīvdienām esmu dzirdējis jau vairākas reizes.

    Ar lādēšanu aifonam viss ir slikti. Vakar kāreiz sanāca vienlaicīgi palādēt S8+ un iPhone X un jāsaka, ka biju vīlies par aifona sniegumu. Kamēr S8+ no nepilniem 50% tika līdz 100% uzlādes, aifons no nepilniem 60% tikai tika knapi pāri 90%.

    Mašīnā aprakstīto scenāriju neizmēģināju, jo man nav tāda parasta turekļa, kur var ielikt nesagatavotu telefonu. Man Samsungam ir pielīmēts metāla gabals un tādējādi to varu pielipināt pie magnētiskā turētāja. Atbloķēt tad man vairāk neko nevajag, jo visu laiku ieslēgta Waze. Ja telefons ir nobloķēts, tad to vispār nelieku turētājā, jo priekš kam? Tad tas mētājas pa rokai glāžu turētājā viduskonsolē.

    Lapsinieks
    06.11.2017 14:26

    būs laiks, pameklēša avotu – jābūt iekš history

    Lapsinieks
    06.11.2017 15:05

    starp citu (par cik pieminēji mate10 neesošo bezvadu lādēšanu) kamēr tie palikņi nenāk līdzi komplektā un nav integrēti visās malās – pie tādas ātrās uzlādes, kā ir huawei – neredzu baigo sāpi.

    Kristaps Skutelis
    07.11.2017 08:51
    Reply to  Lapsinieks

    Piekrītu, sāpe ir tāda nosacīta. Tā gan ir būtiskāka tiem, kas jau ir pamēģinājuši lādēt telefonus bez vadiem un tikuši pie šāda lādētāja. Prieks un laime.

    Lapsinieks
    07.11.2017 09:14

    bet tas jau neattiecās uz rūd’tiem aifonistiem, kas neko nav pamēģinājuši. paliknis jāpērk pa bargu naudu + tai štukai300

    Kartupelis3
    08.11.2017 04:55
    Reply to  Lapsinieks

    Vai tiešām tam, kurš 1.3k būs jau nolicis + 15eur ebay vai visdrīzāk +50 eur par lādētāju būs nenormāli barga nauda, ka labāk pāriet un lietot hujveju? :)

    Note un šķiet ar pārējiem nenāk līdzi tas lādētājs.. relatīvi tur tā situācija sanāk pat ievērojami “bargāka”

    Skābene
    06.11.2017 15:32

    Ir Iphone ātrais uzlādes režīms, tikai jāliek to kluci Airplane modē! :D

    Kristaps Skutelis
    06.11.2017 15:36
    Reply to  Skābene

    Oh, bitch, please! :D

    Uldis M.
    06.11.2017 15:38
    Reply to  Skābene

    tad jau labāk spraust pie iPad lādētāja!

    Skābene
    06.11.2017 15:49
    Reply to  Uldis M.

    Lādāt ar Samsung Fast charger būs lētāk, kā pirkt Ipad lādētāju! :D

    Uldis M.
    06.11.2017 16:02
    Reply to  Skābene

    ja jāpērk tad jā, tad noteikti Samsung adapteris lētāks, bet kārtīgam Apple jūzerim mājās jau parasti ir arī iPad lādētājs.

    Skābene
    06.11.2017 16:31
    Reply to  Uldis M.

    Tas jau sen ir nolobījies un pusizjucis! :D

    Uldis M.
    06.11.2017 16:54
    Reply to  Skābene

    Nē nē, šoreiz runa par pašu 2.1A štepseli ar USB portu, vads var būt arī no iPhone

    Lapsinieks
    06.11.2017 16:29
    Reply to  Skābene

    ja kaut kas nenāk līdzi kastē, tad tā nav. par tādu cenu es sagaidītu max komplektāciju.

    A.Z
    06.11.2017 21:29

    Display Mate testējot saka,ka viens no labākajiem OLED,ko ir testējis.

    Lapsinieks
    06.11.2017 23:05
    Reply to  A.Z

    aga. “As a result, for Smartphones it is absolutely pointless to further increase the display resolution and pixels per inch (ppi) up to 4K (3940×2160 pixels) for a silly marketing wild goose chase into the stratosphere, with no visual benefit for humans!”

    Kristapa apdziedātā VR var iet bekot!

    Kristaps Skutelis
    06.11.2017 23:20
    Reply to  Lapsinieks

    Nop, nevar gan.

    A.Z
    07.11.2017 00:55
    Reply to  Lapsinieks

    Tu pats saki,ka ir salikti vecie Samsung displeji,kas esot mēsli.Bet tagad mēģini ieskaidrot,ka vairs nav atšķirība,jo tāpat cilvēks to nevar vairs ar savu aci atšķirt.Tad tie ir relikti un slikti vai kā?

    Lapsinieks
    07.11.2017 08:02
    Reply to  A.Z

    Nevis es to saku, tas bija citāts.

    Kristaps Skutelis
    07.11.2017 08:07
    Reply to  Lapsinieks

    Kad raksta citātus, tad svarīgi ir norādīt arī citāta autoru. Savādāk nav skaidrs ko ar to iesākt, ņemt vai neņemt vērā.

    Skābene
    07.11.2017 08:21

    Lapsenieks citē pats sevi! Stāvot pie spoguļa viņš bieži jautā padomu gudrākajam cilvēkam uz pasaules un tas viņam atbild spoguļa atspulgā! :)

    Lapsinieks
    07.11.2017 09:12

    tak atsauce uz iepr. postu, kur norādīts avots

    x
    06.11.2017 14:43

    man nerūp epla un samsa battls, bet reklāmas, kas balstās uz tik primitīva karkasa, liek domāt vai tās tad arī ir megaražotāja korporatīvās vērtības. un uz kādu patērētāju tas ir orientēts.

    Kristaps Skutelis
    06.11.2017 15:37
    Reply to  x

    Uz vidēji statistisko :)

    Samsung lietotājs
    06.11.2017 15:43

    Vairāk jau samsung reklāmisti nav spējīgi kā vien noirst konkurentu…

    Skābene
    06.11.2017 15:50

    Kāds konkurents?Vai tad Apple ir konkurents!? :D

    Bumbiers
    06.11.2017 15:53

    Ssangyonk arī izmanto Mercedes motorus un kārbas, bet tāpēc jau Ssangyong nav uzreiz Mercedes konkurents! :D

    Kaspars Baradach
    06.11.2017 20:50
    Reply to  Bumbiers

    nevis mercedes agregātus, bet to licenzes. sunjung pats saražo tos motorus un kārbas, pēc MB papīriem. ja tev iedos iPhone principiālo shēmu, to salodēt tieši tādu pašu ka apple store?

    y
    06.11.2017 20:51

    Ar “principiālo” shēmu protams nē…

    Usinss
    06.11.2017 16:14

    Laikam nesapratāt reklāmas būtību. Te parāda, ka Samsung ir daudzas fīčas jau sen, un praktiskas- ūdens izturība, bezvadu lādēšana utt. Un ar laiku Hipsterisms pazūd un vajag prakstisku aparātu, kuram tas ir. Un nav jāskrien pakaļ pēc 2-5 gadu atpalicības. Tā tas arī ir. Ir, protams, fīčas, kuras i telefoniem ir pirmajiem, bet sen tā vairs nav. Un tās nav tās fīčas, kuras atvieglo darbu ar telefonu/dokumentiem/pastiem utt. Arī integrācija ar google drive un docs Androidam ir labākas un līdz ar to arī produktivitāte ir labāka. Protams, var strīdēties utt. Bet i telefons iepaliek. tagad X ir sejas 3D atpazīšana, bet noņemta 2. ērtā alternatīva. Samsungam ir gan tīklene gan fingerprints.

    oldschool zerolemon fan
    06.11.2017 18:49

    “Par standarta aifona cenu es iksu ņemtu nedomājot.”
    ^ Pasmaidīju, jo nesapratu un nekad nesapratīšu, kas āboļfirmā ir tāds, kas cilvēkus pievelk. Mani tur atgrūž viss iespējamais, kas vien var būt.

    Āboļtelefonu nekad nav gribējies un negribēsies. Lai sviež kaut vai pa velti. Kā jau teicu iepriekš – pa 5Ls paņemtu izmantošanai kā galda pulksteni.

    Kristaps Skutelis
    06.11.2017 19:24

    Kā var saprast kaut ko ar ko nav bijis pieredzes? Nopērc kādu iPhone (kaut paaudzi vai divas vecāku) un palieto pusgadu. Tad arī sapratīsi kuras lietas šajā produktā cilvēkus piesaista un kas tracina.

    Vita Grahovska
    07.11.2017 15:20

    Man “svieda pakaļ” par brīvu, tā nu no Android lietošanas ilgu gadu garumā pirms 7 mēnešiem pārgāju uz iPhone 7plus. Viena no retajām lietām, kas man tajā patīk, ir telefona rozā krāsa. Ļoti pietrūkst dažādu ikdienišķu funkciju, kas iPhone nekad nav eksistējušas. Viens no piemēriem: SwiftKey aifonā ir pilnīgs murgs. Bet diemžēl labāku neesmu spējusi atrast. :(

    Lapsinieks
    07.11.2017 17:19
    Reply to  Vita Grahovska

    te vairs nav ko piebilst. āmen. Kristaps ar saviem apskatiem var nervozi pīpēt stūrī.

    Arejs
    06.11.2017 21:35

    Ko tad tur iesmiet. Pats displejus ražo priekš iphone un gan jau vēl visādi saistīti abi. Mārketings i bio.

    Krotow
    06.11.2017 22:45

    Piemetīšu darvas pili samsungam. Paziņam pirms nedēļas uz lamināta grīdas nokrita S8+ – tika pie buktes ar zirnekli stiklā. Servisā par displeja maiņu prasa 300 EUR. Papētot tēmu, izrādās, ka aizgājis liektais stikls pa virsu displejam. To var nomainīt. Jauns maksā līdz 40 EUR plus ņemtne ar pārlīmēšanu. Taču pasākums izdarāms un tā ka saplīsis stikls vienalga anulē garantiju, vairs nav ko zaudēt :)

    Lapsinieks
    06.11.2017 22:50
    Reply to  Krotow

    da pričom tur samsungs. neviena kantora oficiālā politika nepieļauj tā stikla maiņu – reāli tas nozīvē ar uv ķarsēt vaļā līmi, pēc tam līmēt virsū un lūgt dievu, lai viss ir kvalitatīvi – un galvenais – strādā.

    Kaspars Baradach
    06.11.2017 23:04
    Reply to  Krotow

    baltic care bija beidzies? daži operātori vel dod papildus pusgadu displeja aptirsināšanu.

    Krotow
    07.11.2017 01:20

    Vvz, līdz garantijas niansēm todien neiedziļinājos. Varu pajautāt, kad viņu satikšu.

    blenderis
    07.11.2017 08:27
    Reply to  Krotow

    Vajadzēja uzreiz blenderī ielaist! :D

    davfreim
    07.11.2017 20:48

    Ap 80 kaislīgo fandroīdu komentāru, interesanti. Ja jau viss tam Androīdam un Samsungam būtu tik labi, tad nebūtu nepieciešams citus nolikt.

    y
    07.11.2017 21:04
    Reply to  davfreim

    Tieši nodomāju, kur tad Capital apkopējs palicis…

    Skābene
    08.11.2017 09:34
    Reply to  y

    BOOOM

    geksis
    07.11.2017 21:48

    atkārtošos, bet palasot komentārus izskatās, ka joprojām aktuāli

    https://youtu.be/e3fv8IbnhXw

    oga
    08.11.2017 02:26

    Nez – android osx samsung apple – visus var normāli ikdienā lietot – ko tur cepties ;)
    Tāpat viņi tur kopā tēju dzer un štuko, ko darīt lai nopelnītu vairāk 😈

    Reklāma